-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Протипожежні заходи: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення і управління евакуацією людей в будівлі Київської інженерної гімназії за адресою: вул. Княжий Затон, 12-а Дарницького району міста Києва (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Протипожежні заходи: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення і управління евакуацією людей в будівлі Київської інженерної гімназії за адресою: вул. Княжий Затон, 12-а Дарницького району міста Києва (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Завершена
8 130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 650.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2022 16:38 - 12.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне обрання переможця
Номер:
7b09f099ee864411beeee122ddffebc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.b7
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Обрання Вами переможцем закупівлі № UA-2022-09-06-010033-a (Протипожежні заходи: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення і управління евакуацією людей в будівлі Київської інженерної гімназії за адресою: вул. Княжий Затон, 12-а Дарницького району міста Києва (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи») Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" (ЄДРПОУ 42582488) є неправомірним та необґрунтованим. Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" (ЄДРПОУ 42582488) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з наступних причин:
1. В складі своєї тендерної пропозиції Учасником закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» було завантажено Статут в редакції, який затверджений Рішенням засновників від 08.10.2021р. Разом з тим в складі пропозиції учасником завантажено Рішення учасника № 2021/1 від 21.01.2022 р., згідно пункту 3 якого вбачається затвердження нової редакції Статуту. Реєстраційна дія про внесення змін, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі реєстрації статуту у новій редакції, підтверджується Описом документів, що подаються заявником для державної реєстрації (дата формування опису: 27.01.2022, код доступу: 254886275443). Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі не виконав вимог Замовника щодо надання діючого Статуту, чим порушив умови пункту 4.14 Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
2. В складі пропозиції Учасник закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» не надав лист-згоду на обробку персональних даних фізичної особи Романенко Ігоря Миколайовича персональні дані якого було зазначено в Рішенні № 2021/1 від 21.01.2022 р. та Акті приймання-передачі частки у статутному капіталі від 21.01.2022 року, що є грубим порушенням Закону України «Про захист персональних даних», за яким передбачено, що поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних(ст.14 Закону). Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи заборонено, крім випадків передбачених Законом.
Порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом(ст.28 Закону).
3. У складі пропозиції Учасника закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» було подано Декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.01.2022 р, яка на момент подання втратила чинність. На підставі Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 р. про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, якщо змінилися відомості або суб’єкт господарювання виявив помилки в поданій декларації, він подає оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів із дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Посадові особи територіального органу Держпраці протягом п’яти робочих днів із дня отримання оновленої декларації вносять зміни до реєстру. Таку процедуру визначає пункт 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Проте в поданій Декларації МТБ від 11.01.2022 р. підписантом є Романенко І.М., який не займає на підприємстві згідно рішення № 2021/1 від 21.01.2022 р дану посаду з 21 січня 2022 р. Що підтверджує не дійсність Декларації поданої в складі пропозиції учасника.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
4. Згідно умов висунутих Замовником в складі тендерної документації, Учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період виконання робіт та копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні робіт.
Проте в складі пропозиції учасник закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» надає ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕРУХОМОГО МАЙНА № 21/02 від 21.02.2022 року.. Згідно пункту 1.1. та Додатку 1 даного договору Орендодавець передає, а Орендар приймає нежитлові приміщення.
Проте на підставі Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та ДСТУ ISO 10012:2005 а також згідно з вимогами Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС) та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) Вимірювальна електротехнічна лабораторія ні як не відноситься до нежитлових приміщень
Вимірювальна електротехнічна лабораторія це комплекс профілактичних електровимірюваннь. з метою виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, яка складається:
- з протоколів вимірювання опору ізоляції,
- вимірювання петлі «фаза-нуль»,
- вимірювання опору розтікання контуру заземлення,
- перевірку схем блискавкозахисту,
- розрахунки допустимого струмового навантаження,
- складання акту прихованої проводки за підвісною стелею тощо.
ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» не підтвердив відповідність своєї пропозиції згідно вимоги замовника зазначеної в тендерній документації.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Всі вище зазначені пункти свідчать про передчасне обрання Вами переможцем ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42582488 ) згідно закупівлі № UA-2022-09-06-010033-a (Протипожежні заходи: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення і управління евакуацією людей в будівлі Київської інженерної гімназії за адресою: вул. Княжий Затон, 12-а Дарницького району міста Києва (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Вимагаємо відмінити ПРОТОКОЛ № 654 від 27.09.2022р уповноваженої особи Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації щодо прийняття рішення про визначення переможця в іншому випадку ПВКП «ПЕГАС» буде вимушено скористатися своїм правом звернення до Держаудитслужби та суду з відповідною позовною заявою
Пов'язані документи:
Учасник
- Юкрейн билдинг трейд скарга.docx 27.09.2022 17:34
- Протокол № 694.pdf 29.09.2022 19:05
Дата подачі:
27.09.2022 17:34
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що згідно до чинного законодавства України, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЛИШЕ ЙОГО пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звернення із зауваженнями щодо пропозиції інших Учасників закупівлі Законом не передбачено.
Але в будь-якому випадку, пояснюємо:
- щодо першого зауваження хочемо зазначити, що згідно п. 4.14.оголошення Учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору та видаткових накладних: наказ (розпорядження) та копію протоколу установчих ( загальних) зборів, Статут.
Статут Учасника міститься у складі пропозиції, інших вимог до статуту, в тому числі щодо його редакції, протоколів про його затвердження в оголошенні не встановлено . В будь-якому випадку, згідно чинного законодавства, Замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, що в свою чергу не може стати причиною відхилення пропозиції такого Учасника. Отже, Учасник виконав умову в повному обсязі.
- щодо другого зауваження, звертаємо Вашу увагу, що в оголошенні відсутня вимога щодо надання листа згоди від працівників Учасника, від засновників/учасників юридичної особи – Учасника тощо, у зв’язку з тим, що не проводиться обробка, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників підприємства, за виключенням особи уповноваженої на підписання пропозиції та/або договору. В такому випадку, згода надається лише уповноваженою особою на підписання пропозиції та/або договору. Така згода міститься у складі пропозиції. Отже, Учасник виконав умову в повному обсязі.
- щодо третього зауваження, що згідно п.14.19. оголошення, Учасник надає Скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства.
Така декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, зареєстрована відповідно до чинного законодавства міститься у складі пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що Інші вимоги в оголошенні до такої декларації відсутні. В будь-якому випадку, згідно Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, зміна відомостей в Декларації не спричинює втрату її чинності. Термін дії декларації також у законодавстві не встановлений. Декларація є чинною з моменту її видачі. Також, Замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, що в свою чергу не може стати причиною відхилення пропозиції Учасника. Отже, Учасник виконав умову в повному обсязі.
- щодо четвертого зауваження, що згідно п. 14.18. оголошення, Учасник повинен Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період виконання робіт та копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що документальне підтвердження про наявність орендованої електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період виконання робіт міститься у складі пропозиції Учасника. Згідно п.1.1, 1.2 наданого договору оренди «Орендодавець зобов'язується надати за цим договором Орендарю - електротехнічну лабораторію за адресою: Київська обл., м. Вишневе, вул. Святошинська,41, офіс 2/3, надалі разом – Приміщення Орендодавець зобов'язується передати Орендарю у користування за цим договором все обладнання, меблі, та інше майно, яке було встановлено та знаходиться в приміщенні. Така сама адреса міститься у Сертифікаті визнання вимірювальних можливостей Орендодавця .
Тобто, предметом договору є електротехнічна лабораторія, що повністю відповідає умові згідно п. 14.18. оголошення. Інших вимог в оголошенні до такого документу відсутні. Учасник виконав умову в повному обсязі.
Отже, пропозиція Учасника повністю відповідає умовам оголошення.
