• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі на об’єкті: Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів «Пальміра» Вознесенської сільської ради Золотоніського району Черкаської області

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі на об’єкті: Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів «Пальміра» Вознесенської сільської ради Золотоніського району Черкаської області - 1 послуга Згідно із технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 1 до цієї документації) Категорії замовника - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

884 198.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 420.99 UAH
Період уточнення: 26.09.2022 12:16 - 26.10.2022 01:00
Відповідь надана

навчання ДСНСУ

Номер: e0b040d795074606b1adbf02206161d1
Дата опублікування: 30.09.2022 21:53
Опис: Шановний Замовнику,ДСНСУ не є службою/органом тощо, уповноваженим на здійснення/проведення будь-яких навчань (про що, ми маємо офіційний лист). Вимагаємо видалити дану вимогу задля уникнення затягування строків закупівлі через оскарження її умов!
Відповідь: Вітаю! В цій частині будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2022 14:50
Відповідь надана

щодо директора

Номер: be8938a362e84c2c8cb47a8eb949ae93
Дата опублікування: 30.09.2022 21:49
Опис: Шановний Замовнику, з яких пір директор (керівник підприємства), який здійснює адміністративно-господарські функції повинен мати навчання з Цивільної безпеки і т.д.? Просимо надати розяснення даної вимоги, інакше така вимога буде скаржена в АМКУ!
Відповідь: Вітаю! В цій частині будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.10.2022 18:57
Відповідь надана

працівники

Номер: fb5976a55581419cbb1a7c0048a0c4d2
Дата опублікування: 30.09.2022 21:47
Опис: Шановний Замовнику! Кваліфікація та кількість працівників, які вимагаються Вами не є законною. Вимагаємо виправити тендерну документацію у відповідності до Постанови КМУ № 852, інакше будемо вимушені оскаржувати дані вимоги!
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання даного права Замовника та з урахуванням особливостей та обсягів предмета закупівлі, стислого терміну виконання робіт, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та додатках до нього встановлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації,(які будуть безпосередньо надавати послуги/виконувати роботи) та мають необхідні знання та досвід, а також документи, які підтверджують відповідність Учасника такому критерію
Дата відповіді: 04.10.2022 14:48
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c42b535c8d4548318f1ff4d81cea7566
Дата опублікування: 30.09.2022 11:08
Опис: Доброго дня! В Розділі III п. 5.4 міститься вимога: «обов’язкова наявність в учасника у штаті електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду (з наданням посвідчення про навчання) – не менше 2-х осіб та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4-го розряду (з наданням посвідчення про навчання) – не менше 2-х осіб» Повідомляємо Вас, що предмет оголошеної закупівлі регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Згідно пункту 1 Ліцензійних умов: 1. Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИМОГ, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія). У тому числі Ліцензійні умови регулюють вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Зокрема, встановлюють Кадрові вимоги: 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. На підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством України ПРОСИМО видалити дану вимогу, щодо наявності не менше двох налагоджувальників приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 4 розряду та привести даний пункт вимоги у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Враховуючи, що даний тип закупівлі дає можливість подати скаргу в АМКУ, ми будемо змушені належним чином відреагувати на дану вимогу а також максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи, можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу, підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до АМКУ.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання даного права Замовника та з урахуванням особливостей та обсягів предмета закупівлі, стислого терміну виконання робіт, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та додатках до нього встановлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації,(які будуть безпосередньо надавати послуги/виконувати роботи) та мають необхідні знання та досвід, а також документи, які підтверджують відповідність Учасника такому критерію, зокрема: – копії дипломів директора та головного інженера про повну вищу освіту за напрямком підготовки «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») (з наданням копій дипломів (без додатків); – обов’язкова наявність в учасника у штаті електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду (з наданням посвідчення про навчання) – не менше 2-х осіб та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4-го розряду (з наданням посвідчення про навчання) – не менше 2-х осіб. Хочемо звернути увагу Учасника на визначення понять «ліцензія», «ліцензування», «ліцензійні умови», наведені в статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме: – ліцензія – право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню; – ліцензування – засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров’я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища; – ліцензійні умови – нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Таким чином, Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійні умови встановлюють вимоги, дотримання яких необхідні суб’єкту господарювання для отримання ліцензії – права на зайняття господарською діяльністю. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ліцензіат повинен мати, зокрема, виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду) не менше двох осіб. Тобто Ліцензійні умови встановлюють вимоги до мінімальної кількості виконавців робіт, необхідних суб’єкту господарювання саме для початку (права) провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимоги Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов кореспондуються (узгоджуються) з вимогами статті 16 Закону, оскільки Замовнику надається право самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника таким критеріям. Об’єкт закупівлі – школа, а це об’єкт з масовим перебуванням людей та має стратегічне значення. Виконання робіт зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях будівлі потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Враховуючи значні об’єми робіт, що необхідно виконати згідно з умовами оголошення про відкриті торги та додатків до нього, та стислі терміни їхнього виконання, Замовником визначена мінімальна кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт.
Дата відповіді: 04.10.2022 14:42
Відповідь надана

