-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система обміну технологічною інформацією на об'єктах генерації (телемеханіка) для ВП ПАЕС
Завершена
104 697 719.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 523 488.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 523 488.60 UAH
Період уточнення:
07.09.2022 14:25 - 11.12.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо документів, які підтверджують відповідність предмету закупівлі
Номер:
6568745d53454e21968bef92217ae7e1
Дата опублікування:
11.11.2022 15:13
Опис:
Вимоги з кібербезпеки для ІУС АЕС регламентуються НП 306.2.237-2022. В ТС вимоги до кібербезпеки системи відсутні взагалі. Просимо вказати відповідно до розділу II.2 НП 306.2.237-2022 рівень кіберзахисту системи, що постачається.
Відповідь:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або надане додаткове роз'яснення на звернення.
Дата відповіді:
16.11.2022 13:38
Відповідь надана
Щодо документів, які підтверджують відповідність предмету закупівлі
Номер:
10b166da9c484a2b98b393ba7d05886c
Дата опублікування:
11.11.2022 15:12
Опис:
В п.4 частини II підпункт е) вказано, що система повинна відповідати стандартам з кібербезпеки BDEW Writepaper, IEEE 1686:2013 та IEC 62443-4-2. Просимо обгрунтувати використання нормативних документів не діючих в Україні як тендерних вимог.
Відповідь:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді:
16.11.2022 13:37
Відповідь надана
Щодо документів, які підтверджують відповідність предмету закупівлі
Номер:
4de52285573143639f7717d2b9fca8bc
Дата опублікування:
11.11.2022 15:12
Опис:
В п.4 частини II підпункт е) вказано, що постачальник повинен надати сертифікати акредитованих європейських лабораторій для підтвердження відповідності стандартам IEC 61850 та IEC 60870-5-4. Посилання на ці стандарти відсутні переліку п. А.2 ТС. Просимо конкретизувати вимоги до системи відповідно до вказаних стандартів. Чи можливо надання сертифікатів акредитованих українських лабораторій? Якщо ні, то чому?
Відповідь:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді:
16.11.2022 13:37
Відповідь надана
Щодо документів, які підтверджують відповідність предмету закупівлі
Номер:
ece8da7a6fd54851af6e5988bd971574
Дата опублікування:
11.11.2022 15:12
Опис:
В ТС відсутні дані по формату протоколу обміну СОТІ з SCADA верхнього рівня (ВР) "Укренерго". Відповідно до п.14.1.1. СОУ НАЕК 100:2016 для забезпечення сумісності системи, що пропонується, просимо надати специфікацію протоколу обміну та адресного простору пристроїв зовнішньої системи SCADA ВР "Укренерго".
Відповідь:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді:
16.11.2022 13:36
Відповідь надана
Щодо строків постачання обладнання
Номер:
93ade179fb7041febc9f08aa883094f4
Дата опублікування:
08.11.2022 15:50
Опис:
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, кінцевий термін подання тендерних пропозицій призначено на 22.11.2022р. Аукціон відбудеться 23.11.2022р.
Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі триває 20 днів з дня розкриття тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»), цей термін може бути продовжено.
Укладання договору проводиться не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тобто, найоптимістичніший термін укладення договору – не раніше 13.12.2022р.
Згідно з умовами Оголошення про проведення тендеру та як зазначається в Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) термін постачання товарів до 15.02.2023р.
Після укладання договору у переможця торгів на виготовлення та постачання обладнання залишається лише 64 дні, що є неможливим, оскільки повний цикл виготовлення з урахуванням замовлення імпортних комплектуючих займає щонайменше 5 місяців.
Після укладання договору необхідно :
- Замовити та поставити комплектуючі вироби, в т.ч. імпортні;
- Здійснити виробництво з урахуванням вимог Плану якості з контролем усіх етапів технологічного циклу;
- Провести кваліфікаційні випробування, здійснити інші необхідні заходи та процедури;
- Здійснити пакування, доставку і т.д.
Крім того, у зв’язку з введенням воєнного стану на всій території України у відповідності до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022р. через вторгнення військ російської федерації на територію України, виникли складні обставини з логістикою, які спричиняють значну затримку поставки комплектуючих виробів, необхідних для виробництва обладнання.
З огляду на вищевикладене, та враховуючи що строк поставки, вказаний в ТД є неможливим, просимо Вас передбачити реальні строки необхідні для виготовлення продукції та встановити реальний термін постачання обладнання – 150 днів в ТД. Відповідні зміни просимо внести до ТД.
