• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг).Services of canteens to provide food for wards of the institution(outsourcing).

УВАГА ЗМІНИ!!!!!

Завершена

16 995 860.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 980.00 UAH
Період уточнення: 18.10.2022 16:45 - 23.11.2022 00:00
Відповідь надана

Комунальні послуги

Номер: be61f74114ea45838b7223c09c31b5dd
Дата опублікування: 18.11.2022 15:48
Опис: В зв’язку з внесенням змін до ТД від 18.11.2022 . виключивши пункт 6. Згідно з п. 9 рішення Дніпропетровської обласної ради від 22.06.2018 р. № 343 - 13/VІІ;  та від 19.10.2018 № 389-14/VII п. 5.4 яким передбачено «Звільнити від сплати за комунальні послуги та енергоносії переможців тендерних процедур, які надаватимуть послуги з харчування дітей у навчальних закладах, вихованців та підопічних, які перебувають на повному державному забезпеченні в інтернатних закладах системи соціального захисту населення, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селиш, міст Дніпропетровської області, за умови відсутності зазначених витрат у калькуляції вартості послуг», переможець звільняється від сплати за комунальні послуги та енергоносії, за умови відсутності зазначених витрат у калькуляції вартості послуг про що надає гарантійний лист у складі пропозиції.  Просимо надати роз’яснення згідно якого рішення,  постанови, закону,  буде розраховуватись орендна плата за приміщення харчоблока та складських приміщень та взагалі яка кількість приміщень буде передана для надання послуг харчування ваших підопічних площа та кількість ? Чи встановлені окремі лічильники на воду електроенергію згідно яких планується вирахувати спожиту виконавцем електроенергію та воду ? Чи повірені ці лічильники ? Чи потрібно буде виконавцю укладати окремі договори на водопостачання та електроенергію та інші комунальні послуги ? Як буде здійснюватися компенсація спожитих комунальних послуг ? Надайте  об’єми спожитих комунальних послуг за попередній 2021 рік, щоб учасники могли вірно розрахувати  вартість послуг харчування ваших підопічних . Чи потрібно будем компенсувати вивіз сміття ? Як опалюється харчоблок чи є лічильник спожитої теплової енергії ?    
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне: При обчислювані орендної плати приміщень харчоблоку та складських приміщень на час дії договору на послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг) на 2023рік буде використовуватися Закон України про оренду комунального та державного майна та згідно прийнятого рішення Дніпропетровської обласної ради на проведення аукціону. Орієнтовна загальна площа складає 217,2 кв.м.( в т.ч. опалювальна 153,1 куб.м, що складає 2,91% від загальної опалювальної площі інтернату). Окремий тепловий лічильник на харчоблок не встановлено, визначення обсягу споживання опалення буде проводиться шляхом множення загального споживання газу під час опалювального сезону на відсоткове значення опалювальної площі харчоблоку. Споживання газу за 2021рік складає: 145,26 тис.куб.м. На теперішній час окремий лічильник на водопостачання відсутній, але з метою визначення обсягу споживання, Замовник рекомендує майбутньому переможцю торгів встановити окремий, повірений лічильник за свій рахунок. У разі відсутності лічильника застосовується норми БНІП 02.04.85 «Внутрішній водогін і каналізація». Орієнтовне споживання води та послуг водовідведення за 2021рік при надані послуги їдалень складає 13200куб.м. Окремо на вводі, що розташований у харчоблоці, встановлено лічильник зі споживання електричної енергії з коефіцієнтом R20, якому в подальшому, в разі необхідності, необхідно провести повірку. Орієнтовне споживання електричної енергії приладами харчоблоку склали на рік 102000 кВт*год. У разі передбачення у чинному законодавстві умов відшкодування вартості спожитих комунальних послуг, така оплата буде проводиться шляхом перерахування виконавцем коштів на розрахунковий рахунок замовника згідно наданих рахунків та актів протягом 10 днів з дати закінчення розрахункового періоду згідно укладеного окремо, на час дії договору на надання послуг їдалень (аутсорсинг), договору на відшкодування комунальних витрат.
Дата відповіді: 21.11.2022 15:21
Відповідь надана

Надати інформацію

Номер: 27739e7eefe6492ab11a9c82bb27a0f9
Дата опублікування: 18.11.2022 12:34
Опис: Чому до тендерної документації зі змінами не опубліковано перелік змін? Згідно ч.2 ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідь: Шановний Учасник! Перелік змін опубліковано згідно норм чинного законодавства
Дата відповіді: 18.11.2022 13:34
Відповідь надана

