-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А
Торги не відбулися
947 581.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
Період оскарження:
28.09.2022 10:47 - 04.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Не згода
Номер:
9191af0dc0cd491981a31e71115fbe23
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-28-002375-a.a1
Назва:
Не згода
Вимога:
Уповноваженій особі відділу освіти,
молоді, спорту, культури та туризму
Глеюватської сільської ради
Нечипоренко Р.
ВИМОГА
Заперечення щодо протоколу
№330 від13.10.2022
№ закупівлі: UA-2022-09-28-002375-a
Розглянувши зміст протоколу повідомляємо про незгоду з висновками уповноваженої особи та вважаємо їх суб’єктивними, з наступних питань:
1. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» № 1982-VIII від 23.03.2017 пердбачає:
• із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
• незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
• виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
• виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
• встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі.
Закони України мають перевагу перед підзаконними актами. Як вимагає умови системи «Прозоро» на весь пакет документів накладено КЕП ( дана інформація перевірена спеціалістами сайту закупівель), що підтверджує його автентичність. Зміст поданого Статуту відповідає основній оприлюдненій інформації з офіційних джерел Міністерства юстиції України, яка розміщується за посиланнями: www// opendatabot.ua і саме це підтверджує основні засади роботи підприємства, відповідно до безкоштовного витягу з урахуванням найостанніших зареєстрованих змін( копія надається).
2. Вимоги п.7 р.І «Загальні положення» Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освітиУкраїни, затверджених Наказом Міністерства і наукиУкраїни№974 від 15.08.2016 саме застосування аварійно- рятувальної, пожежної та спеціальної техніки та обладнання для запобігання пожежам та їх гасіння, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій можливо лише за наявності сертифіката відповідності. В даному документі відсутні вимоги про надання сертифікатів відповідності в момент подання комерційної(тендерної) пропозиції. ТОВ «ІНДУСТРІЯСЕРВІС» у листі стосовно сертифікації продукції наголошено про надання сертифікатів відповідності саме на обладнання визначене в проектній та кошторисній документації безпосередньо в момент постачання, з зазначення Замовника та місця встановлення.
Умовами тендеру передбачено якщо будь- який з документів не може бути наданий з різних причин, учасник має право надати письмове пояснення. Вимоги до інформації, яка повинна міститися в письмовому пояснення, а саме обов’язкове посилання на сайти комерційних компаній – виробників, або комерційних структур що проводять сертифікацію відсутня.
3,4 На вимогу п. 3.5 та 3.8 тендерної документації надано підтвердження щодо проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, охорони праці під час виконання робіт на висоті в навчальному центрі ПП «КРІОЛ». Навчання буде завершено з урахування наповнення навчальних груп та вимог військового стану.
5. Чинним Законодавством України додержання форм КБ-2, КБ-3 передбачено при використання бюджетних коштів для підприємств державної та комунальної власності. В п.3.13 вимог до тендерної документації відсутнє зауваження щодо надання відгуків саме від підприємств- замовників робіт за бюджетні кошти. ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» є містовизначаючим підприємством, використовує кошти іноземних інвесторів і додержується міжнародних стандартів застосування фінансових документів.
6. Відгуки від уповноважених осіб ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» щодо якості і термінів виконання робіт надані з офіційних електронних адрес з зазначенням обов’язкових реквізитів : ПІБ,посада, номер телефону. Враховуючи циклічну роботу підприємства в умовах військового стану, дані посадові особи працюють віддалено та викладати рекомендації на фірмених бланках з підписами директорів департаментів – іноземців змоги не мають. Стосовно наявності печаток – викладено в п.1.
7. Надана на розгдяд кошторисна документація складена з урахуванням нормативних вимог документів Міністерства Регіонального Будівництва: КНУ " Настанова з визначення вартості будівництва" від 05.11.2021р. зі зміною №1 до "Настанови" від 03.05.2022року (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 30 квітня 2022 року № 67). Надана на кошторисна документація не перевищує визначену Замовником загальну кошторисну вартість будівництва, а становить 936 754,03 грн. проти 998 021, 00 грн.
Ціни ТМЦ зазначені на дату складання кошторису – 01.10.2022. Враховуючи офіційний індекс інфляції з початку року – 21,8% (www\\index.minfin.com.ua), ціни наведені у проектному кошторисі станом на 17.02.2022 не відповідають фактичним цінам на ринку України та підлягають коригуванню.
