-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації в закладах освіти)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами.
Завершена
2 034 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 170.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 170.00 UAH
Період уточнення:
07.10.2022 12:54 - 13.10.2022 08:00
Відповідь надана
Лист від ДСНС
Номер:
94fe85665f444dc9988d7f69e84c77be
Дата опублікування:
12.10.2022 18:37
Опис:
Вимога:Учасник надає в складі пропозиції лист, від територіального органу ДСНС України щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 20 денної давнини відносно дати подання пропозицій).
Вимога щодо надання "лист, від територіального органу ДСНС України щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 20 денної давнини відносно дати подання пропозицій)" обмежує коло потенційних учасників та ускладнює підготовку тендерних пропозицій. Тобто вбачається, що прийняти участь у процедурі закупівлі за БЮДЖЕТНІ КОШТИ зможуть тільки ті учасники, що зазндалегідь знали, про вимогу отримання такого листа. З огляду на те, що територіальні підрозділи ДСНС надають інформацію протягом 30 (!!!) днів згідно згідно пункту 180 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Постановою КМУ №55 від 17 січня 2018 року, з моменту реєстрації запиту. 30 днів на відповідь від територіального підрозділу ДСНС, перевищують строки на підготовку пропозицій. Отже така вимога має бути ВИКЛЮЧЕНА із тендерної документації.
Відповідь:
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ваше оціночне судження про те, що «прийняти участь у процедурі закупівлі за БЮДЖЕТНІ КОШТИ зможуть тільки ті учасники, що заздалегідь знали, про вимогу отримання такого листа» є нічим не підтвердженим містить ознаки непорядності. Відповідно до абзацу 2 п.13 ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати і іншу інформацію, зокрема, встановлювати додаткові вимоги до предмету закупівлі. Жодним нормативним актом не заборонено замовнику просити потенційного учасника підтвердити дійсність ліцензії на проведення робіт протипожежного призначення. А ваше небажання отримати таке підтвердження від органів ДСНС може свідчити саме про бажання надати неякісні послуги із встановлення СПС в закладах освіти, можливо навіть за припиненої ліцензії на проведення робіт, адже Ви не просите продовжити термін подачі пропозицій для отримання такого листа, а вимагаєте забрати важливе підтвердження якості послуг для замовника.
Дата відповіді:
13.10.2022 10:35
Відповідь надана
Диплом
Номер:
13ed6c6fb8094d43bf6aec4f5c9999c0
Дата опублікування:
12.10.2022 18:31
Опис:
Вимога:В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, (в кількості не менше одного) з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому.Дана вимога є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.Тобто, Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника, тощо.
Відповідь:
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. У разі надання у складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження кваліфікації та освіти працівників будуть надані свідоцтва, або сертифікати, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт, що видані в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти - тендерна пропозиція не підлягатиме відхиленню з цієї підстави.
Дата відповіді:
13.10.2022 10:33
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
c53ebac7c2f04e548a0b20d49d1e324a
Дата опублікування:
12.10.2022 15:29
Опис:
Шановний замовнику, огляд об'єкту перед поданням пропозиції, визнається як дискримінаційна та незаконна умова Антимономольним комітетом України.
Просимо вас ознайомитися з данимирішеннями АМКУ:
- рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року
- рішення №19212-р/пк-пз 13.10.2020 року
- рішення №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року
- рішення №580-р/пк-пз від 12.01.2022
- рішення № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022
- рішення №4359 -р/пк-пз від 03.05.2022
- рішення № 4360-р/пк-пз від 03.05.2022
- рішення №4401-р/пк-пз від 04.05.2022
- рішення №6157-р/пк-пз від 06.10.2022
- рішення №6176-р/пк-пз від 06.10.2022
- рішення №6181-р/пк-пз від 06.10.2022
В даних рішеннях АМКУ констатував що огляд є незаконною вимогою.
Просимо Вас не ігнорувати рішення Антимонопольного комітету та внести зміни до документації
Відповідь:
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Замовник жодним чином не ігнорує рішення Антимонопольного комітету України. Проте, позиція АМКУ при розгляді скарг визначається виходячи із кожної конкретної закупівлі, її умов, особливостей та соціальних наслідків. Зазначені вами рішення АМКУ є рішеннями стосовно скарг саме до закупівель на які були подані ці скарги.
У зв’язку із високим ризиком отримати неякісні послуги з встановлення неякісних систем пожежної сигналізації у закладах освіти недобросовісними постачальниками, які на сьогодні, на превеликий жаль є не рідкісним явищем, Замовником було прийнято рішення дати можливість усім без виключення потенційним учасникам завітати до закладів освіти, ознайомитися із технічними особливостями школи, реальним обсягом робіт, зорієнтуватися в варіантах виконання даних робіт. Дискримінаційні вимоги відсутні абсолютно. Замовник не є директором школи. Директор не чинить супротиву при огляді закладу освіти потенційними учасниками. Директор школи не приймає рішення про укладення чи неукладення договору за результатами закупівлі. Замовник робить усе можливе, щоб провести конкурентну процедуру закупівлі, закупити якісні послуги та укласти договір, який буде у строки та якісно виконано.
Ваша вимога є недійсною та підлягає відхиленню.
Дата відповіді:
13.10.2022 10:32