• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації в закладах освіти)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами.

Завершена

2 034 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 170.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2022 12:54 - 13.10.2022 08:00
Вимога
Вирішена

5 групи допуску з електробезпеки

Номер: d2f4110b7d22401c9284fa43b26b577b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-005603-a.a2
Назва: 5 групи допуску з електробезпеки
Вимога:
У закупівлі наявна вимога щодо «Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають посвідчення про наявність не менше 5 групи допуску з електробезпеки (в кількості не менше одного». Зазначена вимога є дискримінаційною. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є «Встановлення системи пожежної сигналізації в закладах освіти», не зрозуміло навіщо Замовник у документації встановлює вимогу щодо щодо наявності 5-ої групи з електробезпеки, яка передбачається Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 (надалі-Правила). Відповідно пп. 3.2.7. Правил Керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу III - в електроустановках до 1000 В. Згідно пп. 2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Пп. 2.3.3. Правил предбачає, що роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III. П’яту ж групу з електробезпеки, відповідно правил отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання (пп. 6.10.6 Правил) Тобто п'яту групу надають посадовим особам. Отже, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі керівник робіт повинен мати четверту групу електробезпеки і виконавці третю групу електробезпеки. Вимога щодо наявності п’ятої групи електробезпеки для працівників є неправомірною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Ваша вимога розглянута. Вимога до учасника мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають посвідчення про наявність не менше 5 групи допуску з електробезпеки (в кількості не менше одного) не є дискримінаційною та неправомірною, а обумовлена правом Замовника отримати якісні послуги, які надані висококваліфікованими фахівцями. Проте, з метою розширення кола потенційних учасників, за результатами розгляду прийнято рішення задовольнити вашу вимогу. Відповідні зміни будуть внесені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Акт обстеження (огляду) об’єкта

Номер: 38dded9047304476bbccfba6076a348c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-005603-a.a1
Назва: Акт обстеження (огляду) об’єкта
Вимога:
Документацією передбачається надання: «Акт обстеження (огляду) об’єкта на якому планується виконати роботи в довільній формі, який підписано керівником закладу освіти і учасником закупівлі із зазначенням дати обстеження». Звертаємо вашу увагу, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно оформити Акт обстеження (огляду) об’єкта " підписаного керівником закладу освіти і учасником закупівлі. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників. Додаток 1, конкретизує всі необхідні види та об'єми робіт/послуг та не потребує присутності учасників для формування пропозиції. Таким чином, необхідність огляду об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №16074-р/пк-пз від 14.07.2021). Прохання прибрати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога із оціночними судженнями розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 п.13 ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати і іншу інформацію, зокрема, встановлювати додаткові вимоги до предмету закупівлі. Вимога в оголошені надати Акт обстеження (огляду) об’єкта на якому планується виконати роботи в довільній формі, який підписано керівником закладу освіти і учасником закупівлі із зазначенням дати обстеження обґрунтована тим, щоб потенційні учаники могли обстежити об'єкти, на яких планується встановити пожежні сигналізації, зважити свої сили, ознайомитися із фактичними обсягами робіт, які потрібно буде здійснити. В разі виявлення додаткових робіт в період уточнення є можливість внести зміни в оголошення до проведення закупівлі, в той час, як після підписання договору така можливість буде відсутня. Замовник зацікавлений провести закупівлю максимально ефективно та в законом визначені найкоротші сроки, не гаючи часу на судові тяжби по невиконанню умов договору, щоб забезпечити збереження життя дітей в закладах освіти під час освітнього процесу на випадок різних видів небезпек. Підписання такого Акту є додатковим посвідченням, що потенційний учасник ознайомлений із усім об'ємом робіт, які зазначені в технічному завданні та зможе їх виконати. Дана вимога жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежує коло потенційних учасників. Враховуючи вищевикладене, Ваші вимога є недійсною та не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.10.2022 15:39