• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), Київська область» ( ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період уточнення: 07.10.2022 14:40 - 13.10.2022 01:00
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: 66e408aec517433fb35d75fa5fb0d32d
Дата опублікування: 12.10.2022 23:54
Опис: Шановний Замовнику! 07.10.2022 року на веб-порталі публічних закупівель було опубліковане оголошення (надалі - Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі послуг з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), Київська область» ( ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Пунктом 8 розділу 1 Оголошення визначено Умови оплати за договором. Так, відповідно до умов зазначеного пункту, оплата здійснюється відповідно до умов проекту Договору (Додаток № 3). Відповідно до положень пункту 3.1. Проєкту Договору, ціна послуг, що надаються Виконавцем за Договором, розраховується та визначається відповідно до положень кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»). У відповідності до положень п.3.3. Проєкту Договору, розрахунки за надані послуги, проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надання послуг з урахуванням Календарного плану надання послуг зі здійснення технічного нагляду (Додаток 1) та калькуляцій робіт з технічного нагляду, у розмірі, що не перевищує 1,5 % від підсумку глав 1-9 вартості виконаних будівельно-монтажних робіт на Об’єкті за звітний період, у відповідності до п. 4.32 «КНУ Настанова з визначення вартості будівництва». Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022 року затверджено Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (надалі - Методика). Зазначена Методика визначає механізм формування вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та є обов’язковою для визначення вартості дорожніх робіт та послуг, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Таким чином виникає ситуація, коли положення договору, який буде підписано між Замовником та переможцем процедури закупівлі, станом на дату його підписання, не будуть відповідати вимогам чинного законодавства України, оскільки в договорі не будуть враховані положення вказаної вище Методики. Відповідно до положень ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації Учасники мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в цьому Оголошенні щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення Учасників, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до цього Оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі. Замовник також, відповідно до положень зазначеної статті, має право з власної ініціативи внести зміни до цього Оголошення та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Враховуючи наведене, вимагаємо привести Проєкт Договору у відповідність до вимог чинного законодавства, враховуючи положення Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Наказ Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» набирає чинності з 17.10.2022. Тому наразі кошторисні норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») є чинними.
Дата відповіді: 13.10.2022 11:41
Відповідь надана

Запитання щодо персоналу

Номер: 35c807fbc39242c89f8b5901c394e218
Дата опублікування: 12.10.2022 21:57
Опис: Шановний Замовнику! Додатком №2 до Оголошення визначено перелік інформації та документів, які Учасник повинен надати у складі пропозиції. П 5. Додатку №2 передбачено, що Учасник повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника критеріям, встановленими Замовником. В п 5.1. Замовник визначив необхідність наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, відповідно до п. п. 5.1. Додатку №2, Перелік обов’язкових працівників для надання послуг за предметом закупівлі складається з: - сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 1 особи; - сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 1 особи; - сертифікованого інженера-геодезиста - не менше 1 особи; - сертифікованого інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи. Разом з тим, Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції документальне підтвердження трудових відносин з інженерами з технічного нагляду, інженером-геодезистом, інженером-проектувальником на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, інженером-проектувальником на інженерно-будівельне проектування доріг, які зазначені згідно вимог п. 5.1. Таким чином, зі вказаних пунктів оголошення не є зрозумілим Перелік обов’язкових працівників для надання послуг за предметом закупівлі, які повинні бути залучені до надання послуг та зазначені у таблиці 1. Враховуючи наведене, просимо надати відповідь, чи є обов’язковим працівником для надання послуг за предметом закупівлі інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування доріг?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що інформація та документи про наявність в Учасника інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування доріг є обов’язковим для підтвердження відповідності Учасника критеріям, встановленим Замовником для надання послуг за предметом закупівлі.
Дата відповіді: 13.10.2022 11:40
Відповідь надана

щодо працівників

Номер: 09df11450599493f9b01f953e17c9f02
Дата опублікування: 12.10.2022 16:33
Опис: Шановний Замовник! У Додатку 2до Оголошення п.5.1. значиться що, Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки)., а у Таблиці 1 стовбчик 4 значиться - Загальний стаж роботи. Підкажіть, будь ласка, яку саме інформацію стосовно стажу роботи працівника буде вірним вказати в Таблиці 1.
Відповідь: Шановний Учасник! В стовбчику 4 таблиці 1 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі буде вірним вказати загальний стаж роботи у дорожньому господарстві.
Дата відповіді: 13.10.2022 11:39
Відповідь надана

