-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
4 135 596.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 677.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 677.98 UAH
Період уточнення:
02.12.2022 10:15 - 11.12.2022 00:00
Відповідь надана
Про сертифікати ISO
Номер:
c7d852d108274fcba757248364a830dc
Дата опублікування:
09.12.2022 20:25
Опис:
Наше підприємство має усі необхідні сертифікати ISO у сфері, яка не відноситься до обслуговування об’єктів або діяльності з прибирання.
Просимо пояснити, чи буде замовником відхилено нашу тендерну пропозицію, якщо ми надамо сертифікати, які стосуються іншої діяльності?
Відповідь:
Відповідно до пунктів 3.7.4, 3.7.5 та 5.5.4 тендерної документації:
- Для підтвердження відповідності робіт вимогам чинного законодавства у сфері управління якістю, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає: - Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання;
- Для підтвердження відповідності робіт вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам, Учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає: - Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання;
- Для підтвердження відповідності робіт та учасника вимогам чинного законодавства у сфері протидії корупції, Учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає: - Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі та/або залученого субпідрядника (в разі його залучення) на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання;
У разі надання документів, які передбачені у пунктах 3.7.4, 3.7.5 та 5.5.4 тендерної документації, які отримані у сфері, яка не відноситься до обслуговування об’єктів або діяльності з прибирання, Замовником торгів буде прийматися рішення у порядку передбачених положеннями пунктів 40 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Дата відповіді:
11.12.2022 11:07
Відповідь надана
Роз’яснення по наданню довідок по субпідрядникам
Номер:
41b293dd3fbc4f199e9fd050db29e8a0
Дата опублікування:
09.12.2022 20:25
Опис:
Пункт 3.8.1. документації: У зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі робіт/послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію, згідно ДОДАТКУ №4 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в загальній сумі залучення таких субпідрядників/співвиконавців.
Пункт 3.8.3. документації: У випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, яка виконана згідно ДОДАТКУ №4 тендерної документації, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.
Тобто, замовник просить заповнити довідку про субпідрядників в незалежності від обсягу залучення співвиконавців.
Хоча, ДОДАТКОМ 4 до документації передбачено форму довідки про залучення субпідрядника/субпідрядників, у якій чітко вказано, що довідка надається в разі залучення субпідрядника/субпідрядників для виконання окремих видів робіт
в обсязі ПОНАД 20% вартості договору про закупівлю.
ЗАПИТАННЯ: Чи потрібно подавати довідку відповідно до вимог ДОДАТКУ 4 учасникам, які планують залучати субпідрядників в обсязі менше 20%, якщо ДОДАТОК 4 передбачає надання такої інформації виключно, якщо учасник планує залучити субпідрядників в обсязі більше 20%?
Відповідь:
Відповідно до пункту 3.8.3 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, яка виконана згідно Додатку №4 тендерної документації, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.
Із урахуванням вищевказаного положення, Учасник процедури повинен надати довідку відповідно до вимог ДОДАТКУ 4 тендерної документації.
Дата відповіді:
11.12.2022 11:06
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога по сертифікатам ISO залишилася
Номер:
c00daa3cedc84458a20d97e66b321a80
Дата опублікування:
08.12.2022 19:00
Опис:
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації Ви визначаєте, що у складі своєї пропозиції учасники мають подати копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018. Але для усіх сертифікатів Ви конкретно вказуєте сферу їх застосування, а саме: у СФЕРІ КОМПЛЕКСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ або ДІЯЛЬНОСТІ З ПРИБИРАННЯ.
Хочемо Вам пояснити, що обидві сфери відносяться до двох конкретних КВЕД.
Це КВЕД-2010: Клас 81.10. та КВЕД-2010: Група 81.2
КВЕД-2010: Група 81.2 дійсно має відношення до прибирання.
Не дивлячись на це, АМКУ має з цього приводу практику та чітку і непорушну позицію, згідно якої прив’язка вимог ISO до конкретного КВЕД є порушенням. Такі скарги задовольняються.
Як замовник, Ви маєте повне право вимагати сертифікати ISO від учасників, однак без прив’язки до КВЕД (сфер діяльності).
Для того щоби не допустити таке порушення Вам необхідно прибрати вимоги до КВЕД.
Хочемо одразу Вас повідомити, що жодних вимог щодо недопущення до процедур закупівель учасників, відхилення їх пропозицій, дискваліфікації з причини відсутності КВЕД в законодавстві не існує. Навіть, той хто не має такого КВЕД під час участі у торгах, може його потім відкрити.
Почитайте повністю ідентичний приклад оскарження по цій закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-29-001781-a
Тому, будь-ласка відреагуйте.
Відповідь:
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
Замовником торгів встановлено вимоги до Учасника процедури закупівлі в частині підтвердження ним застосування у його діяльності систем управління якістю, екологічного менеджменту та протидії корупції у сферах комплексного обслуговування об’єктів або діяльності з прибирання. Дані сфери відносяться до предмета закупівлі. Якщо учасник здійснює діяльність у одній із вищезгаданих сфер то у такому випадку він і буде сертифікований згідно таких видів діяльності.
Згідно положення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Тобто рішення АМКУ носить виключно індивідуальний характер та не може застосовуватися за аналогією як прецедент.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник торгів не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді:
11.12.2022 11:03
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога по досвіду, що обмежується роками
Номер:
c3c3fe63034d40258b272432566571a8
Дата опублікування:
08.12.2022 18:58
Опис:
Підпунктом 3.8.4. Пункту 8. Інформація про субпідрядника/субпідрядників Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено надання довідки Субпідрядника/Співвиконавця про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником процедури закупівлі субпідряднику/співвиконавцю) у період протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі із зазначенням предмету таких робіт/послуг, повне найменування контрагента за таким договором, код згідно ЄДР та його контактний телефон.
