-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитку №5 за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 193
№ 38
Завершена
3 944 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 720.00 UAH
Період уточнення:
07.11.2022 19:09 - 13.11.2022 00:00
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
12f96cef624a41a9ac0615372e22ca79
Дата опублікування:
08.11.2022 13:25
Опис:
Замовник у закупівлі вимагає сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права;
- документ, який підтверджує впровадження на підприємстві системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу;
Звертаємо увагу, що отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Просимо внесіть зміни, видаліть дану вимогу, не прописуйте абсурдні вимоги до учасників, та не свторюйте дискримінаційних умов для участі. Якщо ви не видалите дану вимогу ми будемо оскаржувати в АМКУ, та захищати свої інтереси в інших інстанціях, аудит процедур закупівель (моніторниг) ще ніхто не відміняв.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 не є єдиним та виключним документом, яким Замовник повинен керуватися , під час формуванням умов тендерної документації. Замовник формує умови тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України та, насамперед , Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до п. 28 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Отже тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Хочу зазначити, що Закон не містить визначення дискримінація. А тому, як замовники, так і учасники скоріш усього за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься.
Враховуючи дію правового режиму воєнного стану в Україні, складну економічну ситуацію в країні, для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції при внесенні змін до тендерної документації Ваші побажання будуть враховані.
Дата відповіді:
11.11.2022 12:16
Відповідь надана
Просимо видалити вимогу щодо наявності протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту,
Номер:
7f65e8603abd45daaac19f244df3bcec
Дата опублікування:
08.11.2022 11:48
Опис:
Обгрунтуйте, будь ласка навіщо надавати копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні робіт. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 та будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено наявність такого протоколу. Просимо видалити незаконну вимогу та не обмежувати штучно коло учасників закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Виконавець відповідальний за те, що його фахівці працюють справним та безпечним електроінструментом. А тому монтажна організація щорічно надає свій електроінструмент для перевірки опору ізоляції або, якщо монтажна організація орендує дане обладнання, то Орендодавець бере на себе зобов’язання стосовно підтримання інструменту в робочому та безпечному стані, в тому числі щорічно проводить зазначені заміри своїми силами згідно з п. 1.20 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ (в тому числі і заземлення). Замовник формує умови тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до п. 28 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Отже тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому зазначена вимога залишається без змін.
Дата відповіді:
10.11.2022 14:30