Уточнюючі питання

Номер: 84c9098dd13c4d9290a36a1cd8c92507
Дата опублікування: 09.10.2022 13:43
Опис: Катерина Петрівна, для розрахунку цінової пропозиції на здійснення технічного нагляду прошу надати відповідь на наступні питання, які виникли під час розгляду тендерної документації: Питання 1. Проведення перевірочних лабораторних випробовувань результатів лабораторних випробовувань виконаних незалежною лабораторією від підрядника виконується коштом технічного нагляду? Яким нормативом це регламентовано? Питання 2. Чому від виконавця технічного нагляду вимагається наявність договірних відносин із будівельною лабораторією чи наявність лабораторного обладнання тощо? Яким нормативом це регламентовано? Питання 3. Проведення перевірочних геодезичних вимірювань результатів геодезичних вимірювань виконаних геодезистом від підрядника виконується коштом технічного нагляду? Яким нормативом це регламентовано? Питання 4. Чому від виконавця технічного нагляду вимагається наявність трудових/договірних відносин із сертифікованим геодезистом? Яким нормативом це регламентовано? Питання 5. Виконання функції служби замовника щодо перевірки ціни й вартості на відповідність кошторису виконується коштом технічного нагляду? Яким нормативом це регламентовано? Згідно ЗУ "Про архітектурну діяльність" та Постанови КМУ № 903 від 11.07.07 р. "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури" технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проєктних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Питання 6. Чому від виконавця технічного нагляду вимагається наявність трудових/договірних відносин із сертифікованим інженером-проектувальником на інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації? Яким нормативом це регламентовано? Питання 7. Чому від виконавця технічного нагляду вимагається наявність трудових/договірних відносин із сертифікованим інженером-проектувальником на інженерно-будівельне проєктування доріг? Яким нормативом це регламентовано? Питання 8. Чому у п. 1.5 проєкту договору зазначено, що виконавець здійснює технічний нагляд через відповідального виконавця – інженера з технічного нагляду, якій має кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг, коли мостовий перехід це споруда, в якій більшість відповідальних конструкцій (фундаменти, опори, прогони тощо) має право перевіряти саме інженер технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд? Питання 9. У п.7 Оголошення строк надання послуг зазначено "з дати підписання Договору і до 21.11.2022 року". Чи вірно розуміти, що капітальний ремонт мостового переходу із 2-х черг зі спорудженням фундаментів на БНП, а також з виконанням монолітних робіт по влаштуванню з/б плити, та конструкцій опор і прогонів тощо, включно із попереднім демонтажем конструкцій має бути виконано до 21.11.2022 року? Питання 10. Який плановий календарний графік будівельних робіт по капітальному ремонту мостового переходу із врахуванням виконання робіт в зимовий час? Необхідно для планового розрахунку витрат часу та вартості відповідальних за технічний нагляд.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником було встановлені вимоги до предмета закупівлі, а саме підтвердження Учасником спроможності надання якісних послуг за предметом закупівлі. Згідно з положеннями статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, забезпечення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд є обов’язком замовника. Наразі чинним законодавством не встановлено жодних обмежень прав замовника щодо залучення незалежного технічного нагляду під час виконання будівельних робіт, якщо такі роботи та послуги необхідні Замовнику. Рішення про залучення виконавців послуг з незалежного технічного нагляду приймається замовником самостійно, виходячи з власних потреб і можливостей та умов виконання таких робіт. У разі прийняття замовником рішення про залучення виконавців технічного нагляду, надання послуг з технічного нагляду та послуг інженера-консультанта здійснюється на договірних засадах. Укладення договорів про надання таких послуг здійснюється відповідно до вимог до укладення таких видів договорів, встановлених чинним законодавством України. Відповідно до пункту 4.32 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад і територій України від 01.11.2021 р. № 281, кошти на покриття витрат, пов’язаних зі здійсненням технічного нагляду окремими рядками включаються до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» зведеного кошторисного розрахунку. При цьому, розмір зазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. Згідно з Законом України «Про автомобільні дороги» - автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Тому у п.1.5. Проєкту договору зазначено, що Виконавець здійснює технічний нагляд через відповідального виконавця – інженера з технічного нагляду, якій має кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг. Так як закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) строк надання послуг встановлено з вказівкою на конкретну дату в рамках дії правового режиму воєнного стану. У разі продовження строку дії воєнного стану строк надання послуг буде регулюватися додатковими угодами до договору, укладеному за результатами проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 10.10.2022 13:14