-
Конкурентний діалог 1-ий етап
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Юридичні послуги» (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8)
«Юридичні послуги» (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8)
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період уточнення:
26.10.2017 15:15 - 17.11.2017 17:00
Відповідь надана
Уточнення до тендерної документації
Номер:
8bd64048ca9b403f83daa794c458c9dd
Дата опублікування:
17.11.2017 16:51
Опис:
1. Згідно до Додатку 2 до Тендерної документації визначається форма надання документів для підтвердження кваліфікації працівників. Заповнення цієї таблиці є достатнім для підтвердження кваліфікації? Чи учаснику необіхдно надати документи, що підтверджують освіту та стаж залучених працівників?
Якщо особа надає юридичні послуги за цивільно-правовим договором з підприємством-учасником чи потрібно надавати такий договір?
Відповідь:
Учасник зобов’язаний надати документи з метою підтвердження кваліфікації працівників.
Дата відповіді:
17.11.2017 16:51
Відповідь надана
Уточнення до тендерної документації
Номер:
4584328919c04f33babf2ac89662d214
Дата опублікування:
17.11.2017 15:03
Опис:
1. Згідно до Додатку 2 до Тендерної документації визначається форма надання документів для підтвердження кваліфікації працівників. Заповнення цієї таблиці є достатнім для підтвердження кваліфікації? Чи учаснику необіхдно надати документи, що підтверджують освіту та стаж залучених працівників?
Якщо особа надає юридичні послуги за цивільно-правовим договором з підприємством-учасником чи потрібно надавати такий договір?
Відповідь:
Учасник зобов’язаний надати документи з метою підтвердження кваліфікації працівників.
Дата відповіді:
17.11.2017 16:52
Відповідь надана
Уточнення до тендерної документації.
Номер:
59c9d64be86b4f9097ba63ad07cec305
Дата опублікування:
17.11.2017 14:58
Опис:
1. Відповідно до тендерної документації немає обмежень щодо залучення третіх осіб для надання послуг, у тому числі адвокатів які працюють за договором. Проте згідно до договору, неможливим є залучення субпідрядних організацій. Уточніть чи можливим є залучення третіх осіб для надання послуг?
2. Який порядок надіслання заявок клієнто, оскільки згідно до п. 10.7. Договору "У випадку неприбуття або запізнення більш як на 30 хвилин уповноваженого представника Адвокатського об’єднання за заявкою Клієнта для надання правової допомоги, Адвокатське об’єднання відшкодовує Клієнту шкоду в повному обсязі (збитки та упущену вигоду) та додатково сплачує штраф у розмірі 20 000, 00 (двадцяти тисяч гривень 00 коп.) за кожне неприбуття та/або запізнення. Час прибуття уповноваженого представника Адвокатського об’єднання фіксується в журналі охорони Клієнта."?
Відповідь:
Договором про закупівлю передбачається надання юридичних послуг безпосередньо переможцем торгів. Надіслання заявок на отримання юридичної послуги відбуватиметься будь-яким незабороненим способом, у тому числі за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку. Час прибуття уповноваженого представника фіксується в журналі орочони та додатково камерами відеоспостереження
Дата відповіді:
17.11.2017 16:51
Відповідь надана
Уточнення до тендерної документації.
Номер:
f7397309d4a743d1a4a2385a293c388a
Дата опублікування:
17.11.2017 14:54
Опис:
1. Відповідно до тендерної документації (надалі - "ТД") участь в тендері можуть юридичні особи будь-якої організаційно правової форми, а відповідно до договору чітке посилання на адвокатське об'єднання. Як трактувати ці положення?
Відповідь:
Пунктом 5 розділу І тендерної документації передбачено, що «вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та в організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Дата відповіді:
17.11.2017 16:50
Відповідь надана
щодо умов/положень Договору про закупівлю
Номер:
920d5a887ee14cbaa927d90da87d1726
Дата опублікування:
16.11.2017 19:33
Опис:
щодо п.9.2 - Клієнт має право відмовитися від цього Договору, попередивши про це Адвокатське об'єднання за 10 днів до моменту припинення цього Договору.
Нормами чинного законодавства визначено:
За загальним правилом, зобов'язання має виконуватися належним чином, одностороння відмова від його виконання не допускається (ст. 525 ЦК). Для можливості односторонньої відмови від зобов'язання необхідною є наявність одночасно двох умов: 1) порушення зобов'язання, тобто його невиконання або неналежне виконання (ст. 610 ЦК). Тобто в разі належного виконання сторонами зобов'язання жодна з них не вправі відмовитися від зобов'язання в односторонньому порядку; 2) встановлення можливості односторонньої відмови в договорі або в законі.
ПИТАННЯ - як співвідноиться цей пункт 9.2 із загальними правилами ЦК України про зобов'язання?
