• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінська початкова школа Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне пр-кт. Ватутіна, 8»

Завершена

310 857.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 108.57 UAH
Період уточнення: 17.11.2022 13:52 - 28.11.2022 00:00
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 57bea52034f24334b9a12f20b0567813
Дата опублікування: 21.11.2022 12:11
Опис: В ТД встановлена вимога "документи що містяться в єдиних державних реєстрах та які надаються учасником в складі пропозиції повинні бути видані (сформовані) у строки згідно цієї документації", яка є неправомірною! Чому та на підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога??? Замовник навмисно дискримінує учасників тому що вже має на меті майбутнього переможця! У разі не видалення даної вимоги ми будемо звертатися в контролюючі органи!
Відповідь: строки таких документів в документації не встановлено!!!
Дата відповіді: 21.11.2022 15:24
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 864b0ccc6cc64934b97cec63d2c2c910
Дата опублікування: 21.11.2022 12:08
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана дискримінаційна вимога "підтвердити наявність інженера протипожежної техніки і безпеки"??? Ліцензійними умовами чітко встановлені кадрові вимоги для надання послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, і мова про наявність такого інженера НЕ йде!! Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД, в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь: будуть внесені зміни
Дата відповіді: 21.11.2022 15:23
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 1c52428d3e89472cb7b3b57defb3c375
Дата опублікування: 21.11.2022 11:58
Опис: В ТД встановлена вимога "підтвердити наявність будувельних машин та механізмів" яка є неправомірною, так як учасники можуть для монтажу не використовувати будівельні машини та механізми, то чому вони повинні підтвердити їх наявність??? До того ж, ліцензійними вимогами чітко встановлений перелік необхідного обладнання для виконання монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, і мова про будівельні машини та механізми там НЕ йде! Тому вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД!
Відповідь: дана вимога не є дискримінуючою, так як якщо вам для надання послуг не потрібна наявність будувельних машин та механізмів то ви її не зазначаєте
Дата відповіді: 21.11.2022 15:26
Відповідь надана

дискримінація

Номер: ec427a072f63441fb0ceac56f14479b7
Дата опублікування: 21.11.2022 11:55
Опис: В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: будуть внесені зміни
Дата відповіді: 21.11.2022 15:22
Відповідь надана

запитання

Номер: a2031fab89024692800d145ce9a0e5ea
Дата опублікування: 18.11.2022 14:40
Опис: Добрий день! Скажіть будь-ласка . а чому у Вас на тендерній документації стоять паролі, її неможливо роздрукувати?
Відповідь: будуть внесені зміни
Дата відповіді: 21.11.2022 15:22
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: 8f1155bfcf8b4f0dad10cc3374dddbd6
Дата опублікування: 18.11.2022 11:57
Опис: Шановний замовнику відповідно до п. 6.1.2, Вами вимагається: “Акт огляду об’єкту будівництва, щодо якого мають бути виконані роботи згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника. Встановлена Вами вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Акт огляду об’єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні протоколи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Ви, як Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати Акт огляду з підписом КЕРІВНИКА ЗАМОВНИКА ТА КЕРІВНИКА УЧАСНИКА, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо Вам прибрати дану вимогу з тендерної документації
Відповідь: будуть внесені зміни
Дата відповіді: 21.11.2022 15:22
Відповідь надана

запитання

Номер: cb6081640fd14e2c96588d1b1204938e
Дата опублікування: 18.11.2022 09:24
Опис: Шановний Замовнику! У Вас є можливість опублікувати тендерну документацію форматі word як роблять всі інші?
Відповідь: Доброго дня. Законом та Особливостями не передбачено формат у якому Замовник має оприлюднювати документацію. Документація є загальнодоступною, читабельною та сам формат не обмежує перегляд.
Дата відповіді: 18.11.2022 09:46