-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматичний потенціометричний титратор з автоматичним податчиком зразків, для визначення проби срібла
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення:
26.10.2017 14:16 - 03.11.2017 16:00
Відповідь надана
Тлумачення терміну "аналогічний предмета закупівлі"
Номер:
baa4724fa6094cf3bc82b0c95adc5cf1
Дата опублікування:
03.11.2017 11:22
Опис:
Просимо вас однозначно відповісти на питання чи задовольнить вимоги Замовника стосовно аналогічного договору, договір в якому предметом закупівлі є автоматичний потенціометричний титратор для осаджувального титрування (аргентометрії) - такого самого виду титрування, що застосовується в лабораторіях пробірного контролю.
Якщо Замовник не буде вважати такий договір аналогічним то це може розглядатися, як штучне обмеження конкуренції серед учасників за допомогою тлумачення на свій розсуд терміну - аналогічний договір. Тим самим створюються умови, які не можливо виконати, бо якщо учасник не постачав раніше автоматичний потенціометричний титратор для однієї з 12-ти існуючих в Україні лабораторій пробірного контролю, він не може задовольнити вимоги Вашої тендерної документації.
Відповідь:
В тендерній документації зазначалось, що аналогічними договорами, в розумінні цієї тендерної документації, є договори, предметом яких є поставка товарів з аналогічним предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є автоматичний потенціометричний титратор з автоматичним податчиком зразків, для визначення проби срібла, і титратор, який Ви надаєте задовольнить вимоги Замовника, якщо його можна використовувати для визначення проби срібла.
Крім цього Замовник не згідний з Вашим трактуванням аналогічного договору в тому, що Ви пов’язуєте його з поставкою для лабораторій пробірного контролю, так як в пункті 3 додатку №1 жодного слова немає щодо лабораторій пробірного контролю.
Дата відповіді:
03.11.2017 16:11
Відповідь надана
Необгрунтована вимога щодо сертифікату оцінки відповідності
Номер:
4c84fe8e89a146f6a2ea4fe3631c7a45
Дата опублікування:
03.11.2017 09:47
Опис:
Згідно Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, пункт 38 Додатку №1 Процедурами оцінки відповідності є оцінка по модулю B+D, або B+F або G (оцінка відповідності для індивідуального зразка), що передбачає проведення випробувань індивідуального зразка вимірювальної техніки. Просимо внести зміни в технічні вимоги і дозволити проведення оцінки відповідності згідно з модулем G, з відповідним наданням сертифікату по завершенню випробувань. Сертифікат буде надаватись разом з титратором.
Відповідь:
Розглянувши Ваше прохання, ми згідні, що сертифікат оцінки відповідності по модулю G задовольнить вимогам тендерної документації. Щодо строків надання Сертифікату, тендерний комітет залишає формулювання тендерної документації без змін.
Дата відповіді:
03.11.2017 16:10
Відповідь надана
Необгрунтована вимога щодо сертифікату оцінки відповідності
Номер:
491955cf5bee454f80b702ddc9af2836
Дата опублікування:
31.10.2017 19:09
Опис:
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» напряму не визначає необхідність проведення Оцінки відповідності, а посилається на відповідний технічний регламент (Стаття 16, п.1). У Технічному регламенті законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому ПКМУ № 94 від 13 січня 2016 р. вказано, що дія регламенту поширюється на титратори , що використовуються у лабораторіях медичного, екологічного, фітосанітарного та ветеринарного контролю (Додаток 1, п. 38).
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачає процедуру калібрування засобів вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. (Стаття 17, п.1). Просимо надати обґрунтовану відповідь чому для Замовника не достатньо проведення калібрування обладнання та надання відповідного сертифікату, що передбачено для атестованих лабораторій.
Відповідь:
Діяльність вимірювальних лабораторій казенних підприємств пробірного контролю, які належать до сфери підпорядкування Міністерству фінансів України, регулюється Законами України, нормативними актами Міністерства фінансів України та внутрішніми настановами.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» та Галузевого стандарту України ГСТУ 75.1-00013480-003-2017 «Правила уповноваження (атестації) вимірювальних лабораторій, що здійснюють операції з дорогоцінними металами» атестація вимірювальних лабораторій казенних підприємств пробірного контролю є обов’язковою.
Відповідно до підпункту д) пункту 5.2. розділу 5 «Критерії уповноваження (атестації)» ГСТУ 75.1-00013480-003-2017 «Правила уповноваження (атестації) вимірювальних лабораторій, що здійснюють операції з дорогоцінними металами» вимірювальні лабораторії казенних підприємств пробірного контролю можуть бути атестовані при наявності, поряд з іншим, Свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки (ЗВТ).
Порядок повірки ЗВТ, згідно діючого законодавства, вимагає обов’язкової наявності у виробника Сертифікату про оцінку відповідності регламенту законодавчо регульованих ЗВТ. Повірка ЗВТ передбачена також Настановою з якості лабораторії та проводиться згідно затвердженого графіку, якого вимірювальна лабораторія обов’язково дотримується.
Виходячи з вище наведеного, вимоги Тендерної документації базуються на діючій нормативній базі і є цілком обґрунтованими.
Дата відповіді:
02.11.2017 16:48
Відповідь надана
Необгрунтована вимога щодо сертифікату оцінки відповідності
Номер:
97b03825ce2d4a26a515cabcb1b85539
Дата опублікування:
30.10.2017 16:59
Опис:
В кваліфікаційній документації вказано: "Вимірювальне обладнання повинно бути належним чином сертифіковано в Україні, для підтвердження інформації учасник повинен надати Сертифікат оцінки відповідності технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Просимо привести технічні вимоги по цьому розділу у відповідність до законодавства, оскільки «Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №94 від 13 січня 2016 року), а саме пункт 38 Додатку №1 Технічного регламенту не містить в своєму переліку лабораторій пробірного контролю, як таких на які поширюється дія цього регламенту.
Відповідь:
Вимога про надання постачальником «Сертифікату оцінки відповідності технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» є цілком правомірною, оскільки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» діяльність лабораторій пробірного контролю входить до сфери законодавчо регульованої метрології (підпункту 7 аб.2 п.1 ст.3 цього Закону), що вимагає, в свою чергу, використання законодавчо регульованих засобів вимірювання.
Крім цього, вимірювальні лабораторії пробірного контролю, атестуються згідно галузевого стандарту ГСТУ 75.1-00013480-003-2017 «Правила уповноваження (атестації) вимірювальних лабораторій, що здійснюють операції з дорогоцінними металами», який вимагає в атестованій вимірювальній лабораторії законодавчо регульованих засобів вимірювання.
Дата відповіді:
31.10.2017 14:05
Відповідь надана
Тлумачення терміну "аналогічний предмета закупівлі"
Номер:
a8feda7f32b646e8a180efa01ed869bd
Дата опублікування:
30.10.2017 16:56
Опис:
В кваліфікаційній документації вказано: «3.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копії листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного).
Аналогічними договорами, в розумінні цієї тендерної документації, є договори, предметом яких є поставка товарів з аналогічним предметом закупівлі».
Чи задовольнить вимогам Замовника, в якості аналогічного договору, договір предметом закупівлі в якому є автоматичний потенціометричний титратор.
Відповідь:
Аналогічними договорами, в розумінні цієї тендерної документації, є договори, предметом яких є поставка автоматичних потенціометричних титраторів для визначення проби дорогоцінних металів. Тому, Замовника задовольнить договір предметом закупівлі в якому є автоматичний потенціометричний титратор у разі, якщо такий договір за своїм змістом та правовою природою аналогічний.
Дата відповіді:
31.10.2017 14:57
Відповідь надана
Запитання щодо технічних вимог
Номер:
860cbd530d844281a1754d90ab8d7c84
Дата опублікування:
30.10.2017 16:55
Опис:
В кваліфікаційній документації вказано: «Трубка дозуюча для автосамплера 85 см, пластик – 1 шт». Дане формулювання обмежує конкуренцію, бо виходить, що якщо у постачальника дозуюча трубка більша або менша по довжині - він не відповідає умовам технічного завдання, змініть формулювання і вкажіть «більше, або менше 85 см» (як було зроблено у інших пунктах технічних вимог).
Відповідь:
Тендерний комітет врахує ваші пропозиції щодо внесення змін у технічне завдання тендерної документації.
Дата відповіді:
01.11.2017 12:58
Відповідь надана
Запитання щодо технічних вимог
Номер:
27a57089d9504914bca3fc1103c51075
Дата опублікування:
30.10.2017 16:52
Опис:
В кваліфікаційній документації вказано: «Автоподатчик карусельного типу на 9 позицій зразків, з можливістю автоматичної промивки та кондиціювання вимірювального електроду, в комплекті з кабелем для підключення до автоматичного тиратора».
Дане формулювання обмежує конкуренцію, бо вказую на певний тип автоподдатчика. Вкажіть у технічних вимогах до автоподдатчика скільки має розміщуватись Ваших зразків (не позицій) у каруселі наприклад «не менше 9 зразків».
Відповідь:
Тендерний комітет врахує ваші пропозиції щодо внесення змін у технічне завдання тендерної документації.
Дата відповіді:
01.11.2017 12:58