• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області

Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області

Завершена

7 568 176.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 840.88 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 13:19 - 12.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення

Номер: 63ec7d67bbee47e5854f41e419e452b2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-007129-a.a1
Назва: Скасування рішення
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення від 18.11.2022 р. про визначення переможцем ТзОВ «Альфа-Буд Захід». Згідно вимог ТД учасник має подати довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» надало довідку № 4/14-11 від 14.11.22 р. Потрібно було зазначити номери транспортних засобів, ТзОВ «Альфа-Буд Захід» цього не зробило. ТзОВ «Альфа-Буд Захід» чомусь в довідці зазначає лише малу частку ТЗ, хоча у підсумковій відомості ресурсів є 84 позиції будівельних машин та механізмів, що використані при розрахунках договірної ціни і мають бути використані при виконанні робіт, з них 33 ТзОВ «Альфа-Буд Захід» зазначило як «Оренда». Наданий договір про надання послуг спецтехніки № 030519 від 03.05.2019 р. вже нечинний, дія його лише до 31.12.2021 р. Де підтвердження спроможності виконати роботи, чи за допомогою кількох позицій орендованої техніки (договір на яку по факту і відсутній) можливо виконати усі заявлені роботи? Крім того, згідно вимог ТД всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» надало копію з договору оренди виробничого приміщення № 04/01 від 04.01.2021 р., при чому постає питання в чинності та достовірності даного договору, адже усі дати дописані рукописним способом. По факту ТзОВ «Альфа-Буд Захід» не підтвердило наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ні власної техніки, ні орендованої. Згідно ТД учасник має подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці зазначається інформація, яка свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі. ТзОВ «Альфа-Буд Захід» подало довідку № 5/14-11 від 14.11.22 р., де зазначено лише 4 робітники та 3 ІТП. А вже дозавантаженій довідці № 5/17-11 від 17.11.22 р. чомусь додається 1 ІТП та ще 2 робітники. Інших працівників учасник не зазначив, тому припускаємо, що учасник весь обсяг робіт планує виконати цими 6 робітниками. До 31.05.2023 р. з такою кількістю робітників це неможливо, враховуючи інформацію з календарного графіка, де ТзОВ «Альфа-Буд Захід» зазначає бригади по 8, 10, 16 чоловік. Як і з кого ці бригади будуть формуватися, якщо в штаті 6 робітників? Календарний графік ТзОВ «Альфа-Буд Захід» заповнено некоректно. Наприклад, згідно локального кошторису № 01-01-04 на опалення кошторисна трудомісткість становить 1152,05 люд.-год., в графіку в графі «Затрати праці, люд/дн.» мало б стояти 144 люд./дн., а не 10 днів. Тривалість робіт при бригаді у 4 чол. та 144 люд./дн., мала б виконуватись 36 днів, а не 10 як зазначено в графіку. І так по кожній позиції. Згідно ТД потрібно надати копії аналогічних договорів (по предмету закупівлі згідно тендерної документації) в кількості не менше двох, які додаються до довідки згідно форми (Додаток 3). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» подало 2 договори, один з яких не містить усіх додатків. А саме договір від 28.04.2020 р.. № 12 з Рокинівським НВК Княгининівської сільської ради не містить підписаного обома сторонами додатку № 2 – «Календарний графік виконання робіт», є лише Проект календарного графіку, який підписано ТзОВ «Альфа-Буд Захід» і скоріше всього було подано у складі тендерної пропозиції по тій закупівлі. Згідно п. 10.2 вище зазначеного договору: «Договір є укладеним з моменту підписання його повноваженими представниками». Додатки та ДУ є невід’ємною частиною договору і не можуть розглядатися без них. А отже, по факту було подано лише один аналогічний договір. Крім того, документи потрібно подавати у вигляді сканів з оригіналів документів, а не завірених копій від 23.07.2021 р. На підставі вище переліченого пропозиція ТзОВ «Альфа-Буд Захід» має бути відхилена згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів з особливими умовами, яку замовником виявлено» та на підставі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо наявності невідповідностей пропозиції Переможця процедури закупівлі вимогам Тендерної документації. Щодо зазначеного повідомляємо наступне: Щодо транспортних засобів. В складі пропозиції переможця міститься файл «Завірена копія договору надання послуг Токарчук», де знаходяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про