-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації – ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту
Торги не відбулися
928 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 644.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 644.00 UAH
Період уточнення:
17.12.2022 16:51 - 22.12.2022 00:00
Відповідь надана
дикримінація!!
Номер:
3544144843ea45808886b44f0c57ba13
Дата опублікування:
19.12.2022 12:39
Опис:
Вами встановлена дискримінаційна вимога відносно надання «Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/IEC 17021-1:2017 (сертифікат має бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації), зазначаємо, що дана позиція була оскаржена АМКУ та винесене відповідне Рішення № 26422-р/пк-пз від 25.11.2021, за результатами якого вимога замовника є не обгрунтованою.
Відповідь:
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник з метою забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг вважає за доцільне зазначити в додатку до тендерної документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифікату, який має бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/IEC 17021-1:2017 (сертифікат має бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації) у зв’язку з тим, що на об’єкті запроектовано до встановлення приймально-контрольні прилади, до складу яких входять GSM-модулі, експлуатація яких потребує захисту інформації. Вимоги в закупівлі можуть бути встановлені і додаткові, а не лише в рамках отримання учасниками ліцензії на певний вид господарської діяльності. Послуги будуть виконуватись за рахунок бюджетних коштів, тому при організації закупівлі та послуг замовник насамперед керується інтересами забезпечення нормальної роботи на об’єктах відповідно до переліку, так як вказані об’єкти за місцями де одночасно може перебувати багато людей, та необхідністю своєчасного і раціонального використання цих коштів, в тому числі в частині максимального забезпечення виконання послуг підрядною організацією відповідної кваліфікації, включаючи роботу з обладнанням, що в подальшому буде забезпечувати протипожежну безпеку. Відтак вважаємо безпідставним доводи щодо дискримінації та не можливості участі будь-яких учасників, що бажають прийняти участь в закупівлі, у зв’язку з такою вимогою замовника. Стосовно рішень, які надані Вами до вимоги зазначаємо, що вказане рішення не стосуються предмету цієї закупівлі (з особливими вимогами), бо винесене по іншій закупівлі, де Замовником є інша юридична особа. До того ж, рішення колегії АМКУ є актом індивідуальної дії, відтак не може бути застосований в цьому випадку. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» передбачено, що розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Оскільки жодних рішень по цій закупівлі не приймалось, підстав для застосування рішень колегії АМКУ по не має. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй документації не визначали незаконних або дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Тим більше, що отримання такого кваліфікаційного сертифікату не є проблемним і навіть не є таким, що потребує значних витрат, особливо якщо підприємство-учасник має кваліфікованих працівників та спроможне самостійно підготувати базу для отримання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 9001:2005 «Системи управління якістю. Вимоги ISO 9001:2005, IDT» (або іншого року, чинний на дату подання) у сфері за суттю послуг технічної специфікації Замовника. Отже Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
21.12.2022 12:19
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
d91edcb3c5fc4308a76267e8b1f67235
Дата опублікування:
19.12.2022 12:31
Опис:
Повідомляємо, що стандарти інформаційної безпеки ДСТУ ISO / IEC 27001:2015 та ДСТУ ISO / IEC 27002:2015 розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає замовнику додаткової гарантії щодо гарантії постачання. Вимога даного сертифікату було оскаржено наприклад Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а. Вимагаємо видалити дану вимогу, яка є не законною!
Відповідь:
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник з метою забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг вважає за доцільне зазначити в додатку до тендерної документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифікату на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 у зв’язку з тим, що на об’єкті запроектовано до встановлення приймально-контрольні прилади, до складу яких входять GSM-модулі, експлуатація яких потребує захисту інформації. Вимоги в закупівлі можуть бути встановлені і додаткові, а не лише в рамках отримання учасниками ліцензії на певний вид господарської діяльності. Послуги будуть виконуватись за рахунок бюджетних коштів, тому при організації закупівлі та послуг замовник насамперед керується інтересами забезпечення нормальної роботи на об’єктах відповідно до переліку, так як вказані об’єкти за місцями де одночасно може перебувати багато людей, та необхідністю своєчасного і раціонального використання цих коштів, в тому числі в частині максимального забезпечення виконання послуг підрядною організацією відповідної кваліфікації, включаючи роботу з обладнанням, що в подальшому буде забезпечувати протипожежну безпеку. Відтак вважаємо безпідставним доводи щодо дискримінації та не можливості участі будь-яких учасників, що бажають прийняти участь в закупівлі, у зв’язку з такою вимогою замовника. Стосовно рішень, які надані Вами до вимоги зазначаємо, що вказане рішення не стосуються предмету цієї закупівлі (з особливими вимогами), бо винесене по іншій закупівлі, де Замовником є інша юридична особа. До того ж, рішення колегії АМКУ є актом індивідуальної дії, відтак не може бути застосований в цьому випадку. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» передбачено, що розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Оскільки жодних рішень по цій закупівлі не приймалось, підстав для застосування рішень колегії АМКУ по не має. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй документації не визначали незаконних або дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Тим більше, що отримання такого кваліфікаційного сертифікату не є проблемним і навіть не є таким, що потребує значних витрат, особливо якщо підприємство-учасник має кваліфікованих працівників та спроможне самостійно підготувати базу для отримання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015. Отже Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
21.12.2022 12:18