-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання (послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
29.09.2022 18:03 - 05.10.2022 16:00
Відповідь надана
Невідповідність умов проекту договору з Постановою КМУ 169
Номер:
0b34de9e4e1046008ff5143864c5a378
Дата опублікування:
05.10.2022 15:55
Опис:
Умови пункту 13.1 Договору відрізняються від умов в оголошенні. Різні строки надання послуг. Тому, просимо Вас зазначити строк надання послуг до 20.11.2022 чи до 31.12.2022 та привести у відповідність вашу документацію – оголошення .
Відповідь:
Умовами оголошення, документації визначено строк надання послуг. Учасник під час участі у торгах має визначити цей строк у п.3.1 наведеного проєкту Договору. Строк надання послуг та строк дії договору є не тотожніми поняттями. Більш детально ознайомтеся з проектом договору. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
05.10.2022 16:17
Відповідь надана
проект договору
Номер:
9dc6939f1bbc48c2a31e611086cf9dbc
Дата опублікування:
05.10.2022 15:54
Опис:
Просимо Вас надати інформацію щодо особи, яка буде укладати договір, зокрема Прізвище ім’я по-батькові .
Відповідь:
Ця інформація буде визначена на момент (дата укладання) укладання договору
Дата відповіді:
05.10.2022 16:07
Відповідь надана
питання ТЗ
Номер:
4e3564a51be34117adb1e694c6100f71
Дата опублікування:
05.10.2022 15:54
Опис:
Просимо Вас надати повну та обширно інформацію щодо виробничих приміщень, які це; що саме там знаходиться, місцезнаходження та інше.
Відповідь:
Вся необхідна інформація вказана в документації до закупівлі. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
05.10.2022 16:06
Відповідь надана
питання щодо економії бюджетних коштів в умовах воєнного стану та доцільності цієї закупівлі
Номер:
60b6d717897b40bab7f121fb69a97226
Дата опублікування:
05.10.2022 15:53
Опис:
Чи не доцільно Вам взяти до штату або за договором ЦПХ прибиральницю (-ів), що буде в рази дешевше ніж ви оголосили вашу закупівлю. В умовах воєнного стану – дані дії не будуть вважаться з метою економії бюджетних коштів. Вважаємо, що дана інформація буде цікава правоохоронним органам.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник закупівлі! Виключно правом Замовника є визначення порядку витрачання виділених коштів та ваші звернення не стосується умов закупівлі
Дата відповіді:
05.10.2022 16:06
Відповідь надана
питання
Номер:
c6ddfb1af76a4de19fd481e03b54d86a
Дата опублікування:
05.10.2022 15:50
Опис:
Просимо Вас обґрунтування вимогу Пропозиції вважаються дійсними 90 робочих днів із дати
кінцевого строку подання пропозицій. До кінця надання послуг термін становить менше 90 РОБОЧИХ ДНІВ. Яка в цьому аргументована необхідність? Під кого готували спрощену закупівлю.
Відповідь:
Сстрок дії пропозиції - установлений замовником у документації строк, після закінчення якого пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Діючим законодаством не встановлено, що строк дії пропозиції має відповідати строку надання послун та/або строку дії договору. У закупівлю може подати участь будь-який учасник. Вимога щодо встановлення строку дії пропозиції не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує прав чи можливостей будь-якого учасника торгів. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
05.10.2022 16:04
Відповідь надана
питання
Номер:
9ecc4af1f73b4131971cc6a1f9df0c73
Дата опублікування:
05.10.2022 15:50
Опис:
Шановний замовник.
умовами затвердженого оголошення зазначено, що ... пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис..."
Відносно захищених носіїв_
5 березня 2022 р. згідно з Постановою КМУ №193 від 3.03.20 р. завершується експериментальний проект, що прирівнює удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті, до кваліфікованого електронного підпису.
Оновлено 09.03.2022 р. Постановою КМУ №229 від 23 лютого 2022 р. (що набрала чинності 09.03.2022 р.) відстрочили обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії до 31 травня 2022 р.
Оновлено 24.05.22 р. Згідно з повідомленням Тараса Мельничука, представника КМУ у ВРУ, відстрочення обов'язкового використання токенів продовжено на період дії військового стану та протягом 6 місяців з дня його припинення або скасування.
Тому вважаю, що вимога до всіх учасників мати захищений носий цифрового підпису є дискрймінаційною та потребую відмінити цю вимогу з Оголошення.
Відповідь:
Замовник здійснює спрощену закупівлі та встановлює вимоги відповідно до норм ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
05.10.2022 15:59
Відповідь надана
відсутні додатки до Проекту Договору
Номер:
a658a5446c1e40bda78d47677880accd
Дата опублікування:
05.10.2022 15:45
Опис:
Шановний Замовнику, в проекті договору (зокрема в п.1.2.) вказано, що невід'ємними частинами договору є Додаток 1 "Калькуляцією на надання послуг" і Додаток 2 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі", але в проекті договору ці додатки відсутні. Просимо додати їх до документації.
Відповідь:
ці додатки до договору будуть складатися за результатами закупівлі
Дата відповіді:
05.10.2022 15:58
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
657a0d6c0d4e45db9970d14930217c30
Дата опублікування:
05.10.2022 15:39
Опис:
Шановний Замовнику, в пункті 4.7 "Умови оплати" Документації вказано, що розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах після оплати протягом 30 календарних днів за наявності фінансування, а в п. 5.1. Проекту договору вказано, що Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісяця в строк не пізніше 90 (девяносто) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту.
Який же правильний строк умов після оплати?
Відповідь:
Умови оплати визначені в Оголошенні про проведення торгів.
Дата відповіді:
05.10.2022 16:14
Відповідь надана
На який період надання послуг розрахована Очікувана вартість
Номер:
ec78d4fbd5d24be48f879e74d946f31f
Дата опублікування:
05.10.2022 15:18
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно Документації до спрощеної закупівлі в Розділі 1, пункт 4.3 зазначено: «Обсяг (кількість) – 1 послуга - наведено у технічному завданні», але згідно Додатку 2 Технічні вимоги до закупівлі є перелік послуг, які виконуються з різною періодичністю, в тому числі «за потреби», також не зазначено кількість послуг.
В зв`язку з цим не зрозуміло на яку кількість послуг та на який період надання послуг розрахована Очікувана вартість закупівлі в 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ
Відповідь:
очікувана вартість закупівлі розрахована на період з моменту укладання договору за результатами торгів і до 20.11.2022 року включно
Дата відповіді:
05.10.2022 15:51
Відповідь надана
Уточнення щодо технічних вимог
Номер:
608963a146a341e5bca9bf004ce49501
Дата опублікування:
05.10.2022 11:03
Опис:
Шановний Замовнику прохання уточнити наступні питання:
1. Який графік роботи прибиральниць?
2. Чи є вимоги до кількості прибиральниць?
3. Чи є конкретні вимоги до кількості і переліку мийних засобів та витратних матеріалів?
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні на ваші питання надані Замовником у Додатку 2 документації на закупівлю (нова редакція), що оприлюднена у закупівлі. Дякуємо
Дата відповіді:
05.10.2022 12:29