огляд

Номер: 8862f5e27fb54f28b23d40edc2ae6759
Дата опублікування: 29.09.2022 15:02
Опис: Вимога: Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Дана вимога встановлена у зв’язку з характером предмета закупівлі. Ознайомитися з об’єктом робіт, в тому числі з метою правильного обрахування вартості послуг – в інтересах Учасника. Вимога щодо огляду об’єкта лише в період уточнень – не є дискримінаційною, та не обмежує коло учасників. Замовник вважає цей строк достатнім для здійснення огляду об’єкта та отримання більш точної і повної інформації щодо об’єму робіт по предмету закупівлі.
Дата відповіді: 04.10.2022 14:39
Відповідь надана

дискримінація

Номер: fde24f7716574ab6a9d4ba256973b832
Дата опублікування: 29.09.2022 14:54
Опис: Вимога: сертифікати ДСНС України про закінчення курсів навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки на директора та головного інженера, виданого не пізніше дати оголошення тендеру. Що це за навчання таке і відповідно до якого нормативно-правового акту Ви вимагаєте його? Надайте чітке обгрунтування та посилання на такий документ, що дає Вам право вимагати від учасників таке навчання? Та ще й встановлюючи часові рамки видачі такого навчання. Видаліть дану вимогу, не створюйте дискримінаційних умов для участі та внесіть відповідні зміни
Відповідь: Вітаю! В цій частині будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2022 14:40
Відповідь надана

дискримінація

Номер: b099541b4e9b4029a7f1e993627b1b65
Дата опублікування: 29.09.2022 14:51
Опис: Встановлена вимога: копії дипломів директора та головного інженера про повну вищу освіту за напрямком підготовки «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») (з наданням копій дипломів (без додатків). Шановний Замовнику, а на підставі якого нормативно-правового акту ви встановлюєте дану вимогу, прописуючи наявність даної освіти ЛИШЕ у ДИРЕКТОРА та ГОЛОВНОГО ІНЖЕНЕРА??? Ви берете на себе повноваження законотворця???? Оголошена Вами процедура закупівлі за предметом: Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, в яких в п. 14 Кадрових вимог вказано: 4. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Таким чином, як бачимо з норми законодавства, це може бути будь яка особа з відповідною освітою, а не лише Директор чи Головний Інженер! Тому, не створюйте дискримінаційних вимог для участі, внесіть зміни в дану вимогу!
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання даного права Замовника та з урахуванням особливостей та обсягів предмета закупівлі, стислого терміну виконання робіт, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та додатках до нього встановлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації,(які будуть безпосередньо надавати послуги/виконувати роботи) та мають необхідні знання та досвід, а також документи, які підтверджують відповідність Учасника такому критерію, зокрема: – копії дипломів директора та головного інженера про повну вищу освіту за напрямком підготовки «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») (з наданням копій дипломів (без додатків); – обов’язкова наявність в учасника у штаті електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду (з наданням посвідчення про навчання) – не менше 2-х осіб та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4-го розряду (з наданням посвідчення про навчання) – не менше 2-х осіб. Хочемо звернути увагу Учасника на визначення понять «ліцензія», «ліцензування», «ліцензійні умови», наведені в статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме: – ліцензія – право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню; – ліцензування – засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров’я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища; – ліцензійні умови – нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Таким чином, Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійні умови встановлюють вимоги, дотримання яких необхідні суб’єкту господарювання для отримання ліцензії – права на зайняття господарською діяльністю. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ліцензіат повинен мати, зокрема, виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду) не менше двох осіб. Тобто Ліцензійні умови встановлюють вимоги до мінімальної кількості виконавців робіт, необхідних суб’єкту господарювання саме для початку (права) провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимоги Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов кореспондуються (узгоджуються) з вимогами статті 16 Закону, оскільки Замовнику надається право самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника таким критеріям. Об’єкт закупівлі – школа, а це об’єкт з масовим перебуванням людей та має стратегічне значення. Виконання робіт зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях будівлі потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Враховуючи значні об’єми робіт, що необхідно виконати згідно з умовами оголошення про відкриті торги та додатків до нього, та стислі терміни їхнього виконання, Замовником визначена мінімальна кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт.
Дата відповіді: 04.10.2022 14:42
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога.

