• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання (послуги з прибирання)

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 29.09.2022 18:03 - 05.10.2022 16:00
Відповідь надана

Невідповідність умов проекту договору з Постановою КМУ 169

Номер: 0b34de9e4e1046008ff5143864c5a378
Дата опублікування: 05.10.2022 15:55
Опис: Умови пункту 13.1 Договору відрізняються від умов в оголошенні. Різні строки надання послуг. Тому, просимо Вас зазначити строк надання послуг до 20.11.2022 чи до 31.12.2022 та привести у відповідність вашу документацію – оголошення .
Відповідь: Умовами оголошення, документації визначено строк надання послуг. Учасник під час участі у торгах має визначити цей строк у п.3.1 наведеного проєкту Договору. Строк надання послуг та строк дії договору є не тотожніми поняттями. Більш детально ознайомтеся з проектом договору. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 05.10.2022 16:17
Відповідь надана

проект договору

Номер: 9dc6939f1bbc48c2a31e611086cf9dbc
Дата опублікування: 05.10.2022 15:54
Опис: Просимо Вас надати інформацію щодо особи, яка буде укладати договір, зокрема Прізвище ім’я по-батькові .
Відповідь: Ця інформація буде визначена на момент (дата укладання) укладання договору
Дата відповіді: 05.10.2022 16:07
Відповідь надана

питання ТЗ

Номер: 4e3564a51be34117adb1e694c6100f71
Дата опублікування: 05.10.2022 15:54
Опис: Просимо Вас надати повну та обширно інформацію щодо виробничих приміщень, які це; що саме там знаходиться, місцезнаходження та інше.
Відповідь: Вся необхідна інформація вказана в документації до закупівлі. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 05.10.2022 16:06
Відповідь надана

питання щодо економії бюджетних коштів в умовах воєнного стану та доцільності цієї закупівлі

Номер: 60b6d717897b40bab7f121fb69a97226
Дата опублікування: 05.10.2022 15:53
Опис: Чи не доцільно Вам взяти до штату або за договором ЦПХ прибиральницю (-ів), що буде в рази дешевше ніж ви оголосили вашу закупівлю. В умовах воєнного стану – дані дії не будуть вважаться з метою економії бюджетних коштів. Вважаємо, що дана інформація буде цікава правоохоронним органам.
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі! Виключно правом Замовника є визначення порядку витрачання виділених коштів та ваші звернення не стосується умов закупівлі
Дата відповіді: 05.10.2022 16:06
Відповідь надана

питання

Номер: c6ddfb1af76a4de19fd481e03b54d86a
Дата опублікування: 05.10.2022 15:50
Опис: Просимо Вас обґрунтування вимогу Пропозиції вважаються дійсними 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. До кінця надання послуг термін становить менше 90 РОБОЧИХ ДНІВ. Яка в цьому аргументована необхідність? Під кого готували спрощену закупівлю.
Відповідь: Сстрок дії пропозиції - установлений замовником у документації строк, після закінчення якого пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Діючим законодаством не встановлено, що строк дії пропозиції має відповідати строку надання послун та/або строку дії договору. У закупівлю може подати участь будь-який учасник. Вимога щодо встановлення строку дії пропозиції не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує прав чи можливостей будь-якого учасника торгів. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 05.10.2022 16:04
Відповідь надана

питання

Номер: 9ecc4af1f73b4131971cc6a1f9df0c73
Дата опублікування: 05.10.2022 15:50
Опис: Шановний замовник. умовами затвердженого оголошення зазначено, що ... пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис..." Відносно захищених носіїв_ 5 березня 2022 р. згідно з Постановою КМУ №193 від 3.03.20 р. завершується експериментальний проект, що прирівнює удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті, до кваліфікованого електронного підпису. Оновлено 09.03.2022 р. Постановою КМУ №229 від 23 лютого 2022 р. (що набрала чинності 09.03.2022 р.) відстрочили обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії до 31 травня 2022 р. Оновлено 24.05.22 р. Згідно з повідомленням Тараса Мельничука, представника КМУ у ВРУ, відстрочення обов'язкового використання токенів продовжено на період дії військового стану та протягом 6 місяців з дня його припинення або скасування. Тому вважаю, що вимога до всіх учасників мати захищений носий цифрового підпису є дискрймінаційною та потребую відмінити цю вимогу з Оголошення.
Відповідь: Замовник здійснює спрощену закупівлі та встановлює вимоги відповідно до норм ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 05.10.2022 15:59
Відповідь надана

відсутні додатки до Проекту Договору

Номер: a658a5446c1e40bda78d47677880accd
Дата опублікування: 05.10.2022 15:45
Опис: Шановний Замовнику, в проекті договору (зокрема в п.1.2.) вказано, що невід'ємними частинами договору є Додаток 1 "Калькуляцією на надання послуг" і Додаток 2 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі", але в проекті договору ці додатки відсутні. Просимо додати їх до документації.
Відповідь: ці додатки до договору будуть складатися за результатами закупівлі
Дата відповіді: 05.10.2022 15:58
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: 657a0d6c0d4e45db9970d14930217c30
Дата опублікування: 05.10.2022 15:39
Опис: Шановний Замовнику, в пункті 4.7 "Умови оплати" Документації вказано, що розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах після оплати протягом 30 календарних днів за наявності фінансування, а в п. 5.1. Проекту договору вказано, що Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісяця в строк не пізніше 90 (девяносто) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту. Який же правильний строк умов після оплати?
Відповідь: Умови оплати визначені в Оголошенні про проведення торгів.
Дата відповіді: 05.10.2022 16:14
Відповідь надана

На який період надання послуг розрахована Очікувана вартість

Номер: ec78d4fbd5d24be48f879e74d946f31f
Дата опублікування: 05.10.2022 15:18
Опис: Шановний Замовник! Згідно Документації до спрощеної закупівлі в Розділі 1, пункт 4.3 зазначено: «Обсяг (кількість) – 1 послуга - наведено у технічному завданні», але згідно Додатку 2 Технічні вимоги до закупівлі є перелік послуг, які виконуються з різною періодичністю, в тому числі «за потреби», також не зазначено кількість послуг. В зв`язку з цим не зрозуміло на яку кількість послуг та на який період надання послуг розрахована Очікувана вартість закупівлі в 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ
Відповідь: очікувана вартість закупівлі розрахована на період з моменту укладання договору за результатами торгів і до 20.11.2022 року включно
Дата відповіді: 05.10.2022 15:51
Відповідь надана

Уточнення щодо технічних вимог

Номер: 608963a146a341e5bca9bf004ce49501
Дата опублікування: 05.10.2022 11:03
Опис: Шановний Замовнику прохання уточнити наступні питання: 1. Який графік роботи прибиральниць? 2. Чи є вимоги до кількості прибиральниць? 3. Чи є конкретні вимоги до кількості і переліку мийних засобів та витратних матеріалів?
Відповідь: Доброго дня. Відповідні на ваші питання надані Замовником у Додатку 2 документації на закупівлю (нова редакція), що оприлюднена у закупівлі. Дякуємо
Дата відповіді: 05.10.2022 12:29