-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а
Торги не відбулися
1 177 403.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 774.03 UAH
мін. крок: 1% або 11 774.03 UAH
Період уточнення:
17.11.2022 13:49 - 28.11.2022 00:00
Відповідь надана
Інженер
Номер:
3479c23e6c1046e2b8c881fc447d284c
Дата опублікування:
21.11.2022 14:46
Опис:
Вимога:Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі інженера протипожежної техніки і безпеки, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики.
Відповідно до 14.Постанови №852 Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Таким чином згідно Постанови Учасник не зобов'язаний мати в штаті інженера протипожежної техніки і безпеки, а повинен мати керівника робіт з відповілною освітота, та двох виконавців з кваліфікацією-елетромонтер ОПС та налагоджувальника КВпіА. Відредагуйте вимогу відповіно до законодавства.
Відповідь:
в документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
21.11.2022 14:56
Відповідь надана
Незрозуміла вимога.
Номер:
986dc5bd5ff6435480b7a629e9f14337
Дата опублікування:
21.11.2022 11:13
Опис:
Шановний замовнику обгрунтуйте дану вимогу:
5) копії документів, що згідно чинного законодавства підтверджують отримання вищої освіти відповідно до спеціальностей у сфері пожежної безпеки інженером протипожежної техніки і безпеки, інформація про наявність яких в учасника зазначається останнім у складі тендерної пропозиції згідно абз. 2 п. 5.6.1. цього розділу, та здобуття вказаними працівниками кваліфікації інженера протипожежної техніки і безпеки.
Ви вимагаєте, документи про освіту, відповідно до інформації поданої до вимоги абз. 2 п. 5.6.1.. Але даний абзац стосується не працівників а матеріально технічної бази.
Також ви вимагаєте, здобуття вказаними працівниками кваліфікації інженера протипожежної техніки і безпеки.
Тобто слідує що на всіх працівників ви вимагаєте кваліфікацію інженера протипожежної техніки і безпеки.
Дана вимога суперечить чинному законодавству.
Так як на електромонтерп охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики не потрібно кваліфікації інженера протипожежної техніки і безпеки.
Просимо привести документацію у відповідність до закону
Відповідь:
в документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
21.11.2022 14:56
Відповідь надана
Незрозуміла вимога.
Номер:
eb25a7a1a1804c7e95d84a2510585652
Дата опублікування:
21.11.2022 11:08
Відповідь:
яка вимога?
Дата відповіді:
21.11.2022 14:48
Відповідь надана
запитання
Номер:
76d69753489344c2b9313d2bbeb6acc5
Дата опублікування:
18.11.2022 14:41
Опис:
Добрий день! Скажіть будь-ласка . а чому у Вас на тендерній документації стоять паролі, її неможливо роздрукувати?
Відповідь:
в документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
21.11.2022 14:47
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
7acac392a461471b97a9361ccfb3ed45
Дата опублікування:
18.11.2022 11:58
Опис:
Шановний замовнику відповідно до п. 6.1.2, Вами вимагається: “Акт огляду об’єкту будівництва, щодо якого мають бути виконані роботи згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника.
Встановлена Вами вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Акт огляду об’єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні протоколи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Ви, як Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту.
На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину.
Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати Акт огляду з підписом КЕРІВНИКА ЗАМОВНИКА ТА КЕРІВНИКА УЧАСНИКА, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо Вам прибрати дану вимогу з тендерної документації
Відповідь:
в документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
21.11.2022 14:47
Відповідь надана
питання
Номер:
33e9ec9726114cbeb38952be74092c78
Дата опублікування:
18.11.2022 09:23
Опис:
Шановний Замовнику! У Вас є можливість опублікувати тендерну документацію форматі word як роблять всі інші?
Відповідь:
Доброго дня. Законом та Особливостями не передбачено формат у якому Замовник має оприлюднювати документацію. Документація є загальнодоступною, читабельною та сам формат не обмежує перегляд.
Дата відповіді:
18.11.2022 09:48