• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Перлинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області, який розташований за адресою: Київська обл., м. Бровари, бульвар Незалежності, 8-а (код ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Торги відмінено

525 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 250.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2022 11:24 - 13.11.2022 00:00
Відповідь надана

Відсутня специфікація

Номер: 586d274ac66b41af94beb31dbcb974f8
Дата опублікування: 08.11.2022 13:29
Опис: В технічному завданні, у вас вказано лише перелік робіт, але відсутні характеристики обладнання, що підлягає монтажу. Для належної підготовки, тендерної пропозиції просимо надати специфікацію обладнання згідно робочого проекту, або відомість ресурсів або локальний кошторис. Згідно вашого технічного завдання, розрахувати пропозицію зможе лише підприємство котре розробляло вам проект а саме ТОВ "БУДСЕРВІС-М", або інше підприємство котрому ви надали специфікацію обладнання
Відповідь: Внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 08.11.2022 15:20
Відповідь надана

Аналогічний договір, дискримінація

Номер: 253e263906b3410097762200ea887b87
Дата опублікування: 07.11.2022 12:04
Опис: Доброго дня. Ви напевно недосконало читаєте статтю 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дійсно, частиною 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Як юрист, хочу Вам пояснити, що дана стаття являється імперативною нормою права, тобто виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії. Я являється диспозитивною нормою права, тобто вказує, що "Тендерна документація може містити іншу інформацію", але відразу вказується за яких умов дана інформація може міститися, а саме "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством" Тобто ЗАКОНОДАВЦЕМ, диспозитивно встановлено, що Замовник може встановлювати інші вимоги в Тендерні документації, лише за умови якщо "ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ" Вимога щодо того що аналогічний договір повинен бути з закладом освіти, ЗАКОНОДАВСТВОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, також неодноразово визнавалося дискримінаційним в Рішеннях АМКУ. Тому просимо внести зміни до документації, щоб не затягувати час проведення закупівлі в Органі оскарження.
Відповідь: Внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 08.11.2022 13:07
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: f2578744e8704e8e833b57c599998df0
Дата опублікування: 04.11.2022 16:39
Опис: Шановний замовнику. В пункті 1.2.4 Додатку 2 ви вказуєте «надати навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці.» В пункті 1.2.5 Додатку 2 ви вказуєте «Копії протоколів та посвідчень про проходження перевірки з питань пожежної безпеки.» Дані вимоги суперечать одна одній, та не відповідають Наказу Міністерства внутрішніх справ № 1021 від 05.12.2019 року «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» Так як пункт 1 вище зазначеного Наказу вказує «Цей Порядок установлює механізм затвердження керівниками підприємств, установ та організацій програм спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) та програм навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки» Тобто навчання з пожежно-технічного мінімуму, проходять лише працівники робітничих спеціальностей Навчання з питань пожежної безпеки проходять посадові особи (тобто керівники, інженери) А ви на всіх працівників вимагаєте і пожежно-технічний мінімум і навчання з питань пожежної безпеки, що суперечить чинному законодавству України. Просимо привести вимоги у відповідність до Наказу Міністерства внутрішніх справ № 1021 від 05.12.2019 року, або прибрати дану вимогу якщо ви не розумієтеся на даних нормах. І не встановлюйте дурниць в тендерній документації. Ваші вимогу що суперечать законодавству ставлять під сумнів компетентність уповноваженої особи, і змушують нас звертатися до ДАСУ на взяття на моніторинг даної закупівлі. Тому просимо привести документацію і відповідність до чинного законодавства, не змушуючи нас звертатися до ДАСУ. Додатково хочемо додати: Шановна Наталія Вікторівна, краще документацію складати самостійно, а не отримувати кваліфікаційні критерії для тендеру від певного учасника, з яким домовленість у вашого керівника, це може потягнути негативні наслідки для Вас. Під час військового стану необхідно економити бюджетні кошти, а не оголошувати тендер під певного учасника з обмеженою конкуренцією. Той відкат котрий вам пропонують в крові закатованих українських дітей
Відповідь: Суб'єктивне враження та оціночне судження потенційного Учасника не дає право переходити на особистості, погрожувати та звинувачувати уповноважену особу Замовника! Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.11.2022 11:30
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: f7bb76d59a5649bea2571b7d96a697d7
Дата опублікування: 04.11.2022 15:50
Опис: Доброго дня. В пункті 1.3 Додатку 2 вказано. Під аналогічним розуміється договір з надання послуг або виконанню робіт по встановленню системи пожежної безпеки в закладах освіти. Вимога того, що аналогічний договір повинен бути з закладом освіти, неодноразово визнавалася дискримінаційною рішеннями АМКУ. Для прикладу просимо ознайомитися з Рішенням № 6551-р/пк-пз від 31.03.2021 по закупівлі UA-2021-02-24-003276-a. в даному Рішенні АМКУ констатував: "Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають досвід обслуговування пожежної сигналізації саме в закладах освіти, культури та спорту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників..... Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Просимо внести зміни до закупівлі, та добровільно прибрати дискримінаційну вимогу, щоб не затягувати час проведення закупівлі АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! В Законі відсутні визначення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно встановлює критерії, вимоги до визначення поняття аналогічного договору. Також повідомляємо, що керуючись частиною 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.11.2022 11:29