• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації – ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту

Торги не відбулися

928 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 644.00 UAH
Період оскарження: 17.12.2022 16:51 - 22.12.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Замовник не надав Учаснику 24 години на виправлення виявленої невідповідності, чим порушим п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178

Номер: d753943c8a9c4c83a412b3504476228a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-17-001348-a.a3
Назва: Замовник не надав Учаснику 24 години на виправлення виявленої невідповідності, чим порушим п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Вимога:
В Рішенні про відхилення пропозиції учасника № 28 від 28.12.2022 р. замовник зазначає: ІНФОРМАЦІЯ про відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зареєстрована 04.02.2021 роком. При цьому, Замовник не надав Учаснику 24 години на виправлення виявленої невідповідності, чим порушив п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідності

Номер: 276f6d9f1e9f40f3a25926e444da765b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-17-001348-a.a2
Назва: Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідності
Вимога:
Щодо сертифікату ISO. Замовник не надав 24 години на виправлення, аргументуючи наступним: "Враховуючи, що не надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2005 «Системи управління якістю. Вимоги ISO 9001:2005, IDT» відноситься до якісних характеристик предмету закупівлі, 24 години на виправлення саме цієї невідповідності не передбачено.". Разом з тим, п.8розд.ІІІ ТД: "Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.". Отже, оскільки надання сертифікату ISO не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо Замовник зобов'язаний був надати 24 години на усунення зазначеної невідповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Замовником порушено ст. 40 Постанови № 1178

Номер: ecaa0967753a49f39139a603d070a959
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-17-001348-a.b1
Назва: Замовником порушено ст. 40 Постанови № 1178
Вимога:
В Рішенні про відхилення пропозиції учасника № 28 від 28.12.2022 р. підставою дискваліфікації зазначено: "Учасником в складі тендерної пропозиції в додатку №2 до Тендерної документації Специфікація щодо предмету закупівлі вартість тендерної пропозиції перевищує очікувану вартість плану закупівлі по одному із Замовників-ініціаторів – Комунальному закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (при очікуваній вартості закупівлі 336 000,0 грн Учасником надано пропозицію на послуги вартістю 494 340,0 грн)." Відповідно до ч.2 ст.41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі- Постанова № 1178): "41. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Проте, в Оголошенні замовником не зазначено, що очікувана вартість закупівлі по Комунальному закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» 336 000,00 грн (Оголошення про проведення закупівлі, додається). Натомість, очікувана вартість, згідно з Оголошенням - 928 800,00 UAH. Щодо інших підстав дискваліфікації - Замовником порушено ст. 40 Постанови № 1178, а саме: "40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель." На підставі ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" та ст.43 Постанови №1178 вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ПП "ПОЖЦЕНТР" умовам тендерної документації та скасувати Рішення про відхилення пропозиції учасника № 28 від 28.12.2022 р. Додатково нагадуємо, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вимогу від 28.12.2022 повідомляємо. Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є юридичною особою державної або комунальної власності, що визначаються Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування як замовники, які організовують і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до пункту 38 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 7 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). КП «ЦЗО» ДМР 17.12.2022 року оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями за предметом – Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-17-001348-a) на 2023 рік. Закупівля відкриті торги з особливостями за предметом – Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-17-001348-a) є агрегованою закупівлею для 2-х Замовників-ініціаторів, що зазначено переліком ідентифікаторів планів закупівель (ідентифікатори планів закупівель - UA-P-2022-12-17-000155-c та UA-P-2022-12-17-000241-b) та сумою очікуваної вартості закупівель – 928 800,0 грн (336 000,0 грн+592 800,0 грн). Закупівля відповідно до Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до ч. 1, п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. У річному плані повинна міститися інформація у тому числі щодо розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником Приватне підприємство «ПОЖЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції (файл Специфікація.pdf) надано Специфікації щодо предмету закупівлі в розрізі Замовників-ініціаторів, а саме: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради – 494 340,0 грн (84 послуги за ціною 5 885,0 грн/послугу без ПДВ), Комунальний заклад культури «Дніпровські міські публічні бібліотеки» Дніпровської міської ради – 387 600,0 грн (456 послуг за ціною 850,0 грн/послугу). Тобто Учасником за іншим замовником-ініціатором надано тендерну пропозицію в Специфікаціях в межах очікуваної вартості. Таким чином, уповноваженою особою за результатами оцінки тендерної пропозиції Приватного підприємства «ПОЖЦЕНТР» обґрунтовано прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що не відповідає очікуваній вартості закупівлі за даним Замовником-ініціатором. Необхідно також зазначити, що у разі визнання переможцем Приватного підприємства «ПОЖЦЕНТ» по замовнику-ініціатору Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради – 494 340,0 грн (84 послуги за ціною 5 885,0 грн/послугу без ПДВ) замість очікуваної вартості 336 000,0 грн, було би порушено норми пункту 1 статті 47, пункту 1 статті 48 Бюджетного кодексу України, пункту 46 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 228 із змінами, відповідно до яких розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Враховуючи, що очікувана вартість предмету закупівлі за замовником-ініціатором, визначена на підставі затвердженого обсягу бюджетних асигнувань, укладання договору з переможцем закупівлі на суму, що перевищує межу очікуваної вартості, є бюджетним правопорушенням у розумінні пункту 29 статті 116 Бюджетного кодексу України. Також, зазначений договір не можливо було б зареєструвати в органах Державної казначейської служби України з вищенаведених причин. Враховуючи вищевикладене, КП «ЦЗО» ДМР і було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ПОЖЦЕНТР» відповідно до абзацу 5 частини 2 пункту 41 Особливостей - «є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації». Також, за результатами розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «ПОЖЦЕНТР» було встановлено, що відповідно до технічного завдання додатку №4 до Тендерної документації на відповідність ДСТУ ISO 9001:2005 «Системи управління якістю. Вимоги ISO 9001:2005, IDT» Учасником не надано сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/IEC 17021-1:2017. Відповідно до вимог п. 2 розділу V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи, що не надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2005 «Системи управління якістю. Вимоги ISO 9001:2005, IDT» відноситься до якісних характеристик предмету закупівлі, 24 години на виправлення саме цієї невідповідності не передбачено. Тобто, і за цим пунктом пропозицію Учасника може бути відхилено на підставі абз. 2 частини 2 пункту 41 Особливостей – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Статус вимоги: Відхилено