-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Встановлення систем охоронної сигналізації)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2022 20:07 - 22.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, та така, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
bf1e79a6d3da4349925214b026d29d98
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-013669-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога, та така, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку 1, ви вимагаєте від учасників надати:
1.2. Посвідчення у зазначених в п. 1.1. працівників про проходження навчання в спеціалізованих навчальних закладах по програмам «Правил безпечної експлуатації електроустановок», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» в ДЕУ до та понад 1 кВ.
1.3. Протокол перевірки знань про проходження працівниками зазначених в п. 1.1. навчання в спеціалізованих навчальних закладах по програмам «Правил безпечної експлуатації електроустановок», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» в ДЕУ до та понад 1 кВ за підписом представників Головного управління Держпраці та управління Державної інспекції з енергетичного нагляду.
Предметом закупівлі є Електромонтажні роботи (Встановлення систем охоронної сигналізації). Все обладнання системи охоронної сигналізації живиться від максимальної напруги електромережі, яка становить 220 Вольт - Комплект сигналізації Ajax StarterKit White та Ретранслятор сигналу Ajax ReX White*, живляться від напруги, згідно технічних параметрів, які зазначені на сайті виробника продукції AJAX на обладнання - 110-250 Вольт. Бездротові сповіщувачі системи охоронної сигналізації взагалі живляться від Елементу живлення: батарея CR123A, 3 Вольти.
Виникає логічне запитання, до Вас як до Замовника, чому працівники Учасника повинні мати групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 Вольт, а чому не до 1000 Вольт, як того вимагає чинне законодавство України??? Адже підключення силового електрообладнання, яке живиться від високої напруги понад 1 кВ не передбачено технічною специфікацією тендерної закупівлі!!!
Навіщо ви даною дискримінаційною вимогою, навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі??? Ви боїтеся чесної закупівлі??? Ми розуміємо, що судячи з вашої тендерної документації у вас вже є потенційних переможець, який не має ні аналогічного досвіду, не відповідної матеріально-технічної бази, для якісного виконання робіт, які є предметом закупівлі. Адже ви всього цього не вимагаєте, натомість ви вимагаєте наявність групи допуску до та понад 1000 Вольт!!!
Ми розуміємо, що у вашого потенційного переможця є чітко рівно 4 працівники (фахівці), скоріш за все електромонтери, які мають групу допуску з електробезпеки до та понад 1кВ і ви навмисно виклали дану вимогу до Учасників. Тому що нічим іншим ви інших учасників процедури закупівлі обмежити не можете.
Коли ви нарешті вже понаїдаєтеся. Скільки вже можна красти гроші!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2022 17:41
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Закуповуючи товари, роботи чи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та безпечність їх надання. Особливо важливим це є сьогодні, в період коли наша енергетична система переживає важкі часи. Відповідно до пункту 45 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Тобто Замовник може встановити лише один кваліфікаційний критерій.
Виходячи із специфіки предмету закупівлі Замовник встановлює критерій саме щодо кваліфікації працівників, адже лише правильний монтаж обладнання із дотриманням усіх норм та технологій може забезпечити його надійне функціонування.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога про наявність у працівників групи допуску з електробезпеки до та понад 1000 Вольт не є примхою Замовника. Ця вимога відповідає вимогам Наказу Міністерства палива та енергетики України № 258 від 25.07.2006 року «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» - а саме згідно пунктру 2.17 цього Наказу забороняється допуск до роботи працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань у визначені строки.
Згідно з пунктом 1.2. цих Правил - вони обов’язкові для підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що виконують науково-дослідні, проектно-конструкторські і проектні роботи, виготовлення, постачання, монтаж, налагодження, випробування, діагностику, ремонт електроустановок споживачів.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації Учасники для підтвердження кваліфікаційним критеріям можуть залучати інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, тому не вважаємо заначену норму дискримінаційною – адже наявність працівників що пройшли навчання в спеціалізованих навчальних закладах по програмам «Правил безпечної експлуатації електроустановок», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» є такою що по-перше відповідає вимогам діючих нормативно-правових актів, а по-друге – такою, що жодним чином не обмежує можливість Участі у закупівлі широкого кола Учасників – адже Замовник не обмежив Учасника ані вимогами щодо наявності таких працівників саме у штаті.
Зважаючи на зазначене наполягаємо на тому, що послуги мають бути надані Учасником, який здатен забезпечити їх високу якість та безпеку як власного персоналу так і персоналу Замовника під час їх надання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога та така, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
b9171089328943c0a34c5c2e325b7acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-013669-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога та така, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "- лист, від виробника обладнання, що пропонується до монтажу, в якому виробник гарантує, що комплектуючі та обладнання за предметом закупівлі, запропоновані учасником у складі пропозиції, не будуть ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації."
Відповідно до чинного Законодавства України жодна організація не зобов'язана співпрацювати із виробником та отримувати від виробників жодних листів. В Україні є велика кількість офіційних дистриб'юторів та дилерів, які мають повне право продавати та постачати дане обладнання і ніхто не має право їм це забороняти.
По-друге, український виробник бездротових охоронних систем Ajax Systems має в Києві 2 (два) діючі заводи, тому взагалі не зрозуміло, чому продукція, яка виробляється в Україні повинна бути закуплена в Російській федерації та розмитнена з держави агресора???
Дана вимога у тендерній документації зазначена із метою щоб виграв учасник з яким у Вас домовленість. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а у разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції." Відповідно до чинного законодавства України, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання та відповідно отримання гарантійних листів, від виробника обладнання, не передбачене чинним законодавством, а відповідно і не може вимагатися Замовником процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2022 17:06
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Ваша вимога із оціночними судженнями розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації щодо України та відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність” Кабінет Міністрів України постановив заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації ( ПОСТАНОВА від 09 квітня 2022 р. № 426). Таку саму вимогу мітить Постанова КМУ № 1178, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб -підприємців) - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Шановний Учаснику просимо згадати в який час ми зараз всі живемо і ми як замовник вимагаємо підтвердити, що обладнання яке буде встановлюватися і яке буде придбане не було не є і ні коли не буде мати абсолютно ніякого відношення до країни агресора Ми як замовник вимагаємо підтвердити походження обладнання і це принципова позиція не тільки нас а й всіх зараз В вимогах до предмету закупівлі зазначено вираз «або еквівалент» - тобто Учасники можуть пропонувати будь-яке обладнання яке за своїми технічними характеристиками є тотожним обладнанню тм Аякс. І саме виходячи з цього для Замовника є важливим отримати підтвердження від виробника що таке обладнання не походить з країни-агресора.
Також ви звинувачуєте в лобізмі чиїхось інтересів – просимо надати відповідні документи які підтверджують ваші судження інакше ваші судження є маніпулятивними і не відповідають дійсності В межах дії статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник реалізовує свій обов’язок шляхом закупівлі якісного, сертифікаваного надійного, безпечного та ефективного обладнання для систем безпеки – у вимогах до предмету закупівлі замовник зазначив додаткові вимоги, які підтверджують законність його походження та функціональність, а відповідно і безпечність. Враховуючи вищевикладене, Ваші вимоги є недійсними та не підлягають задоволенню. Окрім того, зазначені Вами у вимозі оціночні судження є маніпулятивними, власними нічим не підтвердженими висновками та є хибними. Ваші судження можуть свідчити про злочинне бажання запропонувати замовнику обладнання низької якості та без документів, які посвідчують його якість і походження, що може поставити під загрозу життя персоналу закладу.
Статус вимоги:
Відхилено