Відповідь:
В силу ст.526 ЦК України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог – відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до ст.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Частиною першої статті 188 ГК України також передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
В силу ч.1, 3 ст.651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Отже, з цих підстав договір може бути розірваний в результаті односторонньої відмови від нього в повному обсязі, тобто в результаті вчинення однією із сторін одностороннього правочину, який тягне цивільно-правові наслідки для обох сторін договору.
Дата відповіді:
17.11.2017 16:49
Відповідь надана
з приводу положень тендерної документації та невідємних додатків до неї
Номер:
f51771dc61fb49d187e6637cad007552
Дата опублікування:
15.11.2017 12:23
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник!!! Розглянувши тендерну документацію у Нас виникло ряд запитань:
1. в розділі 15.5 Проекту Договору (Додаток 5) зазначено, що "...якщо в результаті невиконання або неналежного виконання однією зі Сторін зобов’язань, зазначених у п.14.4...." - проте такий п.14.4 у запропонованому проекті Договору відсутній. Просимо надати роз'яснень з цього приводу.
2. в проекті Договору (Додаток № 5) не міститься інформація про платника СУДОВОГО ЗБОРУ за ініційованими Клієнтом (Замовником). Надайте відповідь чітку та однозначну, з посиланням на норми Договору. У разі відсутності таких норм просимо внести зміни до ТД в частині проекту Договору (Додаток № 5)
3. в розділі 15.5 Проекту Договору (Додаток 5) зазначено: «що відповідальність через те, що Сторона може бути позбавлена права на податковий кредит ПДВ (у тому числі по податковим накладним, не зареєстрованим в ЄРПН). Питання - як цей пункт може застосовуватися до адвокатських об’єднань, що НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ ПЛАТНИКАМИ ПДВ?
Відповідь:
Інформація про платника судового збору у договорі відсутня, оскільки за ініційованим Клієнтом (Замовником) не міститься в проекті договору тому не є істотною умовою договору.
Разом з тим, Законом України "Про судовий збір" передбачено, що платники судового збору громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене вказаним Законом.
Дата відповіді:
17.11.2017 16:48
Відповідь надана
Уточнення положень тендерної документації
Номер:
5c0a85287f14421a9e95d15d5e839526
Дата опублікування:
14.11.2017 15:13
Опис:
Під час ознайомлення з тендерною документацією виникло наступне питання: Який порядок погодження умов Договору про закупівлю після визначення переможця торгів.
Відповідь:
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а також умов тендерної документації.
Дата відповіді:
16.11.2017 17:49
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
2b869626127f4215b5935edece193609
Дата опублікування:
09.11.2017 12:41
Опис:
Просимо надати інформацію щодо орієнтовного місячного об’єму робіт по кожному пункту Додатку 4 до тендерної інформації.
Відповідь:
Відповідно до ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Процедура конкурентного діалогу застосована замовником, оскільки не має можливості визначити необхідні технічні, якісні характеристики та для прийняття оптимального рішення, а документація містить приблизний перелік необхідних юридичних послуг для замовника. Учасник самостійно визначає інформацію щодо орієнтовного місячного об’єму, технічних, якісних та кількісні характеристики робіт/послуг, згідно з предметом закупівлі, які може бути надано замовнику по кожному пункту Додатку 4 до тендерної інформації (який не є вичерпним).
Дата відповіді:
13.11.2017 23:22
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
48742fd2b9104347844aa45be0eeac67
Дата опублікування:
07.11.2017 14:32
Опис:
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить обов'язок інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Однак, жоден документ не містить цей перелік.
Додаток 2 до тендерної документації наступного змісту.
Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Наявність офісного приміщення у м. Києві для належного надання заявлених послуг. На підтвердження наявності офісного приміщення, Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення та/або копію відповідного договору з актом прийому-передачі, що підтверджує фактичне володіння приміщенням.
2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, що надається нижче.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації адвокатів Учасник надає копії засвідчених адвокатських свідоцтв.
Однак, даний документ не містить ані вимог щодо кількості співробітників, ані освіти, ані стажу роботи, наі профілю роботи, ані обов'язку мати адвокатське посвідчення.
За Вашою формою кваліфікаційним критеріям може відповідати навіть АТП чи медклініка, чи не так?
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовано процедуру «конкурентного діалогу», а тому на Ваші питання повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Додатком 2 до тендерної документації визначено яким саме документами мають підтверджувати наявність матеріально-технічної бази учасники, а також наведено таблицю із відповідними критеріями з метою підтвердження наявності кваліфікованих працівників. Учасник самостійно визначає можливість та гарантує надання якісних юридичних послуг у відповідні строки та відповідному порядку, орієнтовний перелік яких наведено у додатку 4 до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
09.11.2017 11:44
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
382450d1b9474d17b9ebdf31a5606cd6
Дата опублікування:
07.11.2017 14:03
Опис:
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить обов'язок інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Однак, жоден документ не містить цей перелік.
Прошу надати перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідь:
Доброго дня! Вимоги до учасників закупівлі по кваліфікаційним критеріям визначені у додатку 2 до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
07.11.2017 14:16