Номер: 1581025518e842f2a9a1ff64bb23c061
Дата опублікування: 28.09.2022 09:50
Опис: Доброго ранку шановний Замовник! Щодо відповіді на наше перше запитання: Ви пишите: Стосовно формулювання (далі мовою оригіналу): «…у разі якщо Замовником буде прийняте рішення на отримання в подальшому послуг…», звертаємо Вашу увагу, строк на встановлення САПС, згідно із умовами даної закупівлі, протягом 2022 року (до 31 грудня 2022 р.), відповідно отримання послуг щодо підтримки та обслуговування даної системи, що є предметом цієї закупівлі, будуть після встановлення даної системи, тобто у 2023 році, ПРИ УМОВІ що у Замовника буде наявне фінансування на даний вид послуг. Ви самі зазначаєте, що предметом цієї закупівлі є встановлення САПС, а коли ви матимете фінансування у 2023 році, то ви маєте намір отримати послуги щодо підтримки та обслуговування даної системи, то б то ви погоджуєтесь, що зараз ви купуєте встановлення САПС, а не її обслуговування. Тому вимога щодо гарантій наявності в Учасників пульту централізованого пожежного спостереження зараз є дискримінаційною, оскільки ви наразі не маєте коштів щоб сплачувати послуги спостереження , проте Учасники мають вже зараз гарантувати вам підключення до свого пульту в майбутньому, що є дискримінацією, оскільки ВИ НАРАЗІ НЕ МОЖЕТЕ ГАРАНТУВТИ НАЯВНІСТЬ У ВАС КОШТІВ В 2023 РОЦІ, І ТЕ, ЩО ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ПУЛЬТУ УЧАСНИКА БУДЕ РЕАЛІЗОВАНО, ПРОТЕ ВИМАГАЄТЕ ЯКІСЬ ГАРАНТІЇ ВІД УЧАСНИКІВ. Звертаємо вашу увагу, що послуги з підключення до САПС та послуга зі здійснення спостереження за допомогою пульта центалізованого спостереження, це різні послуги, та відповідно вони мають різні статті видатків у бюджетних установ. Коли вам в 2023 році виділять фінансування, ось тоді ви і будете проводити закупівлю , згідно якої Учасники повинні будуть здійснити підключення ВЖЕ ЗМОНТОВАНОЇ САПС до свого пульту спостереження та надавати послуги зі спостереження, а ви вже з коштів отриманих у 2023 році сплачуватиметье ці послуги . Дотого ж для компанії, яка виграє закупівлю щодо здійснення послуг зі спостереженням за САПС , за допомогою пульту централізованого спостереження, не складе труднощів підключити вже змонтовану САПС до свого пульту Щодо вашої відповіді: "І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині." Ми не здійснюємо на вас тиск, а лише намагаємось вам пояснити, що встановлення САПС, та послуги щодо спостереження за допомогою пульта спостереження - це різні предмети закупівлі, а ви чомусь закуповуючи встановлення САПС хочете заздалагідь, авансом, не маючи на це ще коштів , отримати гарантії від Учасників щодо обслуговування САПС, хоча обслуговування САСП, НЕ Є ПРЕДМЕТОМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ. Залишаємо за собою право звернутися до АМКУ, для захисту своїх фінансових інтересів, у випадку якщо між нами, як потенційним Учасником даної закупівлі, та між вами, як Замовником, не буде досягнуто чіткого розуміння щодо даної вимоги, а саме щодо того що ви зараз купуєте, . Наша компанія має позитивний досвід щодо оскарження подібних дискримінаційних вимог в АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Вичерпну відповідь на це питання надано вище. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що встановлення даної системи може бути виконано і достроково, тому послуги щодо підтримки та обслуговування даної системи, що є предметом цієї закупівлі, можуть бути надані і у 2022 році, а також, для підтвердження даної умови тендерної документації вимагається гарантійний лист від імені самого Учасника, не зрозуміло яким чином дане підтвердження Вас дискримінує. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 03.10.2022 20:53
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9003020e8bb74b2a81cae000208c0a0d
