• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Торги відмінено

164 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 824 500.00 UAH
Період уточнення: 03.11.2022 15:33 - 10.11.2022 00:00
Відповідь надана

Заява-приєднання

Номер: 37a94909c1c140a7addc80c45867592f
Дата опублікування: 07.11.2022 17:56
Опис: Шановний Замовнику! Просимо додати до проекту договору, наступні додатки: Додаток «Заява-приєднання», затверджена постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312. Саме Заява-приєднання є основним документом, в якому міститься вся необхідна інформація для оператора системи розподілу для здійснення підключення Вашої організації і надання можливості Постачальнику здійснювати поставку електричної енергії відповідно до умов договору. Тому Споживач (Замовник) в першу чергу зацікавлений в поданні правильних даних оператору системи розподілу та своєчасному переході від одного постачальника до іншого. При поданні запиту на зміну постачальника оператору системи розподілу вимагає від постачальника, який подає документи на зміну, дані по попередньому постачальнику – додайте дані по попередньому постачальнику в таблицю заяви-приєднання. Даний документ є необхідним додатком до Договору Дякуємо Додаток 1 до договору про постачання електричної енергії споживачу від «___»____________202__ року №____________________ ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ до договору про постачання електричної енергії споживачу Персоніфіковані дані Споживача: 1 Назва Замовника 2 Паспортні дані, ідентифікаційний код (за наявності), ЕДРПОУ (обрати необхідне) 3 Вид об'єкта 4 Адреса об’єкта, ЕІС-код точки (точок) комерційного обліку 5 Найменування Оператора, з яким Споживач уклав договір розподілу електричної енергії 6 ЕІС-код як суб’єкта ринку електричної енергії, присвоєний відповідним системним оператором 7 Інформація про наявність пільг/субсидії* (є/немає) 8 Попередній Постачальник Початок постачання з «___» ______________ 2022 року. *Примітка: Заповнюється Постачальником, якщо заява-приєднання надається для заповнення Постачальником. Заповнюється Споживачем, якщо заява-приєднання заповнюється Споживачем самостійно. За кожним об’єктом споживача надаються окремі ЕІС-коди точок комерційного обліку. Якщо таких точок більше однієї, їх перелік наводиться у додатку до Заяви-приєднання. Погодившись з цією заявою-приєднанням (акцептувавши її), Споживач засвідчує вільне волевиявлення щодо приєднання до умов Договору в повному обсязі. З моменту акцептування цієї заяви-приєднання в установленому Правилами роздрібного ринку порядку Споживач та Постачальник набувають всіх прав та обов’язків за Договором і несуть відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання) згідно з умовами Договору та чинним законодавством України. Своїм підписом Споживач підтверджує згоду на автоматизовану обробку його персональних даних згідно з чинним законодавством та можливу їх передачу третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством, у тому числі щодо кількісних та/або вартісних обсягів поставленого за Договором товару. Відмітка про згоду Споживача на обробку персональних даних: ____________________ _________________ ______________________ (дата) (особистий підпис) (П.І.Б. Споживача) *Примітка: Споживач зобов'язується у місячний строк повідомити Постачальника про зміну будь-якої інформації та даних, зазначених у заяві-приєднанні. Реквізити Споживача: Відмітка про підписання Споживачем цієї заяви-приєднання: ____________________ _________________ ______________________ (дата подання заяви-приєднання) (особистий підпис) (П.І.Б. Споживача
Відповідь: Доброго дня. Уповноважене особа не вбачає доцільності у пропонованих змінах.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:52
Відповідь надана

Розділ 15 проекту договору

Номер: f8ffab530091420387d000330a50f28c
Дата опублікування: 07.11.2022 17:54
Опис: Шановний Замовник. Оператор газотранспортної системи України забезпечує транспортування природного газу споживачам. Оскільки предмет закупівлі "електрична енергія" просимо відкоригувати Розділ 15. Інші умови Договору
Відповідь: Доброго дня. Очевидність механічної описки робить згадані положення проекту догвору юридично нікчемними, а зміни безцільними. З огляду на це практична доцільність внесння змін є сумнівною.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:50
Відповідь надана

Розділ 15 Проекту договору

Номер: 4a6edf041f9c4b799889ee975b85ddde
Дата опублікування: 07.11.2022 17:50
Опис: Шановний Замовнику! Просимо привести договір у відповідність до чинного Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: в проекті договору Ви користуєтесь Законом України «Про публічні закупівлі» в старій редакції, норми якого на даний час втратили чинність. 19.04.2020 року набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» і посилання в проекті договору на ст.36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» Закону на даний час неправомірно, так як в чинному Законі ст.36 - це «Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю», а ст.41 - «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього». Просимо внести зміни в п. 15.3 проекту договору. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, Уповноважена особа не вбачає практичної доцільності пропонованих змін, як окремо взятих.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:54
Відповідь надана

ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі

Номер: 736c33a45c8c4187b04f4881ae9dce94
Дата опублікування: 06.11.2022 12:22
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до п.28 постанови КМУ №1178 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 особливостей. Вимоги тендерної документації не містять інформації щодо можливості чи неможливості надання учасниками тендерної пропозиції, що є вищою за очікувану вартість. Приведіть вимоги тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Застосовано в п.1. Розділу V ТД форомула для оцінки пропозиції учасника усвоєму логічному взаємозв'язку виключає можливість перевищення ціни тендерної пропозиції очікуваної вартості, чим визначив неприйнятність таких пропозицій, що в контексті абз 4. п.28 постанови КМУ №1178, є підставою для відхилення. Уповноваженої особою, буде додатково розглянуто доцільність додаткового зазначення неприйнятності перевищення очікуваної вартості.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:45
Відповідь надана

група А

Номер: fe6711f56b164c2eacdbdf07dac39ee3
Дата опублікування: 06.11.2022 12:21
Опис: Шановний Замовник. Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. На підприємстві відсутні точки обліку які відносяться до групи А в розумінні градацій оргназації систем обліку електричної енергії.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:31
Відповідь надана

клас напруги

Номер: a13b01facbed49c9b4f82b00e0eef6b9
Дата опублікування: 06.11.2022 12:21
Опис: Шановний Замовник. Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175. Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги. Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги. Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання. Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Уповноважена особа ознайомившись із зверненням, дійшла до висновку про неможливість його задоволення по суті, оскільки звернення не містить предметного змісту в розумінні п.51 Постанови КМУ №1178 від 12.10.12.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:29
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: 12087993825f44e4bc9842d294b84be1
Дата опублікування: 06.11.2022 12:20
Опис: Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Замовник відноситьситься до групи Б наваденої Вами градації.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:12
Відповідь надана

щодо тендерного комітету

Номер: 2c37197ec9db40c4afe5568a63995b43
Дата опублікування: 06.11.2022 12:20
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме п.4 Перехідних положень встановлено, що до 1 січня 2022 року: 1) замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Отже, на момент оголошення закупівлі Замовник не мав права створювати тендерний комітет, тому приведіть п.9.5. проекту договору у відповідність до чинного законодавства "9.5. У випадку виявлення під час виконання цього Договору Споживачем факту пов’язаності (у значенні Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015) Постачальника, як учасника процедури закупівлі, за результатами якої укладено цей Договір, з іншим учасником (учасниками) процедури закупівлі _________________________ оголошення №__________________ та/або ЧЛЕНОМ (ЧЛЕНАМИ) ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Споживача, Споживач має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір, повідомивши в письмовій формі про це Постачальника у строк 20 (двадцять) календарних днів або вимагати від Постачальника сплатити штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від загальної вартості цього Договору, якщо у зв’язку із особливістю предмета цього Договору Споживач не зможе реалізувати право на розірвання цього Договору, без шкоди для себе."
Відповідь: Доброго дня. Уповноважена особа ознайомившись із зверненням, дійшла до висновку про неможливість його розгляду по суті, по причині відсутності у зверненні предметного змісту в розумінні п.51 Постанови КМУ №1178 від 12.10.12.
Дата відповіді: 07.11.2022 21:11
Відповідь надана

відповідальність за якість

Номер: 02d8684d128b4972af475647180796c3
Дата опублікування: 06.11.2022 12:15
Опис: Шановний Замовник. Щодо вимоги Замовника відповідно до додатку 4 тендерної документації «4.2. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним в ДСТУ ЕN50160:2014 “Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності”.» пояснюємо: ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії; п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу. Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з додатку 4 тендерної документації п.4.2. «4.2. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним в ДСТУ ЕN50160:2014 “Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності”.».
Відповідь: Доброго дня, Уповноважена особа ознайомившись із зверненням, дійшла до висновку про неможливість його розгляду по суті, ос кільки пропоновані зміни не несуть сутністного навантаження.
Дата відповіді: 07.11.2022 20:55
Відповідь надана

довідка МВС

Номер: 51d71dd76ad34ea0bb3dec7b994e9d65
Дата опублікування: 06.11.2022 12:13
Опис: Шановний Замовнику. Внесіть, будь ласка, зміни до вимог тендерної документації, щодо надання переможцем торгів ДОВІДКИ з МВС, у зв’язку зі змінами в законодавстві з цього питання. Відповідно до Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за запитом надається не довідка, а витяг, який засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг містить QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Отже, офіційним документом тепер є: ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості". Доступ до цієї інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС - https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Доступ до ІАС мають як фізо.соби, так і органи державної влади, установи та організації в межах наділених повноважень. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, Законодавство України не містить визначення (дефініції) терміну «Довідка», а тому фразу вжито в загально лексичному значенні: «Довідка - документ інформаційного характеру, який описує та встановлює факти та події.» З огляду на це, таким документом може і бути документ який містить будь який заголовок, у тому числі «Витяг». Визначальним є зміст документу. За означених умов у внесенні змін не вбачається практичного сенсу.
Дата відповіді: 07.11.2022 20:51