не зрозуміла вимога

Номер: ad1630baad06478c8c980d179c304999
Дата опублікування: 10.11.2022 16:12
Опис: Відповідно до вимоги тендерної документації Учасник повинні надати копію акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») на всі складські приміщення, що зазначені учасником у тендерній пропозиції. Але цією вимогою ви обмежуєте коло учасників ,які мають необхідні знання та досвід у послугах їдалень, але вимушені у 2022 році змінити місцерозташування складського приміщення а відповідно до змін у Законодавстві вищевказаний наказ втратив чинність і з 21 січня 2022 року Міністерсвом економіки України № 143- 22 ,затверджено нову форму акту . Прошу Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити вищевказані зміни
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, зміст Тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та її зміст не містить у собі дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 14.11.2022 11:05
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6d5c2635910449879bfe32958487501d
Дата опублікування: 26.10.2022 11:47
Опис: В технічному завданні Учасник надає розрахунок ціни послуг в ГРИВНЯХ в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, .... ВРАХОВУЮЧИ ЩО ЦЕ МІЖНАРОДНІ ТОРГИ ТА ВІДКРИТТЯ ЦІНИ ДО ПОЧАТКУ АЙКЦІОНУ БУДЕ ПІДСТАВОЮДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ. Поясніть будь ласка як виконати данну вимогу.
Відповідь: В момент подання тендерних пропозицій Учасник повинен визначити до якого етапу торгів з публікацією англійською мовою відноситься кожний із поданих ним документів.
Дата відповіді: 28.10.2022 10:05
Відповідь надана

Не зрозуміла вимога

Номер: 131944645ebf46eca3930adeb07ba5c6
Дата опублікування: 26.10.2022 11:23
Опис: Оригінали актів наданих послуг по наданому договору за період виконання договору, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договору, документи, які підтверджують повну оплату наданих послуг (банківські виписки завірені банком). Що мається на увазі ЗАВІРЕНІ ЗАМОВНИКОМ акти прийому передечі завіряються підписом та печаткою з обох сторін здав та прийняв такий акт є завершений. завіряти можливо тільки копії документів. Буд лакска розтлумачте данну вимогу.
Відповідь: Доброго дня. Мається на увазі оригінали актів наданих послуг, які належним чином підписані з проставленням печатки (якщо Замовник використовує).
Дата відповіді: 28.10.2022 08:24
Відповідь надана

Персональні данні

Номер: 58007846b7cb4afd9f195d75a98068e5
Дата опублікування: 25.10.2022 09:28
Опис: Вимога ТД. Учасник зобов’язаний подати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі із зазначенням, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення в електронній системі закупівель). Крім того, учасник надає довідки на обробку персональних даних надаються на кожну особу, інформацію про яку учасник надає в складі тендерної пропозиції. Далі в тендерній документації ви вимагаете надання договорів вивозу сміття, диратизації, дезинфекції та інші, ці договори підписують керівники державних підприємств та не завжди вони занаходяться на місці надання послуг, що унеможливлює отримання від них згоди на обробку перснальних данних та на яких підставах ми учасники можемо від них це вимагати ??? та як учаник не є особою яка зберігає та розпоряджається їхніми персональними данними . Ми згодні надати всі згоди своїх працівників які в нас працевлаштовані та надали згоду .
Відповідь: Шановний учасник. У відповідності до Закону України «Про захист персональний даних» - згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Таким чином вимога ТД не суперечить вимогам діючого законодавства.
Дата відповіді: 27.10.2022 08:43
Відповідь надана

Роз'яснення щодоТД

Номер: 6dd5e98bb9f749c88abb38226cd8a757
Дата опублікування: 24.10.2022 16:49
Опис: п. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ст 8 Тендерної документації У випадках, коли інформація подається безпосередньо від імені Учасника (довідки, пояснення, тощо) такі документи повинні бути оформлені на бланку учасника, містити підпис та печатку (за наявності) та вихідний номер та дату видачі та повинні бути датовані не пізніше дати оголошення цієї закупівлі. Можли У Вас помилка не РАНІШЕ дати оголошення просимо звернути на це увагу та внести зміни. Бо виходить, що довідки учасники повинні роботи до того як Ви обьявили процедуру.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник розгляне дане питання та у разі помилки внесе відповідні зміни у ТД.
Дата відповіді: 26.10.2022 10:41