-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
Торги відмінено
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
05.10.2022 15:47 - 26.10.2022 01:00
Відповідь надана
З 27.05.2021 року державна експертиза не виконується
Номер:
991ff9296d9a42acad5ae1ca69f0b2a2
Дата опублікування:
06.10.2022 16:12
Опис:
Шановний замовник,
відповідно до п.п. 3.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником від Учасників вимагається «надати не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам», доводимо до Вашого відома, що Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації» ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ від 27.05.2021, на підставі Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» від 28.04.2021.
Данна вимога Замовника відноситься до блоку вимог тендерною документації щодо «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасниками, МИ, потенційний Учасник, можемо задовольнити усі інші вимоги зазначеного блоку(3.1.-3.3.) та підтвердити повне виконання не менше ніж 3 (трьох) аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів: копій виконаних аналогічних договорів, актів виконаних робіт та відгуків від попередніх замовників, що виконані в період 2021-2022 років вже після втрати чинності Законам України «Про державну експертизу землевпорядної документації». Вважаємо вимогу Замовника щодо надання висновків державної експертизи землевпорядної документації ТАКОЮ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЮЧОМУ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ та такою, що ДИСКРІМІНУЄ ТА ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ закупівлі, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ст.5 Закон України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання Учасником не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам в цілому.
Відповідь:
Враховуючи характеристики об’єкта, його місце розташування, густоту населення, близькість до столиці України та інші складні фактори, Замовник хоче бути впевнений у правильності виконання даної закупівлі. Замовником встановлена вимога «надати не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам» згідно п.п. 3.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації для аргументації досвіду роботи Виконавця. Замовнику необхідний Виконавець, який має достатній рівень підготовки та кілька років досвіду роботи для виконання даної закупівлі. Маючи раніше отримані висновки державної експертизи, виконавець підтверджує свою можливість виконання даного виду робіт. А оскільки раніше отримання висновку державної експертизи було обов’язковою процедурою, вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, а лише наданням наявної документації у розробника.
Дата відповіді:
07.10.2022 16:11
Відповідь надана
З 27.05.2021 року державна експертиза не виконується
Номер:
c0a20902c3df41249b40812d358c6d52
Дата опублікування:
06.10.2022 16:11
Опис:
Шановний замовник,
відповідно до п.п. 3.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником від Учасників вимагається «надати не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам», доводимо до Вашого відома, що Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації» ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ від 27.05.2021, на підставі Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» від 28.04.2021.
Данна вимога Замовника відноситься до блоку вимог тендерною документації щодо «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасниками, МИ, потенційний Учасник, можемо задовольнити усі інші вимоги зазначеного блоку(3.1.-3.3.) та підтвердити повне виконання не менше ніж 3 (трьох) аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів: копій виконаних аналогічних договорів, актів виконаних робіт та відгуків від попередніх замовників, що виконані в період 2021-2022 років вже після втрати чинності Законам України «Про державну експертизу землевпорядної документації». Вважаємо вимогу Замовника щодо надання висновків державної експертизи землевпорядної документації ТАКОЮ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЮЧОМУ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ та такою, що ДИСКРІМІНУЄ ТА ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ закупівлі, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ст.5 Закон України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання Учасником не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам в цілому.
Відповідь:
Враховуючи характеристики об’єкта, його місце розташування, густоту населення, близькість до столиці України та інші складні фактори, Замовник хоче бути впевнений у правильності виконання даної закупівлі. Замовником встановлена вимога «надати не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам» згідно п.п. 3.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації для аргументації досвіду роботи Виконавця. Замовнику необхідний Виконавець, який має достатній рівень підготовки та кілька років досвіду роботи для виконання даної закупівлі. Маючи раніше отримані висновки державної експертизи, виконавець підтверджує свою можливість виконання даного виду робіт. А оскільки раніше отримання висновку державної експертизи було обов’язковою процедурою, вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, а лише наданням наявної документації у розробника.
Дата відповіді:
07.10.2022 16:11
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
d7e12b465ad24db0a82780a033862eed
Дата опублікування:
06.10.2022 12:02
Опис:
Доброго дня
Згідно методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022}; закону України “Про оцінку земель”.
Інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель є межі території територіальної громади, а також межі населених пунктів (сіл, селищ, міст), що входять до складу територій територіальних громад, використовуються на підставі відомостей Державного земельного кадастру, а у разі, коли відомості про такі межі не внесені до Державного земельного кадастру, - на підставі проектів формування території і встановлення меж сільських, селищних рад або інших матеріалів, за якими відповідно до законодавства, яке діяло на момент їх затвердження, здійснювалося встановлення (зміна) їх меж.
У разі відсутності таких матеріалів і до моменту внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі сіл, селищ, міст відомостями про такі межі, а також межі території територіальної громади (сільської, селищної, міської) ради вважаються дані, що збігаються з межами, відображеними на індексних кадастрових картах (планах) сіл, селищ, міст, районів згідно з відомостями Державного земельного кадастру, а межами територіальної громади вважаються дані згідно із зовнішніми межами юрисдикції ради територіальної громади (населених пунктів), що увійшли до її складу.
Тому, послуги по розробленню технічної документації з нормативно грошової оцінки земель не потребують використання транспортних засобів для здійснення візуального обстеження території.
Просимо виключити з Розділу ІІІ пункту 5 підпункту 3.5.2 тендерної документації, а саме: кваліфікаційні критерії, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- транспортний засіб– не менше 2.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, щодо наявності у Учасника - транспортні засоби – не менше 2 одиниць , як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Відповідь:
У зв’язку з великим об’ємом робіт та стислими термінами, враховуючи етап збору вихідних даних та необхідної інформації для виконання робіт даної закупівлі, Замовник вважає дану вимогу не дискримінаційною та вносити зміни до Тендерної документації не буде.
Дата відповіді:
07.10.2022 16:09
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
8226b4ac74dd41ab9fbf7954476832cd
Дата опублікування:
06.10.2022 11:56
Опис:
Для розробки технічної документації з нормативної грошової земель немає необхідності залучати – фахівця еколога із відповідною освітою – 1-на особа. Це є дискримінаційною умовою.
Просимо виключити з кваліфікаційних критерій наявність спеціаліста в якому немає необхідності.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” зазначено наявність: в учасника працівника фахівця еколога із відповідною освітою – 1-наособа. Наявність вищезазначего спеціаліста не передбачено законодавством для виконання зазначених робіт.
У свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Приведіть кваліфікаційні критерії відповідно до законодавства про землеустрій.
Відповідь:
Відповідно до чинного законодавства України та нової Методики проведення нормативної грошової оцінки земель при розрахунках враховується забрудненість повітря та грунтів, наявність акустичного та електромагнітного забруднення. Враховуючи великий об’єм робіт та стислі терміни виконання, Замовник вважає доцільним наявність відповідного спеціаліста у штаті Виконавця робіт.
Дана вимога не є дискримінаційною. Відповідно до Закону, Замовник має право встановлювати інші вимоги, не передбачені ст. 16 та 17 ЗУ.
Дата відповіді:
07.10.2022 16:08