-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Актуарні послуги щодо оцінки зобов’язань по пенсійним та довгостроковим соціальним зобов'язанням та витратам підприємства згідно МСБО 19 «Виплати працівникам»
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Додаток 1 до Оголошення (ВИМОГИ до предмета закупівлі)»
Завершена
76 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 761.60 UAH
мін. крок: 1% або 761.60 UAH
Період оскарження:
17.10.2022 16:54 - 21.10.2022 13:00
Вимога
Відхилено
Оскраження та пропозиції Учасника щодо перегляду рішення Замовника та Уповноваженої особи
Номер:
21f49c31dd53417e95fb069f96e05136
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-010615-a.c3
Назва:
Оскраження та пропозиції Учасника щодо перегляду рішення Замовника та Уповноваженої особи
Вимога:
Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Пенсійно-актуарний консультант» (ТОВ «ПАК») наполягає на перегляді рішення щодо дискваліфікації Учасника по закупівлі № UA-2022-10-17-010615-a «Актуарні послуги щодо оцінки зобов’язань по пенсійним та довгостроковим соціальним зобов'язанням та витратам підприємства згідно МСБО 19 «Виплати працівникам», наміру укласти договір з ТОВ «Інститут ризику» та рішення уповноваженої особи (протокол № 1801 ВС від 03 листопада 2022 р.) з таких підстав (лист додається у файлі, підписаному КЕП). Відповідно до ч.2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), принципами публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Ще до початку аукціону Учасник запропонував для Комунального підприємства «Київтеплоенерго», що фінансується коштом громади міста Києва в умовах війни, найнижчу ціну – 40 000 грн. проти початкової у 76 160 грн. Це мало зробити закупівлю максимально економною та ефективною. Адже наступний учасник - ТОВ "Інститут ризику", якому надіслано намір укласти договір, запропонував 75 000 грн., а по закінченні першого раунду і до кінця аукціону -73 500 грн. Натомість, Замовник – КП «Київтеплоенерго», який несе значні втрати майна та потребує значних коштів в умовах війни, з формальних підстав, буде позбавлений максимальної економії 33 500 грн.
Учасник визнає, що з технічних причин помилково завантажив інший файл під назвою «Кошторисна документація 40000» замість файлу з такою ж назвою, в якому було викладено кошторис за калькуляцією складових ціни у 40000 грн. Звертаємо увагу, що Учасник був дискваліфікований з формальної причини неподання кошторису заявленої ним ціни 40 000 грн., який при укладенні договору, згідно Оголошення, підлягав уточненню на вимогу Замовника.
Прикра помилка призвела до прийняття рішень, які роблять закупівлю такою, що не відповідає принципам максимальної економії та ефективності. В умовах війни, коли суспільно значимі підприємства міста Києва потребують відновлення та фінансування, такі формальні підходи є неефективними та призводять до збільшення витрат коштів КП «Київтеплоенерго» на 33 500 грн. Останні формуються за рахунок киян, які сплачують за ці послуги.
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду. Натомість, Учасник просить переглянути ваші рішення. З огляду на значення КП «Київтеплоенерго» для громади міста Києва, Учасник готовий до подальшого зниження ціни послуг та готовий надати їх на умовах «ленд-ліз» з оплатою після скасування воєнного стану.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 2 та пропозиції.pdf.asice.zip 06.11.2022 13:17
Дата подачі:
06.11.2022 13:17
Вирішення:
Замовник здійснює спрощену закупівлю у відповідності до ст. 14 Закону « Про публічні Закупівлі».
В черговий раз звертаємо увагу учасника:
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформації щодо формальних (несуттєвих) помилок у пропозиції Учасника.
Крім того допущена помилка учасником не відносить до формальних помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
.
Отже, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення уповноваженої особи (протоколу № 1801 ВС від 03 листопада 2022 р.).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Пояснення та документ
Номер:
13873e27b5474732864d88edc77ae145
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-010615-a.c2
Назва:
Пояснення та документ
Вимога:
Шавновий Замовнику!
Дякуємо вам за конкретну відповідь!
Визнаємо, що сталася прикра помилка.
З технічних причин було завантажено інший файл з такою самою назвою "Кошторис 40000".