Дата опублікування: 26.09.2022 14:33
Опис: Згідно вимог розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункту 5 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника пульту централізованого пожежного спостерігання – на підтвердження Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист (дана умова зазначена з метою, у разі якщо Замовником буде прийняте рішення на отримання в ПОДАЛЬШОМУ послуг щодо підтримки та обслуговування даної системи, що є предметом цієї закупівлі). Шановний Замовник, наразі ви оголосили закупівлю на ВСТАНОВЛЕННЯ системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу...., а не на послуги спостереження за системою пожежною сигналізації за допомогою пульту. Згідно технічного завдання Переможець повинен буде здійснити саме МОНТАЖ системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу.. Тенічне завдання не містить даних щодо необхідності підключення даних, змонтованих систем саме до пульту централізованого пожежного спостереження Переможця. Даною вимогою ви створююте дискримінаційні умови для потенційних Учасників. Виходить так, що наразі не відомо, чи будете ви в майбутньому підключати змонтовану систему до пульту централізованого пожежного спостереження саме Переможця чи ні, а може ви вирішити підключитися до пульту іншої компанії, а прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті Учасники які мають власний пульт централізованого пожежного спостерігання. Наша компанія має багаторічний досвід встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі на об’єктах, в тому числі і в закладах освіти, проте виходить, що взяти участь у даній закупівлі ми не зможемо, бо не маємо ВЛАСНОГО пульту централізованого пожежного спостерігання, хоча в умовах технічного завдання наразі вами і не зазначається , що таку підключення має бути здійснено в рамках даної закупівлі. Вимагаємо: або внесіть зміни до ТД, та в технічному завданні чітко зазначте, що змонтована система має бути підключена до пульту централізованого пожежного спостереження Переможця і відповідно внесіть зміни у назву закупівлі, щоб вона відображала необхідність не лише монтажу системи, а й її підключення до пульту спостереження. або Видаліть дану, дискримінаційну вимогу. Формулювання, яке зазначенен вами , а саме:"... у разі якщо Замовником буде прийняте рішення на отримання в подальшому послуг ..." є не коректним та дискримінаційним , з огляду на те, що воно дискримінує потенційних Учасників даної закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Відповідно п.24 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність пультів пожежного спостерігання (устаткування для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення). Якщо Учасник не має в наявності пульта централізованого пожежного спостерігання, то йому нічого не заважає його придбати, взяти в користування, орендувати, звісно, якщо є бажання розширити спектр своїх послуг тобто не тільки встановлювати, а й подальшому надавати послуги щодо підтримки та обслуговування даної системи, що є предметом цієї закупівлі. Стосовно формулювання (далі мовою оригіналу): «…у разі якщо Замовником буде прийняте рішення на отримання в подальшому послуг…», звертаємо Вашу увагу, строк на встановлення САПС, згідно із умовами даної закупівлі, протягом 2022 року (до 31 грудня 2022 р.), відповідно отримання послуг щодо підтримки та обслуговування даної системи, що є предметом цієї закупівлі, будуть після встановлення даної системи, тобто у 2023 році, при умові що у Замовника буде наявне фінансування на даний вид послуг. Довідково: Згідно із абз. 2 ч. 3 ст 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Вами не доведено, як саме дані умови закупівлі Вас дискримінують. І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 28.09.2022 08:53