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Централізовані закупівлі): Ваше звернення опрацьовується. У разі виробничої можливості зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді:
11.11.2022 10:07
Відповідь надана
Питання технічного характеру
Номер:
0d25ecdf397545a1964f8531622e7f2d
Дата опублікування:
08.11.2022 15:49
Опис:
У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено, що Учасник закупівлі має забезпечити: шеф-монтаж обладнання, участь в наладці обладнання, спеціальну підготовку персоналу ВП ПАЕС, та гарантійний строк експлуатації обладнання не менше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію.
Також в Додатку А (Додаток 4 до ТД) «Технічні та інші вимоги до виготовлення й постачання продукції», який буде включений до договору поставки, в пункті А.11 «Монтування, пусконалагоджувальні роботи» в останньому абзаці вказано, що Постачальник проводить монтаж і пуско-налагоджуванні роботи. Однак в пункті 2 «Комплектність поставки» ТСдоПЗ(т).23.0028.0058-2022 "Технічна специфікація до предмета закупівлі. Система обміну технологічною інформацією на об’єктах генерації (телемеханіка)" (Додаток 4 до ТД) в частині супутні послуги дані роботи не вказані.
Крім того відсутні матеріали та ТМЦ які будуть необхідні для виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт.
Просимо надати роз’яснення, щодо об’єму монтажу і пуско-налагоджувальних робіт вказаних в пункті А.11 ТСдоПЗ(т).23.0028.0058-2022 (Додаток 4 до ТД).
Відповідь:
ВІдповідь підготовлена інженерно-технічною дирекцією ДП "НАЕК "Енергоатом": Зміни до ТСдоПЗ (Додаток 4 до ТД) будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді:
11.11.2022 10:06
Відповідь надана
Щодо підтвердження гарантійних зобов’язань
Номер:
cb758a0fd379466dade7a18e7a70eab4
Дата опублікування:
26.09.2022 15:19
Опис:
Відповідно до вимог ТД у складі тендерної пропозиції учасник має надати Лист-згоду за формою Додатка 7 до тендерної документації про те, що учасник, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, погоджується включити до умов договору про закупівлю вимоги, встановлені у Додатку А до «Технічної специфікації до предмета закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації). Таким чином, під час виконання Договору Додаток А до «Технічної специфікації до предмета закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації) буде невід`ємною частиною Договору, та його положення мають бути виконані. Згідно пункту А.12 Додаток А до «Технічної специфікації до предмета закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації) основні технічні рішення й компоненти, використані в обладнанні, повинні бути апробовані практичним досвідом експлуатації. Так як основними складовими обладнання є спеціалізовані промислові сучасні контролери, сервери та керуючі пристрої, Просимо надати інформацію, чи є необхідність надання документального підтвердження гарантійних зобов’язань на території України від виробника основних компонентів обладнання з підтвердженням забезпечення повної технічної підтримки та супроводу під час пусконалагоджувальних робіт та всього гарантійного періоду експлуатації обладнання?
Відповідь:
Відповідь підготовлена інженерно-технічною дирекцією ДП "НАЕК "Енергоатом":
гарантійний строк зберігання та експлуатації визначається у договорі поставки.
Відповідно до п.5.16 проєкту договору поставки (Додаток 5 до ТД) «Гарантійний строк зберігання та експлуатації визначається згідно з ТУ (ТС) або ТЗ та застосовується за умови дотримання Вантажоодержувачем / Кінцевим споживачем вимог до зберігання, монтажу та експлуатації Продукції».
Також у проєкті договору поставки (Додаток 5 до ТД) передбачено обов’язки постачальника в частині гарантійних зобов’язань, а саме відповідно до вимог
п. 6.3.4 Постачальник зобов’язаний «Забезпечити наявність гарантії виробника на Продукцію, що постачається на зазначений у п. 5.16 Договору строк».
При цьому Замовник не має заперечень щодо надання Постачальником докумен-тального підтвердження гарантійних зобов’язань на території України від виробника основних компонентів обладнання з підтвердженням забезпечення повної технічної підтримки та супроводу під час пусконалагоджувальних робіт та всього гарантійного періоду експлуатації обладнання.
Дата відповіді:
29.09.2022 10:55
Відповідь надана
Стосовно сейсмостійкості
Номер:
4a1d87164a5f4c7aa72d31c32da5b982
Дата опублікування:
20.09.2022 17:01
Опис:
У розділі А.5 "Інформація щодо сейсмостійкості" ТСдоПЗ(т).23.0028.0058-2022 "Технічна специфікація до предмета закупівлі. Система обміну технологічною інформацією на обїєктах генерації (телемеханіка)" (Додаток 4 до ТД) наведедено вимогу до категорії сейсмостойкості обладнання та його складових елементів: "ІІ категорія сейсмостійкості". У тій же час у Таблиці 6 "Технічні характеристики предмета закупівлі (табло відображення потужності АЕС вуличний)" цього ж документу вимоги до сейсмостійкості компонента обладнання "Табло відображення потужності АЕС вуличний" відсутні.
Для однозначності розуміння вимог, просимо Вас підтвердити, чи відноситься компонент обладнання "Табло відображення потужності АЕС вуличний" до категорії сейсмостійкості ІІ згідно з НП 306.2.208-2016 або ні. В залежності від відповіді внести відповідні зміни в ТСдоПЗ - або встановити категорію сейсмостійкості, або долучити до розділу А.5 ТСдоПЗ уточнення, щодо не розповсюдження вимог до сейсмостійкості цього розділу на компонент обладнання "Табло відображення потужності АЕС вуличний".
Відповідь:
Підтверджуємо, що на «Табло відображення потужності АЕС вуличний» не розповсюджуються вимоги до сейсмостійкості відповідно НП 306.2.208-2016.
Дата відповіді:
23.09.2022 11:41
Відповідь надана
Габаритні розміри обладнання
Номер:
abd41f4f0ccb42e3a885012b63eb653f
Дата опублікування:
20.09.2022 17:00
Опис:
У п. 6 Таблиці 6 "Технічні характеристики предмета закупівлі (табло відображення потужності АЕС вуличний)" ТСдоПЗ(т).23.0028.0058-2022 "Технічна специфікація до предмета закупівлі. Система обміну технологічною інформацією на обїєктах генерації (телемеханіка)" (Додаток 4 до ТД) наведедено вимогу до габаритних розмірів обладнання "Габаритні розміри (Довжина х Ширина х Висота), мм 2930 х 1120 х 100".
Для повного безпомилкового розуміння вимог Замовника просимо підтвердити, що зазначене обладнання призначено для розміщення на плоскій вертикальній поверхні та вимоги до габаритних розмірів відповидають значенням "Ширина х Висота х Глибина" та внести відповідну зміну до ТСдоПЗ або надати вимогу у графічному вигляді.
Відповідь:
Підтверджуємо, що зазначене обладнання призначено для розміщення на плоскій вертикальній поверхні.
Для повного безпомилкового розуміння пояснюємо, що назви розмірів, які застосовані у зазначеному пункті вимог Замовника, слід трактувати як:
- «Довжина»: розмір по горизонталі (геометрична ширина тримірного об’єкту);
- «Ширина»: розмір по вертикалі (геометрична висота тримірного об’єкту);
- «Висота»: розмір у глибину (товщина або глибина тримірного об’єкту.
Враховуючі наведене вище допускається розуміння вимоги пункту 6 Таблиці 6 "Технічні характеристики предмета закупівлі (табло відображення потужності АЕС вуличний)" ТСдоПЗ(т).23.0028.0058-2022 як: «Габаритні розміри (Ширина х Висота х Глибина), мм: 2930 х 1120 х 100».
Дата відповіді:
23.09.2022 11:40
Відповідь надана
Щодо зміни умов розрахунків
Номер:
1a3be6d150094cfeb773c1ae8f145399
Дата опублікування:
15.09.2022 11:18
Опис:
Наше підприємство є виробником систем автоматизації та контролю технологічних процесів для АЕС України та Європи.
Детально ознайомившись з тендерною документацією та додатками до неї на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 32420000-3 Мережеве обладнання (Система обміну технологічною інформацією на об’єктах генерації (телемеханіка) для ВП ПАЕС) за процедурою – відкриті торги з публікацією англійською мовою, маємо зазначити, що наше підприємство має позитивний досвід з проектування, виготовлення, проведення випробувань та постачання аналогічного обладнання, що за своїми якісними, кількісними та технічними характеристиками відповідає вимогам Додатку 4 до ТД (Технічна специфікація до предмету закупівлі). При цьому, виходячи з позитивного досвіду виготовлення аналогічного обладнання яке наразі експлуатується на АЕС, повідомляємо, що система обміну технологічною інформацією на об’єктах генерації (телемеханіка) для ВП ПАЕС є спеціалізованим обладнанням (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та затвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п. Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів. Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина обладнання виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до умов тендерної документації, та погодити оплату за наступними умовами: надання авансового платежу в розмірі 30% за умови надання страхової/банківської гарантії, 70% шляхом відкриття акредитиву на основі повідомлення про готовність до відвантаження продукції.
Відповідь:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами.
У разі виробничої можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді:
20.09.2022 11:07