• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області

Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області

Завершена

7 568 176.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 840.88 UAH
Період уточнення: 03.11.2022 13:19 - 12.11.2022 00:00
Відповідь надана

Термін виконання

Номер: a3b2b749d8774a268ab5ed6bfc36d087
Дата опублікування: 10.11.2022 16:54
Опис: Шановний Замовнику, в ТД термін виконання до 31.05.2023 р., в титулі закупівлі на prozorro - до 31.12.2023 р. Де помилка? До якої дати все ж виконання?
Відповідь: Шановний Учаснику, термін виконання - 31.05.2022. на prozorro - можливий термін дії договору
Дата відповіді: 11.11.2022 09:33
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 3da1d8619b144d8885e6eb13d7580b07
Дата опублікування: 09.11.2022 15:52
Опис: Шановний замовник, просимо вилучити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, зокрема: 1) Відповідно до Додатку №6 учасник має надати копії сертифікатів ISO ISO 9001:2015 «Сертифікат на систему управління якістю» та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та - Копія Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. Для нас незрозуміло встановлення даної вимоги, оскільки сертифікація в Україні є добровільною, Учасник самостійно приймає рішення щодо отримання чи не отримання вказаних сертифікатів. Окрім цього, вказані сертифікати жодним чином не гарантують кращу якісь виконання робіт, а несуть виключно додаткові витрати, що пов'язані з отриманням вказаних сертифікатів. Закупівля повинна відповідати принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, максимальна економія та недискримінація учасників. Вилучіть вказану вимогу, оскільки це дозволить знизити вартість пропозицій учасників та зекономити бюджетні кошти. 2) - Наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в редакції постанови Кабінету міністрів України від 3 лютого 2021 року №77. на вантажо-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, нанесення лакофарбових покриттів, ґрунтовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. Просимо пояснити чому виключно встановлено вимогу про наявність Декларації, чому не можна підтвердити можливість виконання вказаних робіт шляхом надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та чому потрібно надати Декларацію саме в такій редакції, чому Декларацію отримані не раніше прийматись не будуть? Вказане звуження є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не вправі вирішувати та обмежувати учасника в формі документа: декларації або дозволу. Окрім цього, просимо вказати в яких конкретно пунктах технічного завдання передбачено роботи, наявність яких ви вимагаєте в Декларації. Технічне завдання не містить наступних робіт: нанесення лакофарбових покриттів, ґрунтовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. Вимагаємо вилучити дані вимоги в цій частині за залишити роботи на висоті понад 1.3. метри та верхолазні роботи. 3) Вимагаємо вилучити вимогу про наявність не менше 3 (трьох) працівників, які повинні мати відповідні посвідчення які підтверджують проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт відповідно до додатку №5. Вимога про наявність не менше 3-ох є дискримінаційною, оскільки жодним документом не обґрунтовано кількість працівників та є дискримацією по відношенню до тих учасників, які мають 2-ох, або 1 працівника з відповідними посвідченнями. Підсумовуючи наведене вище, вимагаємо вилучити вказані дискримінаційні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог законодавства. У випадку ігнорування, або наданням відповіді на кшталт "Відповідно до вимог статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." будемо змушені оскаржити дані вимоги в АМКУ, оскільки вказані зауваження є цілком виправданими.
Відповідь: Шановний Учаснику. 1) Згідно Вашого звернення повідомляємо наступне: Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації: Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції: -Копію сертифікату ISO 9001:2015 «Сертифікат на систему управління якістю» з відповідними видами економічної діяльності. -Копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». -Копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. Зазначені вимоги не є дискримінаційною та покликані виключно забезпечити якісне виконання робіт за предметом закупівлі. Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні від 25.02.2021 № 3548. Відсутні підстави для задоволення вимоги у даній частині. Згідно пунктів 2, 3 та 4 Вашого звернення - внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 10.11.2022 15:42
Відповідь надана

Графік

Номер: b350e4582ee1414fb23be6a4388899f3
Дата опублікування: 08.11.2022 14:32
Опис: Згідно ТД вимагається подати календарний план виконання робіт (згідно Форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). Дана форма є однією з форм у складі проекту виконання робіт. Проект виконання робіт для будівництва – це технічний документ, який розробляється на основі робочої документації та включає будівельний проект. Без датального вивчення робочого проекту на реконструкцію, без чітких дат початку виконання робіт (чітко не знаємо скільки учасників буде, скільки днів будуть розглядатися пропозиції) складно буде заповнити форму Л.1. Пропонуємо внести зміну до даної вимоги та спростити форму графіка (напр.: назва робіт, обсяги, тривалість).
Відповідь: Шановний Учаснику, з ПКД ви можете детально ознайомитись за адресою Замовника. Що стосується другої частини вашого питання (чітко не знаємо скільки учасників буде, скільки днів будуть розглядатися пропозиції) прошу відштовхуватись при складанні Календарного плану крайніми датами розгляду матеріалів та допущення до аукціону, визначеними в Законі "Про публічні закупівлі" та Постановою №1178
Дата відповіді: 08.11.2022 14:55
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 2a4385fa65b647ec81ebc6f9290cf26d
Дата опублікування: 08.11.2022 10:19
Опис: Замовнику, надайте будь ласка, додаткове роз'яснення. В контексті даної закупівлі аналогічними договорами можуть вважатися договори на реконструкцію/ капітальний ремонт/ нове будівництво?
Відповідь: Шановний учаснику, так, в контексті даної закупівлі аналогічними договорами можуть вважатися договори на реконструкцію/ капітальний ремонт/нове будівництво.
Дата відповіді: 08.11.2022 10:38
Відповідь надана

ДЦ

Номер: e9c3445f1f5f4af08515718b070855a2
Дата опублікування: 07.11.2022 16:30
Опис: Доброго дня. Договірна ціна тверда чи динамічна?
Відповідь: Доброго дня, динамічна
Дата відповіді: 08.11.2022 08:58
Відповідь надана

Згода на обробку персональних даних

Номер: 9d52f692befe40228e85159099df435c
Дата опублікування: 07.11.2022 13:44
Опис: До 01.01.2014 персональні дані працівників ми обробляли на підставі їх згоди. Утім, після змін у Законі України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI з’явилася самостійна підстава для обробки персональних даних працівників — «необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом». Зміни, внесені до Закону № 2297, дали роботодавцю законну підставу для роботи з персональними даними працівників. Тому отримувати згоду на обробку не потрібно. Для чого вам згоди усіх працівників? Нами, як учасником, буде надана довідка про наявність працівників, де буде зазначено їхні ПІБ, освіта, ці дані ми зазначаємо як володілець цих даних. Згода потрібна лише від учасника закупівлі. Пропонуємо внести зміни до ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно вашого питання внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.11.2022 15:28
Відповідь надана

Документи

Номер: fbdb41391b6a493e9c4a42610e4fc49c
Дата опублікування: 07.11.2022 12:06
Опис: 1. Згідно вимог ТД п. 5 Розділу 3 потрібно надати "2.1. Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4)." Підтвердження договорами та документами власності належить лише до приміщень, на обладнання документів не потрібно? 2. Узгодьте п. 2 Розділу 6 ТД з законодавством. В абз. 3 зазначено, що договір укладається не раніше 5 днів, а в абз. 5 - не раніше 10 днів.
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно п.1 - вимога підтвердження стосується лише приміщень. Згідно п. 2 - внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.11.2022 15:28