-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Встановлення систем охоронної сигналізації)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
17.11.2022 20:07 - 22.11.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
2abbfede83e74a10a6e3f86ed015cf13
Дата опублікування:
21.11.2022 10:39
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "- лист, від виробника обладнання, що пропонується до монтажу, в якому виробник гарантує, що комплектуючі та обладнання за предметом закупівлі, запропоновані учасником у складі пропозиції, не будуть ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації." Відповідно до чинного Законодавства України жодна організація не зобов'язана співпрацювати із виробником та отримувати від виробників жодних листів. Дана вимога у тендерній документації зазначена із метою щоб виграв учасник з яким у Вас домовленість.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а у разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції." Відповідно до чинного Законодавства України сертифікаціє не є обов'язковою. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а у разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції.
Зазначаємо, що корупційні злочини вчинені у військовий час, кваліфікуються інакше. Схаменіться, приберіть дискримінаційні вимоги, необмежуйте коло потенційних учасників. У іншому випадку, матимете клопіт із контролюючо-перевіряючими органами та громадськими організаціями.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
За результатами розгляду питання повідомляємо наступне. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації щодо України та відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність” Кабінет Міністрів України постановив заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації ( ПОСТАНОВА від 09 квітня 2022 р. № 426). Таку саму вимогу мітить Постанова КМУ № 1178, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб -підприємців) - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Ми як замовник вимагаємо підтвердити, що обладнання яке буде встановлюватися і яке буде придбане не було не є і ні коли не буде мати абсолютно ніякого відношення до країни агресора Ми як замовник вимагаємо підтвердити походження обладнання і це принципова позиція не тільки нас, а й всіх зараз. В вимогах до предмету закупівлі зазначено вираз «або еквівалент» - тобто Учасники можуть пропонувати будь-яке обладнання яке за своїми технічними характеристиками є тотожним обладнанню тм Аякс. І саме виходячи з цього для Замовника є важливим отримати підтвердження від виробника, що таке обладнання не походить з країни-агресора.
Дата відповіді:
22.11.2022 11:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
0869a343778d4feba61dc5a7b517ac01
Дата опублікування:
21.11.2022 10:34
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «- акт огляду об’єктів Замовника* (Форма № 2).
*обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктами замовника задля з’ясування технічної можливості підключення обладнання та необхідності його доукомплектування чи заміни, з підписанням відповідного акту огляду об’єктів з Замовником. Копія зазначеного акту, підписаного Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції учасника.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закуповуючи товари, роботи чи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Графічна частина технічної документації (плани, креслення, малюнки), що стосується монтажних робіт у Замовника відсутня, також відсутній кваліфікований персонал для їх оформлення, тому відповідно до ч. 3. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо обстеження учасником об’єктів, де має бути встановлено охоронне обладнання. На виконання п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», доступ до об’єктів надається учасникам без будь-яких перешкод, у робочий час. Твердження заявника про упередження Замовника щодо не допуску чи не посвідчення документу, яким учасник оформить огляд - є безпідставним і надуманим. Порушень вимог Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про захист економічної конкуренції» - не допущено.
Дата відповіді:
22.11.2022 10:55