-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Актуарні послуги щодо оцінки зобов’язань по пенсійним та довгостроковим соціальним зобов'язанням та витратам підприємства згідно МСБО 19 «Виплати працівникам»
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Додаток 1 до Оголошення (ВИМОГИ до предмета закупівлі)»
Завершена
76 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 761.60 UAH
мін. крок: 1% або 761.60 UAH
Період уточнення:
17.10.2022 16:54 - 21.10.2022 13:00
Відповідь надана
Чи не буде порушенням подання кошторису за підсумками ціни, що склалася на аукціоні, перед укладенням договору із Замовником?
Номер:
11def7a2dfc04b1fbf7c2cbd1b0245a3
Дата опублікування:
19.10.2022 11:08
Опис:
В п.5 Додатку 1 до Оголошення зазначено вимогу: "Учасник закупівлі в складі своєї пропозиції повинен надати Замовнику цінову пропозицію (з ПДВ та без ПДВ), відповідно до діючих в Україні норм та правил, яку підтвердити калькуляцією, враховуючи вартість всіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мит та інших платежів згідно вимог до предмета закупівлі.
При наданні калькуляції у вартості послуг враховуються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат організацій, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності - інші витрати.
Замовник, при погоджені ціни послуг у договорі може вимагати, а Учасник-переможець повинен надати розрахунки, пояснення, обґрунтування щодо визначення ціни (окремих складових), таких як, та не виключно:
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
- розрахунок кошторисної заробітної плати;
- економічно обґрунтований прибуток.
При умові включенні в розрахунок таких витрат як «Матеріальні витрати» та «Інші витрати» детально розписати ці витрати."
Питання: чи обов'язково учаснику надавати детально розписаний кошторис в складі цінової пропозиції до визначення переможця? Адже остаточна ціна переможця буде іншою, ніж в стартовій пропозиції з відповідним кошторисом. Логічно і доцільно даний кошторис навести в договорі перед його укладенням, а не витрачати час на його складання перед початком аукціону. Глава 63 Цивільного кодексу України , яка присвячена договору про надання послуг, взагалі не вимагає обов’язкового оформлення акта на підтвердження надання послуг. Таким чином і кошторис складати не потрібно.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі — Закон про бухгалтерський облік) зазначено, що первинний документ — це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. У статті 9 Закону про бухгалтерський облік наведено перелік обов’язкових реквізитів, які повинен містити первинний документ. Про кошторис наданих послуг в ній не йдеться. Головне, щоб було зазначено зміст, обсяг та одиницю виміру господарської операції. Отже, чи достатньо вказати у ціновій пропозиції , що подається до початку аукціону, згідно Додатку 2 до Оголошення, ціну послуги без деталізації кошторису? Чи не буде порушенням подання кошторису за підсумками ціни, що склалася на аукціоні, перед укладенням договору із Замовником?
Відповідь:
Пропозиція Учасника повинна відповідати умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатку 1 до оголошення «Вимоги до предмета закупівлі. Тобто, Учасник подає пропозицію згідно вимоги в Оголошенні пп. г) кошторисну документацію відповідно до п.5 Додатку 1 «Вимоги до предмета закупівлі». Після визначення учасника переможцем – учасник надає перераховану ціну.
Дата відповіді:
19.10.2022 13:55
Відповідь надана
Чи допускається поєднати в одному листі-відгуку від одного попереднього замовника інформацію про штатну чисельність працівників та відсутність зауважень від попереднього замовника
Номер:
0099bcfd42bc46108e7ddf61d8c95c49
Дата опублікування:
18.10.2022 12:06
Опис:
Шановний Замовнику!
В оголошенні про поведення закупівлі Замовник вимагає від учасника надати
"- Листи-відгуки від попередніх замовників про відсутність зауважень до актуарних оцінок з боку незалежних аудиторських компаній, що здійснювали аудит фінансової звітності або про те, що актуарні оцінки відображені у фінансовій звітності, яку підтверджено незалежними аудиторськими компаніями;
- Листи-відгуки від попередніх замовників, що надані копії аналогічних договорів укладені з підприємствами у яких штатна чисельність працівників або отримувачів виплат (по програмам щодо яких проводилась актуарна оцінка) становить не менше 5000 осіб (з урахуванням філій та/або відокремлених підрозділі)".
Згідно п.2) частини 1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами: "2) максимальна економія, ефективність та пропорційність". Питання: Чи допускається поєднати в одному листі-відгуку від одного попереднього замовника інформацію про штатну чисельність працівників та відсутність зауважень від попереднього замовника. Якщо ні, то обгрунтуйте, будь ласка, необхідність подавати саме два листи від одного попереднього замовника. На нашу думку, поєднання в одному листі вимог замовника відповідає принципу "максимальна економія, ефективність та пропорційність" ,встановлює рівні умови участі та не створює дискримінаційних умов для учасників, які можуть подати ту саму інофрмацію в двох листах. Для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям щодо досвіду та максимальної економії часу достатньо поєднати її в одному листі-відгуку від попереднього замовника. Просимо надати відповідь: чи буде такий "об'єднаний лист це відповідати вимогам?
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник не заперечує поєднати в одному листі-відгуку від одного попереднього замовника інформацію про штатну чисельність працівників та відсутність зауважень від попереднього замовника.
Дата відповіді:
19.10.2022 09:54