Це підтверджує наш намір завантажити при подачі пропозиції Кошторисну документацію. А також намір надати послугу за ціною, що є майже вдвічі нижчою від наступного учасника. Файл не був завантажений не той.
Правильний файл "Кошторис 40000", підписаний КЕП, додається. Пропонуємо взяти до відома та врахувати при визначенні переможця. З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Учасник
- Кошторисна документація 40000.pdf.asice.zip 04.11.2022 15:50
Дата подачі:
04.11.2022 15:50
Вирішення:
Шановний Учасник спрощеної закупівлі!
Замовник здійснює закупівлі виключно з дотриманням норм, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативно правових актів, розроблених на його виконання, а також дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Замовник в порядку ч.11 ст.14 Закону розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Учасник подав пропозицію, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а відповідно у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення уповноваженої особи (протоколу № 1801 ВС від 03 листопада 2022 р.).
Ураховуючи викладене, Замовником при проведенні спрощеної закупівлі було дотримано вимоги законодавства у сфері закупівель в цілому, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, передбачених Законом.
Тому, просимо бути уважними при поданні своєї пропозиції на наступний раз, оскільки пропозиції подаються шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.11.2022 09:24
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо надати пояснення з чіткими визначеннями, за якими саме підставами і доказами пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер:
9ef66c282a824c07a30de8d6aadfc504
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-010615-a.c1
Назва:
Вимагаємо надати пояснення з чіткими визначеннями, за якими саме підставами і доказами пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо ознайомитись із вимогою та Оскарженням Учасника по закупівлі № UA-2022-10-17-010615-a
Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Пенсійно-актуарний консультант» (ТОВ «ПАК») оскаржує рішення Замовника - КП «Київтеплоенерго» щодо дискваліфікації Учасника по закупівлі № UA-2022-10-17-010615-a «Актуарні послуги щодо оцінки зобов’язань по пенсійним та довгостроковим соціальним зобов'язанням та витратам підприємства згідно МСБО 19 «Виплати працівникам» та повідомляє.
Учасник подав всі документи і пропозицію, оформлені відповідно до умов, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
На аукціоні Учасник від початку запропонував найнижчу ціну – 40 000 грн. проти початкової у 76 160 грн. – для Комунального підприємства, що фінансується коштом громади міста Києва в умовах воєнного стану. Критерій визначення переможця в спрощеній закупівлі - 100% ціна. Замовник дискваліфікував Учасника на підставі: "Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі". При цьому не конкретизував жодним реченням і доказом підстав і причин.
Те, що наступний учасник - ТОВ "Інститут ризику", якому надіслано намір укласти договір, не змінював ціну від по закінченні першого раунду до кінця аукціону -73 500 грн. (як і учасник ТОВ "Консорис Консалтинг" – 75 000 грн.), породжує припущення про можливість попередніх домовленостей щодо узгоджених антиконкурентних та корупційних дій.
Вимагаємо надати пояснення з чіткими визначеннями, за якими саме підставами і доказами пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
Лист з оскарженням, підписаний КЕП, додається у файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf.asice.zip 03.11.2022 20:13
Дата подачі:
03.11.2022 20:13
Вирішення:
Шановний Учасник спрощеної закупівлі!
Замовник здійснює закупівлі виключно з дотриманням норм, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативно правових актів, розроблених на його виконання, а також дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Замовник в порядку ч.11 ст.14 Закону розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно встановлених вимог до Учасників та способу їх підтвердження, Учасник закупівлі у складі своєї пропозиції повинен надати такі документи:
г) кошторисну документацію відповідно до п. 5 Додатку 1 до оголошення.
Під час проведення аналізу, встановлено, що учасником не дотримана дана вимога та не надано кошторисну документацію відповідно до п.5 Додатку 1 до оголошення.
Замовник в порядку ч.13 ст.14 Закону відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому «відхиляє» - це імперативна норма Закону, норма що виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів.
Отже, Учасник подав пропозицію, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а відповідно у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення уповноваженої особи (протоколу № 1801 ВС від 03 листопада 2022 р.).
Ураховуючи викладене, Замовником при проведенні спрощеної закупівлі було дотримано вимоги законодавства у сфері закупівель в цілому, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, передбачених Законом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.11.2022 11:50