• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А

Торги не відбулися

947 581.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
Період уточнення: 28.09.2022 10:47 - 04.10.2022 00:00
Відповідь надана

Внесення змін в ТД для виконання вимог ЗУ

Номер: 0fb42c59af6346718846fe616c3a2748
Дата опублікування: 30.09.2022 17:07
Опис: Шановний замовник! Пункти 3 та 4 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає наступне: «3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;…». Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічне завдання) не містить даних щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, а також інформації щодо кількості, якості, типу необхідних матеріалів для виконання робіт (кабель, кабельний канал, труба, трос тощо). У зв'язку з тим, що Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічне завдання) не відповідає обов'язковим вимогам п.3 та п.4 частини 3 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію з уточненням кількісних та якісних характеристик предмета закупівля шляхом наданням «нульового» кошторису будівельно-монтажних робіт або підсумкової відомості ресурсів або специфікаціями обладнання та матеріалів або затвердженої проектної документації в повному обсязі або іншим зручним способом.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за запитання. В додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» вказано весь обсяг робіт. Крім того, згідно пункту 3.19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником передбачено що з метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Попередній огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту здійснюється у робочі дні замовника: з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00 год, п’ятниця – з 8:00 до 16:00 год. Для можливості проведення попереднього огляду об’єкту та проектно-кошторисної документації учасники спрощеної закупівлі мають звернутися до уповноваженої особи Замовника, засоби зв’язку: 0977075519 Раїса НЕЧИПОРЕНКО, 0976995385 Катерина ПАХОМОВА, е-mail: djoy2301@ukr.net
Дата відповіді: 03.10.2022 16:48
Відповідь надана

Внесення змін в ТД у зв'язку з дискримінаційною вимогою

Номер: da04fa17d89243a1aad654cf90e8842b
Дата опублікування: 30.09.2022 16:09
Опис: Шановний замовник! Частина 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає наступне: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.». Затверджена тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу (п.3.19): «Учасник повинен надати акт огляду об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об`єкту за підписом представника Замовника та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності).». Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, - є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Це неодноразово було доведено, про що свідчать рішення АМКУ: рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 №9264, рішення від 29.05.2020 №10669 тощо. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту огляду, як таку що є дискримінаційною та порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за запитання. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання акту огляду об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді: 03.10.2022 14:53
Відповідь надана

Уточнення технічної специікації

Номер: 129ce4c2f69d4cda8270d638e20fdf59
Дата опублікування: 30.09.2022 16:09
Опис: Шановний замовник! В Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме – в Технічному завданні, що містить технічну специфікацію, - є задвоєння деяких пунктів таблиці: наприклад, п.6 та п.7 «Сповiщувач ПС автоматичний димовий у нормальному виконаннi (DETECTO SMK110, резерв 10%- 11 шт)» - в кількості 105 шт. кожен; . п.8 та п.9 «Сповiщувач ПС автоматичний тепловий у нормальному виконаннi (DETECTO HT110, резерв 10%-9шт)» - 83 шт. кожен. Просимо надати роз’яснення чи не помилково вказані найменування робіт та витрат Також для можливості виконання правильного розрахунку вартості пропозиції просимо завантажити специфікації обладнання та матеріалів затвердженої проектної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за запитання. Згідно першої частини запитання повідомляємо наступне: задвоєння даних в пунктах 6, 7 «Сповiщувач ПС автоматичний димовий у нормальному виконаннi (DETECTO SMK110, резерв 10%- 11 шт)» в кількості 105 шт кожен та в пунктах 8, 9 «Сповiщувач ПС автоматичний тепловий у нормальному виконаннi (DETECTO HT110, резерв 10%-9шт)» в кількості 83 шт кожен відсутнє. Це пов’язано з тим, що на території об’єкту знаходиться дві будівлі – будівля закладу загальної середньої освіти та будівля дошкільного відділення. Найменування робіт та витрат вказано вірно. Щодо другої частини запитання повідомляємо наступне: в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» вказано весь обсяг робіт. Крім того, згідно пункту 3.19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником передбачено що з метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Попередній огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту здійснюється у робочі дні замовника: з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00 год, п’ятниця – з 8:00 до 16:00 год. Для можливості проведення попереднього огляду об’єкту та проектно-кошторисної документації учасники спрощеної закупівлі мають звернутися до уповноваженої особи Замовника, засоби зв’язку: 0977075519 Раїса НЕЧИПОРЕНКО, 0976995385 Катерина ПАХОМОВА, е-mail: djoy2301@ukr.net
Дата відповіді: 03.10.2022 12:52
Відповідь надана

Внесення змін у документацію

Номер: 379bd8745a964eacb1fafdd3eded15b8
Дата опублікування: 30.09.2022 15:48
Опис: Шановний замовнику! Частина 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає наступне: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» В Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме – в Технічному завданні, що містить технічну специфікацію, - є посилання на конкретну марку обладнання. У відповідності до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: біля посилань на конкретну марку чи виробника продукції додати вираз «або еквівалент».
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за запитання. В разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Це прописано в частині 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Дата відповіді: 03.10.2022 09:35
Відповідь надана

ДСТУ EN ISO 9001:2018

Номер: bf7fee87524f4212bdb2cb03e3379068
Дата опублікування: 30.09.2022 13:35
Опис: Вимога: Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Надайте будь ласка пояснення, чи не буде вважатися помилкою, та не призвиде до дискваліфікації надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 замість сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018, оскільки дані сертифікати є тотожними. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник повідомляє наступне, сертифікати типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) і ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), видавались у різний час. В наказі Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» вказано наступне: - прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Даним наказом є приведення національного сертифікату України типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), до європейських і міжнародних стандартів, а саме сертифікату нового типу ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Згідно вищевказаного наказу, ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)- це оновлена версія, що гармонізує в собі національні стандарти з міжнародними та європейськими уніфікаціями. Згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території нашої країни. Сертифікат типу ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та сертифікат типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), обидва, як сертифікати - самостійні один від одного. Так як, роботи будуть проводитись на території закладу загальносередньої освіти, Замовник повинен дотримуватись високих вимог і стандартів від майбутніх учасників. Тому, Замовником встановлене рішення, мати найкомпетентніших учасників, що мають сертифікати міжнародного стандарту, який передбачено в законодавстві згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів
Дата відповіді: 03.10.2022 08:25
Відповідь надана

Уточнення вихідних даних

Номер: a7ce9834adad4d75a0120f3c7f0414c8
Дата опублікування: 29.09.2022 16:37
Опис: Для розрахунку вартості матеріалів та об'ємів робіт прохання додати до складу тендерної документації "нулбовий" кошторис або відомість ресурсів від інвесторського кошторису на об'єкт будівництва
Відповідь: «Шановний Учаснику! Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в технічному завданні вказано весь обсяг робіт та витрат. Крім того Замовником згідно пункту 3.19 передбачено що з метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Попередній огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту здійснюється у робочі дні замовника: з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00 год, п’ятниця – з 8:00 до 16:00 год. Для можливості проведення попереднього огляду об’єкту та проектно-кошторисної документації учасники спрощеної закупівлі мають звернутися до уповноваженої особи Замовника, засоби зв’язку: 0977075519 Раїса НЕЧИПОРЕНКО, 0976995385 Катерина ПАХОМОВА, е-mail: djoy2301@ukr.net.
Дата відповіді: 30.09.2022 11:53