-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі (ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі)
Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича, 7. Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
326 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 630.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 630.50 UAH
Номер:
75c1f3ba7d7a40549f3633598e1ca686
Внутрішній номер закупівлі:
15750805
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-11-03-000540-a
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
13559341
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Олександр Рибченко +380682188227 konkyrencia@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
326 100.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
03.11.2022 08:54 - 08.11.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
03.11.2022 08:54 - 11.11.2022 08:00
Аукціон:
14.11.2022 15:25 - 14.11.2022 16:12
Період кваліфікації:
14.11.2022 16:12 - 16.11.2022 10:05
Період завантаження договору:
22.11.2022 00:00 - 02.12.2022 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴326 100.00 Меблі (ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі)