• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Протипожежні заходи: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення і управління евакуацією людей в будівлі Київської інженерної гімназії за адресою: вул. Княжий Затон, 12-а Дарницького району міста Києва (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)

Протипожежні заходи: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення і управління евакуацією людей в будівлі Київської інженерної гімназії за адресою: вул. Княжий Затон, 12-а Дарницького району міста Києва (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)

Завершена

8 130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 650.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2022 16:38 - 12.09.2022 00:00
Без відповіді

Уточнення по тендерній документації

Номер: c4987832ee5548b19fd666403a51802c
Дата опублікування: 11.09.2022 21:45
Опис: Шановний Замовник, у нас як в потенційного Учасника, виникає наступне запитання до вас, як до Замовника, яке витікає з ваших попередніх двояких відповідей, які суперечать чинному законодавству, а саме Закону України "Про Охорону праці" циутємо для вас Статтю 18. Навчання з питань охорони праці Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. В тендерній документації в п.14.22 ви зазначили - цитуємо Вас - Також учасник надає копії протоколів або витягів з протоколів перевірки знань на "всіх працівників", вказаних в довідці: В п.14.23. ви вимагаєте від Учасників надати Довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням про наявність сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2017 року обов’язкова) з наданням копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та інженером-проектувальником (інженером-кошторисником), а саме: накази про прийняття на роботу таких осіб та / або цивільно правові договори та / або трудові договори, тощо. Так от питання - сертифікований інженер-проектувальник (інженер-кошторисник) в частині кошторисної документації повинен також пройти, як ви зазначили в своїй попередній відповіді "обов'язкове" навчання - "Загальний курс з Охорони праці" з наданням в тендерній пропозиції Учасника - відповідної копії протоколу або витягу з протоколу перевірки знань на даного працівника. Чи ви надасте відповідь, що сертифікованому інженеру-проектувальнику (інженеру-кошториснику) не "обов'язково" проходити навчання, так як у вашого "потенційного переможця", у вищезначеного працівника відсутнє дане відповідне "обовязкове" навчання і крім того Замовник включає в тендерну документацію, ті вимоги, які він сам собі захотів. Так виходить з вашого боку?
Відповідь надана

Щодо акредетації

Номер: cd75917ef40443b9ba4337fd75c766fc
Дата опублікування: 08.09.2022 10:44
Опис: Шановний замовнику У відповідності до ст.5 ст.1 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін; загальнодоступності та неупередженості проведення робіт з акредитації; прозорості діяльності з акредитації; професійної компетентності виконавців робіт; ДОБРОВІЛЬНОСТІ АКРЕДИТАЦІЇ; забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі; застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації; дотримання суспільних інтересів; конфіденційності інформації, отриманої в процесі акредитації. Тобто акредетація НААУ у відповідності до законодавства України є ДОБРОВІЛЬНОЮ і ви немеєте права вимагати того, що є необовязковим у розумінні Законодавства України. Це ваші забаганки, що в свою чергу обмежує коло учасників та створює дискримінаційні вимоги. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Закупівлі здійснюються за такими принципами: Стаття 5 Закону про публічні закупівлі. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо прибрати дану вимогу, як таку, що суперечить чинному законодавсту.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник формує умови оголошення самостійно, керуючись при цьому Законом України Про публічні закупівлі, та нормами чинного законодавства. Згідно ст. 14 Закону : в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи те, що об’єктом проведення капітального ремонту є заклад загальної середньої освіти Замовник має за мету отримати гарантовано якісну роботу. У відповідності до ст.5 ст.1 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОСТІ ПРАВ, законних інтересів усіх заінтересованих сторін; ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОСТІ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ З АКРЕДИТАЦІЇ; ПРОЗОРОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ АКРЕДИТАЦІЇ; ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКОНАННЯ РОБІТ; добровільності акредитації; забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі; застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації; ДОТРИМАННЯ СУСПІЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ; конфіденційності інформації, отриманої в процесі акредитації. Зважаючи на те, що принцип добровільності акредитації є лише одним з дев’яти принципів, а отримання акредитації загальнодоступним, вимога щодо акредитації НААУ не створює дискримінаційні вимоги. В свою чергу, метою вимоги щодо акредитації НААУ забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Таким чином, ми, як Замовник встановили вимоги, які не заборонені законодавством з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника, який здійснює свою діяльність, в тому числі , дотримуючись міжнародних стандартів, настанов , які поліпшують внутрішні процеси підприємства, що безпосередньо впливають на якість наданих ним послуг. Така вимога не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням з метою участі у закупівлі.
Дата відповіді: 09.09.2022 10:24
Відповідь надана

Стосовно акредитації

Номер: 266933be3d904671a51c9e7edfeed508
Дата опублікування: 07.09.2022 10:38
Опис: шановний замовнику у вас наявна вимога в п. 14.20. Гадати Довідку про наявність необхідних технологій з обов’язковим додаванням наступних документів: Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.щодо. У відповідності до ЗУ "Про акредитацію" ст. 5 Закону акредитація здійснюється на добровільній основі НААУ тому чи можемо ми надати в своїй тендерній пропозиції вище зазначені сертифікати без акредитації НААУ. Тому що ніякого іншого органу як ви пишете в Україні не існує.
Відповідь: Шановний Учаснику ! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник формує вимоги тендерної документації виключно на основі Закону «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормам законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника. Згідно п.4 ч.2 ст..22 Закону «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі про: інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Відповідно до ч.5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ч.3, 4 статті 11 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Відповідно до п. 1 Положення про НААУ, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 04 лютого 2020 року № 170:1. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність. Отже, вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO, виданих органом сертифікації, акредитованим НААУ - є абсолютно законною. Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів. Будь-який Учасник - суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, кількість яких досить значна в Україні, та отримати відповідні сертифікати. Таким чином, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі. Отже, умови оголошення відповідають нормам чинного законодавства України, а Замовник не має законних підстав для внесення змін
Дата відповіді: 08.09.2022 09:52