-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного обладнання різні (аптечки першої медичної допомоги (засоби надання медичної допомоги))
Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: аптечки першої медичної допомоги (засоби надання медичної допомоги), відповідний код ДК 021:2015 - 33196000-0
Завершена
2 377 607.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 888.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 888.04 UAH
Період уточнення:
26.10.2022 17:09 - 31.10.2022 00:00
Відповідь надана
транспорт
Номер:
17f96583d4e743b9a30c65a6558b2e00
Дата опублікування:
28.10.2022 17:45
Опис:
Будь ласка надайте роз'яснення про транспорт, яким має бути доставлений товар: в ТД зазначено, що поставка здійснюється транспортом учасника. Мається на увазі, що залучати перевізника не можна, чи все ж можна?
Відповідь:
З приводу наведеного питання повідомляємо, що вимоги про наявність матеріально-технічної бази визначаються пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації, щодо транспортування товару на адресу Замовника, повідомляємо, що таке транспортування здійснюється за власний рахунок учасника – переможця процедури закупівлі.
Дата відповіді:
31.10.2022 17:50
Відповідь надана
Документи якості
Номер:
f7ee0eed8fd248f29115907114fbeb66
Дата опублікування:
28.10.2022 15:13
Опис:
Шановний Замовник. На деякі вироби медичного призначення Ви просите надати декларацію про відповідність, сертификат якості, інструкцію (у Технічному завданні). При цьому, і щодо лікарських засобів є окремо зазначена інформація, що надаються навіть копії реєстраційного посвідчення при постачанні. Просимо пояснити щодо наступних питань: 1. Коли треба надати документи на медичні вироби? При постачанні? Адже щодо ліків Ви застосовуєте саме такі вимоги. Тому учасник вважає, що і стосовно медичних виробів Ви маєте на увазі "надати під час постачання". Чи все вірно ми розуміємо? Окрім цього, зараз у виробника є бинт наприклад однієї фірми, а при постачанні він може надати бинт іншої фірми, все залежить від наявності на ринку товару і немає заборон у зміні комплектуючих. І тоді, такі документи на тендері будуть не актуальними. Надайте пояснення будь ласка. 2. Інформація сторовно зареєстрованих лікарських засобів міститься у відкритих реєстрах Держлікслужби. Усі незареєстровані ліки автоматично призупинені до продажу і не реалізовуються/не закуповуються в Україні. Кожну конкретну позицію можна перевірити у цьому реєстрі. Більш того, для обігу лікарського засобу достатньо надати сертифікат якості, де і зазначається номер реєстраційного поспідчення, а також цей номер зазначено на упаковці. І знову ж, по номеру - можна перевірити реєстрацію. Також, виробники аптечок декларують цілісний виріб АПТЕЧКУ, і надають декларацію про відповідність (для таких виробів, як набори, комплекти для надання першої допомоги є власні законодачі вимоги, тобто - виробник має надати Декларацію про відповідність на АПТЕЧКУ, а не на її складові, виробник має бути зареєстрованим у реєстрі Держлікслужби з цією аптечкою, та він же і несе відповідальність перед держ. органами...). Також, предметом закупівлі є АПТЕЧКА, а не її складові..... Тому - для чого вимагаються документи на вкладення, і на якому етапі - не все зрозуміло. Отже, просимо видалити вимоги про надання Реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, а також вимоги про надання документів на бинти, рукавички тощо.... з тендерної пропозиції, як ті, які не відповідають правовим вимогам з введенням в обіг медичних виробів, яким є предмет закупівлі (Аптечка). Дякуємо.
Відповідь:
З приводу наведеного питання повідомляємо, що умовами технічного завдання розрізняються документи, які надаються у складі пропозиції та які надаються на етапі поставки товару, зокрема до лікарських засобів (вкладень). Так відповідно до Таблиці технічного завдання п. 6 розділу ІІІ тендерної документації до деяких лікарських засобів (вкладень) аптечок вимагається надання у складі тендерної пропозиції декларації відповідності, сертифікату якості, інструкції та інше, серед яких відсутній документ – реєстраційне посвідчення. В той же час, стосовно реєстраційного посвідчення пунктом 2 Вимог до аптечки за описом № 1 та Вимог до аптечки за описом № 2 Замовником зазначається, що: «всі лікарські засоби, що пропонуються учасником, повинні бути зареєстровані в Україні згідно чинного законодавства України. Копія реєстраційного посвідчення на запропонований лікарський засіб надаються Учасником на кожну окрему партію товару при поставці». Зауваження учасника, що сертифікат якості має посилання на реєстраційне посвідчення свідчить про існування такого документа та можливість його надання учасником у відповідності до вимог тендерної документації. Щодо вилучення документів до бинтів, рукавичок тощо учасник законодавчо не обґрунтовує неможливість надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції. Щодо постачання бинтів іншої виробника ніж той що пропонується під час подання та розгляду тендерних пропозицій, повідомляємо, що відповідно до пункту 18 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Дата відповіді:
31.10.2022 17:49