державний номерний знак. Керуючись положеннями п.1.1. Розділу 3 тендерної документації, вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції. Щодо строку дії договору. В складі пропозиції міститься файл «Дод_угод_Токарчук», де пунктом 6.2. передбачено, що строк дії договору до 31.12.2023 року, що підтверджує спроможність виконати роботи в терміни, які передбачені тендерною документацією. Окрім цього, тендерна документація не містить конкретного переліку обладнання, машин та механізмів, які учасник повинен обов’язково підтвердити або вимоги про повну відповідність відомості ресурсів учасника та довідки про матеріально-технічну базу. Переможець необмежений в можливості залучити необхідну для виконання техніку перед початком виконання робіт. Щодо надання завірених копій замість скан-копій з оригіналу. Керуючись положеннями п.1.1. Розділу 3 тендерної документації, вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції. Оскільки з вказаного документу можливо встановити його зміст, немає жодного значення чи це належним чином завірена скан-копія, чи це скан-копія з оригіналу, адже вказане відноситься до оформлення тендерної пропозиції та не впливає на її зміст. Щодо договору оренди. Статтею 627 ЦКУ передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вказаний договір укладено в письмовій формі, жодним законодавчим актом не передбачено заборони на дозаповнення договору власноручно. Окрім цього, Замовник не є уповноваженим органом, який встановлює достовірність договору. В складі пропозиції надано договір, складений в письмовій формі, змість якого відповідає нормам ГК та ЦК України. Щодо працівників. Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового зазначення певної мінімальної кількості працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник. Зазначенням вказаної кількості працівників, учасник підтвердив відповідність вказаному кваліфікаційному критерію, для виконання робіт Переможець може додатково залучити необхідну кількість працівників, для виконання всього комплексу робіт у вказані договором терміни. Замовник перевіряє потенційного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, яка не містить вимоги про мінімальну кількість працівників. Щодо календарного графіку. Вимоги тендерної документації не містять інструкції щодо заповнення календарного графіку, що в свою чергу не доводить Ваше твердження про заповнення календарного графіку переможцем некоректно. Вимогами документації передбачалось надання Календарного плану виконання робіт (згідно Форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). В складі пропозиції міститься календарний план виконання робіт, складений у відповідності до Форми. Замовник не може підтвердити Ваше твердження, щодо невірності складеного календарного плану, оскільки Замовником не надавалась інструкція щодо заповнення календарного плану, на відповідність якій можна перевірити Ваші твердження. Окрім цього, саме Учасник є відповідальний за складення та заповнення вказаного календарного плану виконання робіт. Щодо аналогічних договорів. В складі пропозиції міститься завірена копія аналогічного договору №12 від 28.04.2020 року. Додатком №3 тендерної документації передбачено додати не менше2-х завірених копій договорів. Яким чином завірена копія договору від 23.07.2021 р., відрізнятиметься від завіреної копії від 15.11.2022 року? Тендерна документація не містила вимог щодо дати завірення копій. Щодо додатку до Договору. В складі пропозиції міститься належним чином завірена копія договору №12 від 28.04.2020 року. В договорі передбачено Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт». В складі пропозиції міститься Проект календарного графіку виконання робіт, що являється додатком №2 до вказаного договору. Замовник не є уповноваженою особою, яка може встановити чи являється вказаний календарний графік тим графіком, який подавав Учасник в складі пропозиції на торги чи ні. Вимогами тендерної документації передбачено додати не менше2-х завірених копій договорів. Тендерна документація не містить вимоги про надання скан-копій договору зі всіма додатками чи додатковими угодами, а отже, надається учасниками за власним бажанням. Окрім цього, у вказаному договорі відсутнє формулювання, що вказані додатки є невід’ємною частиною цього договору, що в свою чергу зобов’язує надання скан-копії договору з додатками. Враховуючи п.п.2 п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підсумовуючи наведене вище, в Замовника відсутні будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено