-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі (ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі)
Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича, 7. Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
326 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 630.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 630.50 UAH
Період уточнення:
03.11.2022 08:54 - 08.11.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
4e8e6d225f504f27aa98bf2e0c367f6c
Дата опублікування:
03.11.2022 15:00
Опис:
1. Чи можуть бути встановленіручки на шухлядах столу компютерного, яке ребро жорстокості має бути зеленого кольору?
2. Якого кольору має бути стінка задня у шкафах?
3. Встановлення полок шкафу на комформатах чи на полкотримачах ?
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваші питання (звернення) за предметом закупівлі: Меблі (ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2022-11-03-000540-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Щодо першого питання повідомляємо, що умовами тендерної документації не передбачено встановлення ручок на шухлядах столу комп’ютерного, а ребро жорстокості столу комп’ютерного має бути зеленого кольору.
Щодо другого питання повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено, у шафах встановлення задньої стінки ДВП, а вимог щодо її кольору не встановлено.
Щодо третього питання повідомляємо, що умовами тендерної документації не конкретизовано, яким чином повинні бути встановлені полки у шафах, тому їх може бути встановлено на комформатах або на полкотримачах або в інший спосіб.
Разом з тим, повідомляємо про відсутність необхідності внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.11.2022 14:05