Замовник не має законних підстав для відхилення пропозиції такого Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо розгляду пропозиції Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"
Номер:
5076f6ffb750433682501c37393ccd37
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.c6
Назва:
Щодо розгляду пропозиції Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо звернути Вашу увагу на порушення допущені при поданні пропозиції Учасником закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД", на підставі яких він ні в якому разі не може бути обраний переможцем даної закупівлі!
1. В складі своєї тендерної пропозиції Учасником закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» було завантажено Статут в редакції, який затверджений Рішенням засновників від 08.10.2021р. Разом з тим в складі пропозиції учасником завантажено Рішення учасника № 2021/1 від 21.01.2022 р., згідно пункту 3 якого вбачається затвердження нової редакції Статуту. Реєстраційна дія про внесення змін, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі реєстрації статуту у новій редакції, підтверджується Описом документів, що подаються заявником для державної реєстрації (дата формування опису: 27.01.2022, код доступу: 254886275443). Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі не виконав вимог Замовника щодо надання діючого Статуту, чим порушив умови пункту 4.14 Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
2. В складі пропозиції Учасник закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» не надав лист-згоду на обробку персональних даних фізичної особи Романенко Ігоря Миколайовича персональні дані якого було зазначено в Рішенні № 2021/1 від 21.01.2022 р. та Акті приймання-передачі частки у статутному капіталі від 21.01.2022 року, що є грубим порушенням Закону України «Про захист персональних даних», за яким передбачено, що поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних(ст.14 Закону). Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи заборонено, крім випадків передбачених Законом.
Порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом(ст.28 Закону).
3. У складі пропозиції Учасника закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» було подано Декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.01.2022 р, яка на момент подання втратила чинність. На підставі Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 р. про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, якщо змінилися відомості або суб’єкт господарювання виявив помилки в поданій декларації, він подає оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів із дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Посадові особи територіального органу Держпраці протягом п’яти робочих днів із дня отримання оновленої декларації вносять зміни до реєстру. Таку процедуру визначає пункт 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Проте в поданій Декларації МТБ від 11.01.2022 р. підписантом є Романенко І.М., який не займає на підприємстві згідно рішення № 2021/1 від 21.01.2022 р дану посаду з 21 січня 2022 р. Що підтверджує не дійсність Декларації поданої в складі пропозиції учасника.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
4. Згідно умов висунутих Замовником в складі тендерної документації, Учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період виконання робіт та копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні робіт.
Проте в складі пропозиції учасник закупівлі – ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» надає ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕРУХОМОГО МАЙНА № 21/02 від 21.02.2022 року.. Згідно пункту 1.1. та Додатку 1 даного договору Орендодавець передає, а Орендар приймає нежитлові приміщення.
Проте на підставі Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та ДСТУ ISO 10012:2005 а також згідно з вимогами Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС) та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) Вимірювальна електротехнічна лабораторія ні як не відноситься до нежитлових приміщень
Вимірювальна електротехнічна лабораторія це комплекс профілактичних електровимірюваннь. з метою виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, яка складається:
- з протоколів вимірювання опору ізоляції,
- вимірювання петлі «фаза-нуль»,
- вимірювання опору розтікання контуру заземлення,
- перевірку схем блискавкозахисту,
- розрахунки допустимого струмового навантаження,
- складання акту прихованої проводки за підвісною стелею тощо.
ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» не підтвердив відповідність своєї пропозиції згідно вимоги замовника зазначеної в тендерній документації.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Шановний замовнику наголошуємо на тому, що на підставі всього вище викладеного переможцем даної закупівлі не може бути обраний вами учасник ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД».
Доводимо до відома Замовника, що у разі незаконного без безпідставного визначенням Вами переможцем закупівлі ТОВ «ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД» , ПВКП «ПЕГАС» буде вимушено скористатися своїм правом звернення до Держаудитслужби та суду з відповідною позовною заявою
Пов'язані документи:
Учасник
- Юкрейн билдинг трейд скарга.docx 23.09.2022 11:07
- Протокол № 652.pdf 26.09.2022 11:33
Дата подачі:
23.09.2022 11:07
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Проте, вимога Учасника, пропозиція якого відхилена, не містить запиту на надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, Замовник не може задовільнити таку вимогу у зв’язку з її відсутністю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Протокол дискваліфікації
Номер:
9cf3ae574faf44d5a4cfd5601d1fbbb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.c5
Назва:
Протокол дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику, ви так квапилися дискваліфікувати нашу пропозицію, що опублікували протокол не в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 618.pdf 22.09.2022 16:11
- Протокол № 635.pdf 22.09.2022 16:11
Дата подачі:
21.09.2022 15:31
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником заповнені електронні поля щодо відповідного рішення, які мають повний перелік підстав відхилення Учасника.
В свою чергу, абзац 2, 3, 4 п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 зазначають:
«У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.»
Таким чином, Замовником оприлюднено повний перелік підстав відхилення Учасника шляхом заповнення електронних полів з відповідним накладанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи.
Проте, у відповідь на Вашу вимогу надається повна скан копія протоколу № 618.
Враховуючи вищезазначене вимогу задоволено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
cb2bd49f6bb24a0f8a8999a45fae2ffc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера запланованого протипожежного обладнання (прилад приймально - контрольний, сповіщувачі, комплекс мовленнєвого оповіщення, гучномовці) щонайменше двох штатних працівників учасника.
По-перше в Україні близько 10-12 різних виробників вітчизняного протипожежного обладнання, не враховуючи іноземних виробників протипожежного обладнання, яке сертифіковане в Україні - Bosh, Siemes і т.д. То на вашу думку, що Учасники повинні проходити спеціальне навчання, щодо монтажу всіх даних видів обладнання? Це повний нонсенс та маячня.
По-друге ви навмисно порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, щодо дотримання вимоги п.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Дане спеціальне "необов'язкове" навчання призведе до збільшення матеріальних та фінансових затрат Учасників, враховуючи те, що в відомості ресурсів вказане не 1(одне) а 3(три) Завод-виготовлювачі (підприємство).
По-третє в таблиці зазначено Заводи-виробники, або по-іншому виробники протипожежного обладнання та приладів, або диллерів, або представників, або імпортерів. Зайшовши на сторінку кожного з вищезазначених виробників всі Учасники і ви як Замовник можете пересвідчитися, що опції щодо проведення "навчанння, наявності відповідного педагогічно-інженерних працівників, або тим паче дозволу чи ліцензії, щодо надання освітніх послуг вони не мають, згідно КВЕД 85.1-85.6 ОСВІТА".
По-четверте, згідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" відсутні будь-які вимоги до ліцензіатів, щодо обов'язковості проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера.
По-пяте, дана вимога несе у собі низку корупційних ризиків, адже для участі в тендері необхідно отримати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. Представники виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера запланованого протипожежного обладнання можуть надати документальне підтвердження щодо проходження навчання лише обраним учасникам, або спеціально затягувати час та до останього не надати Учаснику документальне підтвердження, щодо проходження "незрозумілого" навчання та встановити таким чином додаткові бар'єри Учаснику для участі у Процедурі закупівлі.
Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Наполягаємо на вилученні даної вимоги до Учасників, яка повністю суперечить чинному законодавсту України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі, окрім того дана вимога повністю порушує вимоги статті 5 та статті 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2022 22:09
Вимога
Залишено без розгляду
Необхідність внесення змін до тендерної документації, згідно норм Закону "Про Охорону праці"
Номер:
56fe78d5891d40c0bd9c4e1aa39b199d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.c3
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, згідно норм Закону "Про Охорону праці"
Вимога:
Шановний Замовник, якщо ви такий послідовний, дотримуєтеся норм чинного законодавства України та вимагаєте в порушення норм Закону України "Про охорону праці" проходження всіма працівниками Учасника навчання з - Загального курсу з охорони праці;
У нас як потенційного Учасника виникає ряд запитань до Вас, як до Замовника, чому ви порушуєте і надалі чинне законодавство і не включили до Учасників ряд вимог, які є "обовязковими, згідно чинного законодавства, а саме "Закону України "Про Охорону праці"
- Стаття 17. Обов'язкові медичні огляди працівників певних категорій
Роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Наполягаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до Учасників - надати на кожного працівника - Медичну довідку про проходження обов’язкового попереднього (періодичного) медичного огляду виконавцям робіт (пункти 1.2; 1.3; 2.6.; 2.11; 2.12; 2.13; 2.16; 3.6 наказу МОЗ від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»; стаття 17 Закону України "Про охорону праці"; п.21 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» ДНАОП 0.00-1.21-98; п.1.3, п.1.13 НПАОП 0.00-1.15-07)
або
Копії чинних особових медичних книжок на усіх працівників нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. На виконання п.6; п.15 ПКМУ від 06.11.1997 №1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення" та п.7. ПКМУ від 27.09.2000 №1465 «Порядок проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів»; п. 42. п.94 наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 на кожного з виконавців робіт надати оригінали Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду форми № 140/о та оригінали Медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду форми №122-2/о форми яких затверджені Наказом МОЗ України від 08.07.2013 р. № 583.
- Наявність спеціального обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації, та страхувального приладдя, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації (надати акти спеціального випробування), згідно вимог п.1.12 чинних ПРАВИЛА охорони праці під час виконання робіт на висоті (ДКУПБОПГН Наказ №62 від 27.03.2007).
В випадку не внесення змін до Учасників, щолдо порядку виконання робіт з підвищеною небезпекою, які регламентуються та є "обовязковоми". Ми як потенційний Учасник зробимо для себе висновок, що ви симулюєте дотримання чинного законодавства в такий інтерпритації, яка вигідна Учаснику, в якому ви зацікавлені, тобто у Вас є вже потенційний переможець.
Тому і тип закупівлі ви змінили з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі в незаконной спосіб.
Також при не внесенні змін стосовно вимог до Учасників, які вимагаються чинним законодавством України і є "обовязковими", ми будемо мати ще одну підставу, щодо звернення до державних органів, які займаються моніторингом Держзакупівель, щодо законності їх проведення. І повірте ми звернемося до Держаудитслужби України з офіційним листом, стосовно перевірки даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2022 21:24
Вимога
Відхилено
Вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству з Охорони праці
Номер:
511bcdddb4834f03a1a420f5f2e04733
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.c2
Назва:
Вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству з Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації для проведення спрощеної закупівлі через «Систему електронних закупівель» ви вимагаєте від Учасників, згідно п.14.22, абзац 2, цитуємо вас - Також Учасник надає копії протоколів або витягів з протоколів перевірки знань на "всіх працівників", вказаних в довідці
- загальний курс з охорони праці;
Стверджувально з підкріпленням відповідних доказів доводимо до вашого відома, що дана вимога, стосовно проходження "усіма працівниками" - "Загального курсу з охорони праці" є такою яка не відповідає чинному законодавству з Охорони праці та відповідно, якою ви, як Замовник навмисне дискримінуєте та зменшуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, з наступних причин:
Відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", на яку ви, як Замовник чітко наголошуєте та спираєтесь в своїй тендерній документації, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" виконання робіт, яких є предметом закупівлі і ви цього не можете заперечити:
Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Відповідно до чинного Наказу №15 від 26.01.2005 року "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою", "ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ" Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, згідно п.5.1. Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 п.15. електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування є "Виконавцями робіт" а не "Посадовими особами"!!!
Згідно додатку 3 до пункту 5.1 "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05) в ПЕРЕЛІКУ посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці - посади - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, відсутні взагалі!!!;
в зв'язку з тим, що дані працівники відносяться до категорії - виконавців робіт (електротехнічний персонал) і не є посадовими особами, а тим паче керівниками робіт.
Відповідно проходження навчання з "Загального курсу з охорони праці" виконавцям робіт не потрібна, так як не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці.
Проходження "Загального курсу з охорони праці" є обов'язковим, для Керівника робіт та директора (керівника) підприємства, з періодичністю один раз на три роки, як того вимагає додаток 3 до пункту 5.1 "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05).
Виконавці робіт - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та керівник робіт, згідно розділу 4 "Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці",
повинні обов'язково пройти спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці (НПАОП).
Цитуємо для Вас п.4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Окрім того що даною вимогою ви порушуєте чинне законодавство України з "Охорони праці", а також порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі", так як дана вимога призводить "не передбачених" чинним законодавством та "необов'язкових" фінансових та матеріальних затрат на проходження незрозумілого та непотрібного навчання.
Окрім того, ви як Замовник порушуєте статтю 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Відповідно до вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами документально та фактами, згідно з посиланнями на відповідні пункти чинного законодавства, щодо проходження навчання з Охорони праці.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо проходження навчання - "Загального курсу з охорони праці", шляхом зазначення - Тільки для посадових осіб підприємства (керівника(ів) робіт та директора підприємства), а не для для "усіх працівник"ів вказаних в довідці, як того ви, як Замовник "бажаєте" всупереч вимогам норму Закону України з "Охорони праці". Дана вимога є аргументованою Опираючись на вимоги "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 580.pdf 09.09.2022 17:43
Дата подачі:
09.09.2022 15:05
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Шановний Учаснику, Замовник формує умови оголошення, керуючись нормами чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що жодний нормативно-правовий акт не визначає виключного переліку документів або нормативно - правових актів, які Замовник повинен використовувати або запитувати в Учасників, з метою підтвердження їх кваліфікаційних та інших критеріїв.
Замовник має право вимагати документ для підтвердження кваліфікації працівників.
Знання Загального курсу з охорони праці є мінімальними та базовими для виконавців робіт, адже такі працівники будуть виконувати роботи у сфері протипожежних послуг – послуг підвищеної небезпеки.
Відповідно до чинного Наказу №15 від 26.01.2005 року "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою", "ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ" Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), розділу 3. «Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» згідно п. 3.1. Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Крім того відповідно до п. 3.16. "ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ" Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. А згідно з п 3.18. Відповідальність за організацію і здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з питань охорони праці покладається на роботодавця.
Відповідно до чинного Наказу №15 від 26.01.2005 року "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою", "ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ" Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), розділу 4. «Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці» згідно п.4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
В свою чергу п. 11 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512 визначено що, роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння є роботами з підвищеною небезпекою.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який планує взяти Участь у торгах.
Враховуючи вищезазначене підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
180787f507f8451b9d783391fe929d78
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-06-010033-a.b1
Назва:
Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. Ретельно ознайомившись з завантаженою до платформи електронних закупівель Prozorro документації Вашої тендерної закупівлі Ми, як потенційний Учасник, вимагаємо від Вас чітких пояснень, на основі якого пункту і чітко процитуйте будь-ласка цей пункт в вашій відповіді (а не банальна відписка - проаналізувавши попередні аналогічні закупівлі ми прийшли до исновку), Постанови КМУ від 28.02.2022 року № 169 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 723 Ви дозволяєте собі змінювати тип закупівлі - з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі.
Ретельно ознайомившись та проаналізувавши Постанову №169 від 28.02.2022 року зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 723 ми не знайшли ніякого підтвердження, щодо можливості в законний спосіб зміни типу закупівлі з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі, щодо предметів закупівлі, яким є дана закупівля, а саме в сфері виконання робіт "Систем протипожежного захисту", які жодним чином не відносяться до державних закупівель у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”, згідно п.1 п.1) Постанови №169 від 28.02.2022 року. Яке взагалі відношення мають роботи щодо облаштування протипожежних систем до оборонних закупівель, це повна "маячня"?
Наполягаємо на чіткому роз'ясненні, яким пунктом чинної Постанови №169 від 28.02.2022 року ви керуєтеся змінюючи тип процедури закупівлі. При повному ігноруванні Вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційним листом до Державних Органів які ведуть контроль, щодо публічних заупівель, а саме Держаудитслужби України, а також до Правоохоронних органів, стосовно ініціювання офіційної перевірки даної закупівлі, яка проводиться з "грубими" порушеннями норм чинного законодавства України, а саме Закону України "Про публічні закупілі".
