-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного обладнання різні (аптечки першої медичної допомоги (засоби надання медичної допомоги))
Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: аптечки першої медичної допомоги (засоби надання медичної допомоги), відповідний код ДК 021:2015 - 33196000-0
Завершена
2 377 607.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 888.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 888.04 UAH
Період оскарження:
26.10.2022 17:09 - 31.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено
лист-відгук
Номер:
77bc29c3393d44d5a6a110935219e0e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-26-011683-a.c2
Назва:
лист-відгук
Вимога:
В ТД зазначено, що учасник повинен надати: відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Таким чином вбачається, що Замовник має "свого" учасника, під якого і готувалась ця документація, адже коло учасників за таких вимог про надання листа-відгука "не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій" звужується, обмежується, встановлюється дискримінація, наче щось зміниться, якщо відгук буде 11-ти денної давнини!!!
Отже, даними умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо датування листа-відгука, а також створює корупційні умови для участі в процедурі, та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у Процедурі закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Рішення АМК з різних справ чітко говорить про те, що такі вимоги мають бути усунені замовником. Приклад справи: https://gov.auction/tender/complaints/8776258?target=tender&target_id=35bfb46ba38549d58a70615c9c6ca1f0
Рішення АМК додається.
Відповідно - вимагаємо вилучити вимогу про надання листа, який має бути завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, через її незаконність та протиправність.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.04.2021 № 6690.pdf 28.10.2022 18:32
Дата подачі:
28.10.2022 18:32
Вирішення:
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що п. 3 додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога про надання відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому, Замовник скористався своїм правом та в якості способу документального підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів), з метою отримання актуальної підтверджуючої інформації, визначив необхідність надання позитивного відгуку про виконання таких договорів не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Чинним законодавством не встановлюються обмеження щодо неодноразового звернення до контрагента з метою отримання позитивного відгуку про постачання аналогічного товару. Посилання учасника про обмеження конкуренції у процедурі закупівлі є необґрунтованим та не встановлює неможливість отримання таким учасником відповідного відгуку в межа встановленого часу. У зв’язку з наведеним вважаємо про відсутність можливості задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо супровідних документів.
Номер:
8fcfbbd7a6124042b57b95291bf331e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-26-011683-a.a1
Назва:
Щодо супровідних документів.
Вимога:
Шановний замовник: 1. у технічному завданні Ви зазначаєте для Лейкопластиря котушкового надати Доручення від завода-виробника? Про яке доручення іде мова? Крім того, що вимоги до супровідних документів щодо медичних виробів зазначені без правових підстав (адже предметом закупівлі є Аптечка медична, а не бинт, пластир, термометр,...), то Ви ще прописуєте якесь доручення... З виробниками пластирів можуть укладатися договори, або такі пластири купуються офіційно у фармацевтичних дистрибуторів, з якими є договори, і тоді взвгвлі не обов'язково мати відношення з виробником. Це все робиться під якогось учасника, в якого вже є якесь доручення? Вимагаємо видалити вимогу про доручення від заводу-виробника. 2. Також вимагаємо видалити вимогу щодо сумки-укладки медичної, адже вона не є медичним виробом (про що є офіційні листи від органу з оцінки відповідності), а також про який сертифікат управління якістю НА СУМКУ - може іти мова? Це абсолютно протиправні дії та вимоги. 3. На косинку вимагається санітарно-епідеміологічний висновок. Тоді як косинка медична - регулюється не санітарними нормами, а Технічним регламентом щодо медичних виробів №753. Документами якості у такому випадку є Декларація про відповідність і сертифікат якості. Жодного висновку сан.-гіг. виробник не повинен отримувати. Ви пишете до медичних виробів, які регулюються одним законодавчим документом, і які мають конкретний перелік документів якості - зовсім різні вимоги..... При цьому, знову ж Предметом закупівлі є Аптечка медична, яка перевіряється і декларується.... я має власні документи якості. Одже, в документації ви розміщуєте протиправні вимоги, які обмежують конкуренцію. Вимагаємо видалити вимоги стосовно надання незрозумілих листів, доручень, висновків на медичні вироби тощо через те, що такі вимоги не є законними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 15:33
Вирішення:
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, формування предмету закупівлі товару здійснено Замовником відповідно до Наказу № 579 Міністерства Внутрішніх справ України від 09.07.2018 року, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України «Про затвердження Вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту», зокрема Додатку 21до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту (пункт 6 глави 1 розділу VІІ) Опис №1 (орієнтовний перелік на 100-150 осіб) та Опис №2 (Орієнтовний перелік на 400-600 осіб).
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право самостійно визначати підтверджуючі документи щодо якості потрібного товару, незалежно від того відноситься такий товар (або вкладення, що входить до предмету закупівлі) до медичного виробу чи ні, якщо такі документи не заборонені чинним законодавством. Відповідно до умов тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу. Щодо видалення позиції «сумки-укладки медичної» доводимо до відома що даний перелік, яким користувався Замовник є рекомендованим та може бути доповненим за потреби (а саме зберігання виробів медичного призначення). У зв’язку з наведеним вважаємо про відсутність можливості задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено