• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а

Торги не відбулися

1 177 403.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 774.03 UAH
Період оскарження: 17.11.2022 13:49 - 28.11.2022 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 816ae4b1de1e4192987002350cce6723
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-17-006108-a.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Код ЄДРПОУ 41731677 18008, м.Черкаси, вул. Хоменка,19 тел. +38(0472)54-41-97 E-mail: vpem17@ukr.net Р/р UA453052990000026004031603022 в АТ «Приватбанк» Вих № 56-с 09.12.2022р. Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, будинок 45, м. Київ, 03035 (044) 251-62-62, факс: (044) 520-03-25 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» вул. Хоменка,19 м. Черкаси, 18008 Код ЄДРПОУ: 41731677 (0472)54-41-97 E-mail vpem17@ukr net Замовник: Відділ освіти Ватутінської міської ради Код ЄДРПОУ 24417845 Поштова адреса 20250, Україна, Черкаська область, м. Ватутіне, вул. Сонячна, 23 Телефон +38 047 406-20-55 Ел. пошта byg.vatmvo@ukr.netпівля: Ідентифікаційний номер UA-2022-11-17-006108-a ID 5a9d3dfbb2484283b523f7f4cbb633aa Закупівля:Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Відділ освіти Ватутінської міської ради 17.11.2022 року оголосив закупівлю щодо Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-17-006108-a сума закупівлі становить 1 177 403.00 грн.грн.. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноважено особою у від 26.11.2022року (далі- Тендерна документація). За результатами аукціону, що відбувся 01.12.2022року участь взяли троє Учасників: 1). ТОВ "ТОП ФАЄР" 749 990.00 грн. 1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ- 750 000.00 . грн. з ПДВ 2). - ФОП "Береза Вікторія Вікторівна" 1 062 203.00 грн. з ПДВ. Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги. Відповідно до Протоколу Уповноваженої особи № 5 від 8.12.2021року , уповноваженою особою було вирішено : . Відхилити тендерну пропозицію, згідно вимог вимог абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей, а саме: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ», код 41731677, з наступних підстав: 1) Згідно з п. 1.1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, яка повинна складатись із документів, що передбачені згідно п. 6.1.1. цього Розділу. Додатком 1 до тендерної пропозиції (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) визначено обсяги робіт. Ми, , Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Протоколу Уповноваженої особи № 7 від 8.12.2021року міститься така інформація: У складі Пропозиції ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» міститься: - Договірна ціна (файл «Кошторис. Договірна ціна_20221123_0001.pdf»). В договірній ціні враховано вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 1,06888 тис. грн., проте в складі тендерної пропозиції не надано відповідний розрахунок за дану статтю договірної ціни, що не відповідає вимогами тендерної документації: «6.1.1. Розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 цієї тендерної документації; всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка врахована учасником при визначенні вартості робіт, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», та згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 1 до цієї тендерної документації, в тому числі з урахуванням вартості всіх витратних матеріалів, виробів та конструкцій, вартості експлуатації необхідних для виконання робіт будівельних машин та механізмів». Згідно Постанови №1178 від 12.10.2022 року п.40 повідомляємо: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також на дану вимогу ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав файли «Кошторис. Розрахунки Прямих та загальновиробничих витрати», «кошторис. Підсумкова відомість ресурсів». Отже, якщо Замовником вирішено , що Учасник повинен надати саме такий розрахунок , то повинен був звернутися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей, так як вказана невідповідність технічної специфікації не призводить до зміни предмета закупівлі. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою №7 від 08.12.2022 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ЄДРПОУ 41731677 Директор ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Л.П.Порохнюк 09.12.2022р.
Дата розгляду скарги: 21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2022 14:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.12.2022 11:40
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся +380673450109 vpem17@ukr.net
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: b4998231ec684cf0bf7d9a1e8b7914e6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-17-006108-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: в документацію найблищим часом буде внесено зміни та буда видалена дана вимога
Статус вимоги: Задоволено