8. До складу пропозиції надані пояснення, які не включено до переліку обов’язкових документів. Такі пояснення носять додатковий характер. В вимогах до тендерної документації посилання на певну форму чи зміст додаткових, не визначених як обов’язкові, документів відсутній. КЕП накладено на весь пакет документів з урахуванням і додаткових також.
Звертаємо увагу Замовника, що Учасник має право залишити відгук про закупівлю на порталі Dozorro, та звернутися до ДАСУ щодо моніторингу закупівлі.
Директор ТОВ «ІНДУСТРІЯСЕРВІС» Олена ШЕШУКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан копия 14.10.pdf 14.10.2022 15:13
Дата подачі:
14.10.2022 15:13
Вирішення:
1. Відповідно до п. 1.1.3 Оголошення Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію Статуту або іншого установчого документу, завіреного учасником. При цьому Оголошення не містить вимог саме щодо посвідчення копії Статуту печаткою, як зазначено у вимозі, а містить вимогу посвідчити документи з правильними відмітками щодо посвідчення документа, враховуючи вимоги ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно – розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів.». В порушення вказаних вимог, учасником надано копію Статуту, яку не було посвідчено належним чином. Крім того, пунктом 14 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи може не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП або УЕП на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
2. Згідно пункту 7 розділу І «Загальні положення» Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України 15.08.2016 № 974 застосування аварійно-рятувальної, протипожежної та спеціальної техніки і обладнання для запобігання пожежам та їх гасіння, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій можливе лише за наявності сертифіката відповідності. Так як, роботи будуть проводитись на території закладу освіти, Замовник повинен дотримуватись високих вимог і стандартів від майбутніх учасників. Тому, Замовником встановлене рішення, що Учасники мають надати сертифікати відповідності на обладнання, яке буде встановлюватися в закладі освіти. Таким чином, вимога про надання до початку електронного аукціону сертифікатів відповідності на обладнання, яке буде встановлюватися, відповідає вимогам чинного законодавства.
3. Відповідно до п. 3.5 Оголошення Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції оригінали або належним чином завірені копії посвідчень працівників (працівника) про проходження навчання з питань пожежної безпеки та про проходження навчання загального курсу з охорони праці. При цьому Оголошення не встановлює можливості надати у складі тендерної пропозиції довідку про проходження навчання працівниками, а лише про фактичне проходження навчань. Ненадання документів, що вимагається Оголошенням, є невідповідністю вимогам пункту 3.5 Оголошення. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. Відповідно до п. 3.8 Оголошення Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції Копії посвідчень працівників (працівника) про проходження навчання та перевірку знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07». При цьому Оголошення не встановлює можливості надати у складі тендерної пропозиції довідку про проходження навчання працівниками, а лише про фактичне проходження навчань. Ненадання документів, що вимагається Оголошенням, є невідповідністю вимогам пункту 3.8 Оголошення. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
5. Відповідно до п. 3.13 Оголошення Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію актів за формою КБ2-в та КБ-3. Ненадання документів, що вимагається Оголошенням, є невідповідністю вимогам пункту 3.13 Оголошення. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
6. Відповідно до п. 3.14 Оголошення Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції лист – відгук за формою, яка є обов’язковою для всіх Учасників. Ненадання документів, що вимагається Оголошенням, є невідповідністю вимогам пункту 3.14. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
7. Пунктом 3.11. оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що у складі пропозиції учасників спрощеної закупівлі показники витрат не повинні перевищувати витрати затверджені проектною документацією за робочим проектом: «Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А». Робочий проект отримав позитивний експертний звіт від 17 лютого 2022 року № 17/1473-02/22, згідно з яким загальна кошторисна вартість будівництва складає 998,021 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 424,639 тис. грн.; устаткування – 351,946 тис. грн.; інші витрати – 221,436 тис. грн. В результаті розгляду пропозиції учасника виявлено, що вартість устаткування в договірній ціні наданій учасником (389,22592 грн) перевищує вартість устаткування зазначеної в експертному звіті від 17 лютого 2022 року № 17/1473-02/22. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
8. В п. 14 «Інша інформація» Оголошення наведено вимоги щодо подання документів, що складаються учасником, а саме: документи повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника або мають бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (надалі - КЕП) або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (надалі - УЕП), на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). В порушення п. 14 Оголошення надана довідка довільного зразка вказаним вимогам не відповідає.
Статус вимоги:
Відхилено