Зверніть увагу, що на сайті АМКУ (посилання https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel) міститься узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель.
У цій практиці в розділі «Дані по вимогах тендерної документації, яких стосується порушення» зазначені відомості щодо: «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
За цією практикою, встановлення замовником вимоги наявності в учасників досвіду в межах визначених років є дискримінаційною вимогою. Застосування такої вимоги до співвиконавців обмежує коло учасників закупівлі. Приклади скарг задоволених АМКУ містяться на сайті органу оскарження.
Це призводить до звуження кола учасників, а тому це є дискримінаційною вимогою. Просимо внести зміни в документацію.
Відповідь:
Відповідно до положень пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», У тендерній документації зазначаються такі відомості - вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Так на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником торгів у частині 8 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги щодо способу залучення субвиконавців/субпідрядників та спосіб документального підтвердження відповідності таких субвиконавців/субпідрядників вимогам Замовника.
Хочемо акцентувати вашу увагу на наступних речах:
1. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційні критерії встановлюються до Учасників процедури закупівлі. Ваше твердження, що вимоги, які встановлені у пункті 3.8.4. частини 8. Розділу ІІІ тендерної документації, відносяться до кваліфікаційного критерію «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», не відповідають дійсності та такі висновки зроблені помилково.
2. Замовник має право, з урахуванням положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлювати вимоги у тендерній документації, які вважає за доцільним. Окрім того, хочемо вам нагадати положення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у якому вказано, що Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Тобто рішення АМКУ носить виключно індивідуальний характер та не може застосовуватися за аналогією як прецедент.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник торгів не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді:
11.12.2022 11:01
Відповідь надана
Довідка про не залучення субпідрядників
Номер:
ee663119033a4f26b921f4f06f1ac805
Дата опублікування:
07.12.2022 13:47
Опис:
У підпункті 3.8.6. пункту 8. Інформація про субпідрядника/
Субпідрядників Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ви зазначаєте:
«У разі, якщо учасник не буде залучати до ВИКОНАННЯ РОБІТ СУБПІДРЯДНИКА/СУБПІДРЯДНИКІВ в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до ВИКОНАННЯ РОБІТ СУБПІДРЯДНИКА/СУБПІДРЯДНИКІВ в обсязі понад 20 % або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону.»
Звертаємо Вашу увагу дослівно на Ваші слова «до ВИКОНАННЯ РОБІТ СУБПІДРЯДНИКА/СУБПІДРЯДНИКІВ».
Пояснюємо, Ви закупаєте послуги, а не роботи. При наданні послуг не можуть взагалі залучатися субпідрядники, тільки співвиконавці.
Ви цим пунктом вимагаєте від учасників надати довідку про незалучення СУБПІДРЯДНИКІВ.
Довідки надані учасниками про не залучення субпідрядників в процесі надання послуг будуть не правомірними, оскільки субпідрядники можуть залучатися або не залучатися тільки в роботах.
Відповідь:
Відповідні зміни внесено у тендерну документацію.
Дата відповіді:
08.12.2022 13:56
Відповідь надана
ПІДПУНКТ 6.5.4. ПУНКТУ 5. Істотні умови договору та порядок внесення до них змін РОЗДІЛУ «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації стосується закупівлі будівництва, реконструкції або капітального ремонту!
Номер:
ffc4f7f5f53a44229896bec5c7e805a7
Дата опублікування:
07.12.2022 13:45
Опис:
Почитайте уважно ПІДПУНКТ 6.5.4. ПУНКТУ 5. Істотні умови договору та порядок внесення до них змін РОЗДІЛУ «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, який визначає:
«6.5.4. Істотними умовами договору про закупівлю є:
• найменування та реквізити сторін;
• місце і дата укладення договору підряду;
• предмет договору підряду;
• договірна ціна;
• строки виконання робіт;
• права та обов'язки сторін;
• порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
• порядок залучення субпідрядника/субпідрядників;
• вимоги до організації робіт;
• порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
• умови здійснення технічного нагляду за виконанням робіт;
• джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
• порядок розрахунків за виконані роботи;
• порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
• гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
• відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
порядок врегулювання спорів;»
Інформуємо Вас, що дані істотні умови договору, зазначені у тендерній документації, не відповідають істотним умовам, вказаним у проекті договору, що є додатком до тендерної документації. У запропонованому Вами проекті договору відсутні такі норми. Наведені у тендерній документації норми стосуються будівництва, а не послуг з прибирання та підмітання. Це дуже велика помилка!
Відповідь:
Відповідні зміни внесено у тендерну документацію.
Дата відповіді:
08.12.2022 13:58
Відповідь надана
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
a6a005a4e12640f3863518a323945ef0
Дата опублікування:
07.12.2022 13:44
Опис:
Підпунктом 4.2.2. пункту 2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції розділу Розділ IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації визначено, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Просимо повідомити, де саме серед документів знаходиться оголошення про проведення спрощеної закупівлі?
Відповідь:
Відповідно до пункту 38 Особливостейздійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої статті 28 Закону не застосовується).
Так абзацом 2 частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне:
«Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.»
Тобто текст Закону у повній мірі дублюється у тендерній документації.
У контексті підпункту 4.2.2. пункту 2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції розділу Розділ IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації слід читати і розуміти, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріямта вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Принагідно хочемо проінформувати, що процедура «Відкриті торги» проводиться у порядку та на умовах передбачених Особливостямиздійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Дата відповіді:
08.12.2022 13:59