• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області

Торги відмінено

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2022 15:47 - 01.11.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження рішення

Номер: 48a9a81edb9443919f90da125c050643
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-05-009894-a.a3
Назва: оскарження рішення
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення Замовника, щодо визнання ТОВ "КИЇВЗЕМ" переможцем закупівлі у звязку з порушенням процедури проведення даних відкритих торгів та невідповідністю пропозиції вимогам Замовника, згідно доданого оскарження.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: втрата актуальності
Дата скасування: 30.11.2022 16:29
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 87c9466b9bdf437aaf4f951de2643a32
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-05-009894-a.a2
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скаржником оскаржується вимога тендерної документації щодо надання не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам та вимога щодо наявності фахівця еколога з відповідною освітою – 1-на особа.
Дата розгляду скарги: 25.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.10.2022 14:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2022 10:21
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2022 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховую Рішення №6433-р/пк-пз від 25.10.2022 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України внести змін до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів за процедурою закупівлі «Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області» (код ДК 021:2015:71340000-3 «Комплексні інженерні послуги») ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-05-009894-a
Автор: ТОВ КИЇВЗЕМ, Сацький Дмитро Вікторович +380982500623 dasha_babych@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 875993a799224f9ea46857d0dfa7c35e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-05-009894-a.a1
Назва: Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2022-10-05-009894-а Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області (далі – Замовник) проводить закупівлю послуг: Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015:71340000-3 «Комплексні інженерні послуги»). Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), тендерна документація (далі — ТД) — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 Закону. У відповідності до вимог ТД Замовника, затвердженої протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 жовтня 2022 року № ВТ-39, вимагається: 1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерів-землевпорядників), які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення: - фахівець еколог із відповідною освітою -1-на особа 2. Надати не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який відповідальний за якість робіт із землеустрою. Відповідно до Методики нормативно грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2021 року № 1147 (далі – Методика), технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок включає: 1. Рішення про проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок; 2. Завдання на виконання робіт; 3. Пояснювальну записку, що містить відомості про місце розташування території територіальної громади, чисельність населення територіальної громади, її адміністративного центру та інших населених пунктів, обґрунтування оціночного зонування території територіальної громади та визначення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); 4. Відомості про величину нормативів капіталізованого рентного доходу; 5. Схему оціночних районів; 6. Таблицю із зазначенням для кожного оціночного району коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зони впливу великих міст (Км1), коефіцієнта, який враховує курортно-рекреаційне значення населених пунктів (Км2), коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зон радіаційного забруднення (Км3), коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); 7. Схему природно-сільськогосподарських районів на територію територіальної громади; 8. Картограму агровиробничих груп ґрунтів на територію територіальної громади; 9. Таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп ґрунтів та їх балів бонітету за сільськогосподарськими угіддями; 10. Таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують цільове призначення земельної ділянки (Кцп); 11. Таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують особливості використання земельної ділянки в межах категорії земель за основним цільовим призначенням (Кмц); 12. Розрахунок добутку коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за період від затвердження нормативу капіталізованого рентного доходу до дати проведення оцінки (Кні). Зазначаємо, вищезазначена Методика встановлює методологічні засади проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок. А коефіцієнти, що використовуються при обчисленні нормативно грошової оцінки визначаються відповідно до додатків, викладених у Методиці. Таким чином, послуги, що є предметом закупівлі: виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки земель населених пунктів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області, НЕ МІСТЯТЬ окремих розрахунків забрудненості повітря та ґрунтів, наявність акустичного та електромагнітного забруднення. Згідно із законом №1423-IX від 28.04.21 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» скасовано обов’язкову державну експертизу землевпорядної документації. Шляхом включення до ТД такої дискримінаційної вимоги Замовник навмисно та необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи нам, як Учаснику, що спроможний виконати умови договору, в участі у процедурі закупівлі Таким чином, вимоги щодо наявності фахівця еколога із відповідною освітою та надання не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам є дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних Учасників закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Частини 2-4 ст. 5 Закону встановлюють наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію Учасників: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, у частині 1 ст. 5 Закону визначено, принципи здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням тощо. Виходячи з вищевикладеного для запобігання обмеження конкуренції та досягнення максимальної економії та ефективності, вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін до ТД, а саме: у пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виключити вимогу щодо наявності фахівця еколога із відповідною освітою – 1-на особа; у пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виключити вимогу щодо надання не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник вважає доцільним наявність фахівця еколога із відповідною освітою у штаті Виконавця робіт. Дана вимога Замовника не суперечить чинному законодавству України та новій Методиці проведення нормативної грошової оцінки земель. Замовником встановлена вимога «надати не менше 4-х позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації по аналогічним роботам» згідно п.п. 3.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації для аргументації досвіду роботи Виконавця. Замовнику необхідний Виконавець, який має достатній рівень підготовки та кілька років досвіду роботи для виконання даної закупівлі. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників. Отже, враховуючи вищевикладене підстав для внесення змін до технічних вимог тендерної документації Замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено