• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Муфти для ізольованих кабелів

Торги відмінено

36 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 04.09.2017 18:33 - 06.11.2017 16:00
Відповідь надана

Протизаконна, неконкурентна вимога документації

Номер: beb5936b942d4f0c8012785a4a9a4bd4
Дата опублікування: 14.09.2017 15:38
Опис: Сторінка 19, Технічні вимоги за типом муфт. «Після розкриття пропозицій конкурсних торгів обов'язково мають бути надані зразки кабельних муфт запропонованої продукції учасником з найменшою ціновою пропозицією на протязі трьох робочих днів, в кількості 1 к-кту відповідно до переліку товару, поданого до закупівлі (п.4.2. місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Тендерної документації) Зразки не повертаються" За самими скромними підрахунками це об'єм в кілька кубічних метрів і вартістю близько ЧОТИРЬОХСОТ ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ. 73 муфти!!!, деякі з которих коштують 50-60 тисяч гривень!!!! На яких підставах ви вимагаєте таку кількість зразків на безоплатній основі і навіть пишете, що вони не повертаються? Половину муфт треба везти з Німеччини зі сроком поставки 6-8 тижнів. Протягом трьох днів? Як це можна виконати? Вимагаємо повернути кількість зразків до попередньої і повертати зразки після виконання договору.
Відповідь: за даними зауваженнями відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 19.09.2017 14:06
Відповідь надана

Сертифікаційнй обмеження

Номер: 8f79504daf264144afb0f4df54e7e9ed
Дата опублікування: 14.09.2017 15:20
Опис: Сторінка 18, Технічні вимоги за типом муфт. Вимагається «Сертифікати відповідності УКРСЕПРО та Протоколи випробування акредитованою УКРСЕПРО лабораторії (надати копію акредитації)». Чому саме УКРСЕПРО? В Україні відсутня технічна база для більшості необхідних по ГОСТ випробувань, тим більше для муфт 35кВ, тому виконати цей критерій практично неможливо. Але в світі багато спеціалізованих лабораторій і сертифікаційних центрів, які професійно проводять такі випробування. Пропонуємо прибрати з документації це обмеження.
Відповідь: за даними зауваженнями відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 19.09.2017 14:06
Відповідь надана

Помилки в оновленій документації

Номер: 81c4c2128f334d6d9355be1626406d1f
Дата опублікування: 14.09.2017 15:10
Опис: 1) Загальні положення, 4.2 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) а) Рядок 1 дублює рядок 18 і помилково вказаний перетин 400-600. б) Рядки 25-27 (Стп1,2,3)— це муфти на трьохжильний кабель — в дужках вказано “4-” в) Рядок 31. 35ПСТп-9 — це муфта на трьохжильний кабель — в дужках “1-” г) Рядок 42. Муфти 10ПКВТп-2 не існує. Якщо малась на увазі кінцева муфта на 3-х жильний кабель із сшитого поліетилену, то це муфта 10ПКВТп-9(3-150/240). Якщо стрічковий єкран, то додається “Л” - 10ПКВТпЛ-9(3-150/240)
Відповідь: за даними зауваженнями відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.09.2017 14:05
Відповідь надана

Невідповідність ГОСТ-ів

Номер: 645217d143134fd4b4190bfec8975e10
Дата опублікування: 13.09.2017 17:17
Опис: У «Додатку 3», «1. Технічні вимоги”, “Технічні вимоги за типом муфт”, Муфти термоусаджувальні кабельні 10 - 42 кВ, присутня вимога до «З'єднувальні та перехідні термоусаджувальні кабельні муфти» на відповідність ГОСТ 12.2.007.0-75 и надання сертифікату відповідності. Хочемо наголосити, що до термоусаджувальних кабльних муфт цей ГОСТ не має жодного стосунку. Вимоги до безпеки регламентуються по ГОСТ 13781.0-86 п.3.1, який посилається на дуже схожий на нього ГОСТ 12.2.007.14-75. Вважаємо, що при складанні тендерної документації сплутали ці ГОСТ-и і просимо внести зміни . В кінцевих муфтах схожа помилка. Також вимагається “Муфти повинні відповідати нормам безпеки виробництва та мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про безпечне використання згідно ГОСТ 12.2.007.0-75” - використання термоусаджувальних кабельних муфт не потребує обов'язкової наявності такого висновку, тим більше по ГОСТ-у, який не має до них стосунку.
Відповідь: за даними зауваженнями відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 18.09.2017 16:44
Відповідь надана

Дублюються муфти у рядках 1-18

Номер: ad198b87cfe24326b5618da9bed55a2e
Дата опублікування: 13.09.2017 15:30
Опис: Загальні положення, 4.2 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Дублюються муфти у рядках 1 та 18. У першому рядку некорректно зазначений перетин. По каталогу «Термофіт» 10ПСТпО-4 (1/500-625)
Відповідь: за даними зауваженнями відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 18.09.2017 16:43
Відповідь надана

Оцінка тендерних пропозицій

Номер: cf90275feac647419e2bd767446614a9
Дата опублікування: 08.09.2017 13:51
Опис: Оцінка тендерної пропозиції, 2. Інша інформація “Відносно учасника, його посадових осіб, засновників, учасників (членів, акціонерів), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, на момент проведення тендеру введено персональні або секторальні санкції, в порядку визначеному Законом України "Про санкції" від 14.08.2014р. №1644- VII, а також якщо учасник закупівлі є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції, в порядку зазначеному цим Законом. Тендерна пропозиція учасника, на якого розповсюджуються вищезазначені санкції, буде вважатися такою, що не відповідає умовам Тендерної документації.” Стаття 10 цього закону говорить: “10) заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом» Публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» не є державним підприємством і не здійснює “державних закупівель”, кабельні муфти не підпадають під жодний закон про санкції, тому дискваліфікувати учасника за цим критерієм протизаконно.
Відповідь: Персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) застосовуються в сфері публічних закупівель до фізичних та юридичних осіб відповідно до положень частини 1 статті 4 Закону України про Санкції передбачені окремі види санкцій. Пунктом 10 вище зазначеної статті встановлене обмеження: "заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом". Відповідно, політика застосування санкцій згідно з законодавством також поширює свою дію на публічні закупівлі і Замовники повинні це враховувати під час проведення процедур закупівлі. Згідно з частиною 2 статті 1 Закону України "Про санкції", санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб'єктів, які здійснюють терористичну діяльність. 24 листопада 2016 року Мінекономрозвитку надав роз'яснення з приводу обмежень, які встановлено вище зазначеним рішенням Ради національної безпеки і оборони, відповідно до якого наведено конкретних юридичних та фізичних осіб, на яких накладено обмеження: 1. Фізичні особи, дії яких створюють загрозу національній безпеці, завдають майнових втрат та перешкоджають сталому економічному розвитку держави: Арнаутов Олексій Миколайович, Стеліос Христодоулоу, Черневський Сергій Адольфович, Тихонова Яна Робертівна, Євтушенков Володимир Петрович. 2. Юридичні особи, дії яких створюють загрозу національній безпеці, суверенітету та національній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або призводять до окупації території України, завдають майнових втрат, перешкоджають сталому економічному розвитку держави: Закрите акціонерне товариство "Конструкторське бюро "Панорама" (Російська Федерація), Закрите акціонерне товариство "Науково-виробниче об'єднання "Спецнєфтєгаз" (Російська Федерація), Федеральна державна бюджетна установа "Національний дослідний центр "Курчатовський інститут" (Російська Федерація), Закрите акціонерне товариство "Діаконт" (Російська Федерація), Дослідне конструкторське бюро "Гідропрес" (Російська Федерація), Об'єднана компанія "Русал" (Російська Федерація), "Джадсон Трейдінг Лімітед" (Кіпр), Державне унітарне підприємство Республіки Крим "Кримські генеруючі системи" (Республіка Крим). 3. Юридичні особи, що здійснюють свою діяльність в сфері програмного забезпечення: ТОВ "Доктор Веб" (Росія), ЗАТ "Лабораторія Касперського" (Росія), ТОВ "Лабораторія Касперського Україна" (дочірнє підприємство ТОВ "Лабораторія Касперського", Україна). 4. Юридичні особи, що здійснюють свою діяльність в сфері авіації: Державне підприємство Міністерства оборони України "Севастопольське авіаційне підприємство" (Республіка Крим), Державне підприємство "Євпаторійський авіаційний ремонтний завод" (Республіка Крим). Який зв'язок між положеннями Закону України "Про санкції" та проведенням публічних закупівель? В частині 2 статті 6 Закону України "Про санкції" йдеться про те, що Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. З приводу цього в своєму роз'ясненні від 24 листопада 2016 року Мінекономрозвитку підтвердив, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та Указу Президента від 17.10.2016 N 467/2016 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Проаналізувавши нормативно-правові акти ПАТ «Одесаобленерго» було прийнято рішення передбачати у тендерній документації положення про відхилення тендерних пропозицій учасників, до котрих застосовуються санкції в розумінні Закону України "Про Санкції" та згідно з рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Дата відповіді: 12.09.2017 15:53
Відповідь надана

Договір забезпечення виконання договору про закупівлю

Номер: 2e6ec6f20f094703b3c214b040b0b119
Дата опублікування: 08.09.2017 12:46
Опис: Мова йде про 1,6 млн грн. Можна десь побачити договір про забеспечення виконаня договору?
Відповідь: Пункти щодо забезпечення договору добавлено в Додаток №5 Тендерної документації.
Дата відповіді: 13.09.2017 14:46
Відповідь надана

Неконкурентні вимоги та технічні невідповідності

Номер: d7e77976495240078cdf83ba3e340100
Дата опублікування: 08.09.2017 12:41
Опис: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, Технічні вимоги за типом муфт. Муфти термоусаджувальні кабельні 10 - 42 кВ. Пункт 1 1) Зазначено, що гільзи повинні мати латунні анодовані болти, секторний отвір, та пряме розташування болтів — це неконкурентні вимоги, які описують конструктивні особливості окремого виробника і не мають нічого спільного з “технічними вимогами” по ГОСТ. Теж саме і в кінцевиках. 2) Зазначено, що “екран з'єднувальної муфти має бути зроблено з металевої сітки”. Більшість виробників використовує фольгу, яка чудово працює. 3) “в комплект муфт обов’язково повинен входити герметик-заповнювач для підвищення гідроізоляції” - який герметик мається на увазі? Що він має “заповнювати”? 4) “Муфти повинні відповідати нормам безпеки виробництва та мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про безпечне використання згідно ГОСТ 12.2.007.0-75” - по ГОСТ 13781.0-86 п.2.3 — цьому ГОСТу повинні відповідати “Металлические муфты и кожухи”. До термоусаджувальних муфтам цей пункт не має жодного стосунку. Безбека регламентується п.3.1 цього ГОСТ-у. Це стосується і вимог до кінцевих муфт. Те ж саме «- муфти повинні відповідати вимогам ГОСТ 13781.0-86, ГОСТ 12.2.007.0-75 та мати Сертифікати відповідності УКРСЕПРО та Протоколи випробування акредитованою УКРСЕПРО лабораторії (надати копію акредитації)». У вимогах до кінцевих муфт зазаначено, що «- кінцеві манжети різнокольорові для позначення фаз;» Чому це не може бути окремий кольоровий комплект для фазування?
Відповідь: Стосовно питання 1 та зазначаємо наступне. Згідно Закону України, Замовник не може вимагати від учасникаконкретну торгівельну марку і т.д. В примітках до Додатку №3 до Тендерної документації встановлено можливість поставки продукції еквівалентної предмету закупівлі. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вимогах та повинно бути надано технічний опис, паспорт, інструкцію з монтажу, комплектовану відомість. Стосовно запитання 3. Мається на увазі герметик для герметизації вузла пайки чи непаянного кріплення проводу заземлення. Стосовно запитання 4. Відповідно до вимог Тендерної документації муфти повинні відповідати ГОСТ 12.2.007.0-75, ГОСТ 13781.0-86 п.2.3. Діючі ГОСТи розповсюджуються на всі муфти для силових кабелів з паперовою та пластмасовою ізоляцією. Стосовно запитання 5. Для позначення фаз, як еквівалент, може бути запропоновано окремий кольоровий комплект для фазування. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вимогах та повинно бути надано технічний опис, паспорт, інструкцію з монтажу, комплектувальну відомість.
Дата відповіді: 13.09.2017 15:05
Відповідь надана

Помилки у "Технічних вимогах"

Номер: c490bd6888d24786948730562f7469be
Дата опублікування: 08.09.2017 12:04
Опис: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, Опис предмету закупівлі. 1) “POLT 42E/1XI-L16 – муфта кінцева зовнішнього встановлення для одножильного кабелю до 10 кВ з пластмасовою ізоляцією на напругу до 35 кВ в комплекті з болтовими накінцівниками перерізом 150-240 мм2.” - Так 10 чи 35? 2) “1СТП – муфта з’єднувальна для з’єднання чотирьохжильного кабелю з паперовою маслопросоченою ізоляцією в загальній оболонці” - в специфікацій присутні муфти на 3-х жильний кабель(1СТп-1, 1СТп-2). 3) 10СТпР муфта виробництва ООО“Термофіт”. Можна для іньших виробників більш детальний опис конструкції. 4) “35СТп – муфта з’єднувальна для з’єднання трьохжильного кабелю з паперовою маслопросоченою ізоляцією в загальній оболонці та бронею зі сталевих стрічок” - це муфта для кабелю в окремих оболонках. 5) “35СТпП – муфта з’єднувальна перехідна для з’єднання трьохжильного кабелю з паперовою маслопросоченою ізоляцією в загальній оболонці та бронею зі сталевих стрічок” - це муфта для кабелю в окремих оболонках.
Відповідь: Зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.09.2017 14:50
Відповідь надана

Уточнення кількості жил

Номер: 5392dd5233b84b2785ffc3c476335cda
Дата опублікування: 08.09.2017 11:40
Опис: Загальні положення, 4.2 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) У рядку 52 1КНТПН-4 це муфта на 4-х жильний кабель, а в дужка кількість жил та перетин 3-х жильного (3-35/50). Така ж ситуація у рядку 54. У рядках 41 та 42. Дублюється однакова муфта. Муфти 10ПКВТПОН-2 на трьохжильний кабель не існує. Літера “О” у назві говорить про те, що це муфта на Одножильний кабель. Що мається на увазі? У зв'язку з ци мпросимо уточнити кількість жил у рядках 23, 24, 31, 32, 33, 43-48, 55-57.
Відповідь: Доброго дня. Зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.09.2017 14:50