Змінюючи тип процедури закупівлі, з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі, при досить немаленькому доречі бюджеті закупівлі, який становить 8 130 000,00 грн. з ПДВ, ви "грубо" та цинічно порушуєте наступні статті Закону України "Про публічні закупівлі"
1. стаття 4 абзац 1 Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються Замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
стаття 4
спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
2. стаття 5
частина 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності Замовника.
3. стаття 10 частина 1, абзац 2
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Тобто, змінюючи в "незаконний" спосіб тип закупівлі ви навмисне зменшуєте тривалість процедури закупівлі з мінімальних 15 робочих днів (відкриті торги) до 6 робочих днів (спрощена процедура), що в свою чергу при тих максимальних кваліфікаційних вимогах до Учасників, які зазначені вами, як Замовником в тендерній документації, призводить до дискримінації Учасників на навмисного обмеження потенційної їх кількості і грубо порушує їхні законні права та інтереси, щодо участі в процедурі закупівлі. Адже за такий короткий часовий термін, а саме 6 робочих днів (7,8,9, 12,13,14) нереально пройти навчання з Охорони праці та отримання будь-яких документів, щодо навчання монтажу протипожежних систем і т.д., які вимагаються від Учасників процедури в тендерній документації.
Змінюючи в "незаконний" спосіб тип закупівлі, ви грубо порушуєте норми статті 5, щодо "Заборони зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності Замовника". Адже Учасник позбалений будь-якої можливості звернутися в законний спосіб до органу Оскарження, яким є Антимонопольний комітет України (АМКУ) відповідно до Статті 18. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі.
Шановний Замовнику, сподіваємося на здоровий глузд з Вашого боку, не маємо бажання псувати відношення з будь-яким Замовником. В відсутності чітких регламентовних розяснень з Вашого боку, щодо законного способу зміни "типу" процедури закупівлів та відповідно повного ігнорування нашої вимоги, щодо зміни "типу" процедури закупівлі, як того вимагає чинне законодавство України ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до державних контролюючих органів в сфері державних закупівель, а також до Правоохоронних органів. Адже вбачаємо чіткі і беззапечні порушення норм чинного законодавства, корупційні мотиви та повну дискримінацію Учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 579.pdf 09.09.2022 17:41
Дата подачі:
09.09.2022 12:02
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Спрощена закупівля оголошенна та здійснюється в рамках ВИКЛЮЧНО чинного законодавства України.
Так, згідно з нормами чинного законодавства України, що діють під час воєнного стану, в тому числі з Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169 зі змінами, а саме відповідно до абзацу третього підпункту 1 пункту Замовники здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
В свою чергу Листом Мінекономіки від 27.06.2022 № 3323-04/42505-06 “Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану” надано наступні роз’яснення:
Міністерство економіки України у зв’язку з внесенням постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169” (далі - постанова № 723) змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (далі – постанова № 169) повідомляє.
Постанова № 723 змінює порядок закупівель в умовах воєнного стану, запроваджуючи обов’язковість використання електронної системи закупівель шляхом застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначеного Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), та/або електронного каталогу, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, для закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн. При цьому постанова конкретизує способи здійснення відповідних закупівель в умовах воєнного стану у залежності від різновиду замовників.
Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 постанови № 169 ) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. гривень, із застосуванням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом. При цьому, звертаємо увагу на низку відмінностей щодо застосування спрощеної закупівлі та електронного каталогу згідно з постановою № 169. По-перше, закупівлі із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель та/або електронних каталогів, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. гривень, здійснюються без граничних обмежень щодо очікуваної вартості предмета закупівлі…
Таким чином, спрощена закупівля оголошена та здійснюється в рамках ВИКЛЮЧНО чинного законодавства України.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до законодавства, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні