• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції з логотипом філії

Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» UA-P-2022-09-06-003585-b «Затверджено» м. Київ 06.09.2022 року Уповноважена особа: Шатохін Д.О.____________ 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 ЄДРПОУ: 41022900 Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 79810000-5 - Друкарські послуги (Послуги з виготовлення поліграфічної продукції з логотипом філії) Поділ на лоти (частини предмета закупівлі): відповідно додатку 1 оголошення. Подання по лотам не передбачено. 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Відповідно до додатку 1 оголошення 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Кількість (обсяг робіт, послуг) - 1 послуга – відповідно додатку 1 оголошення; Місце поставки товарів (місце виконання робіт чи надання послуг): Україна – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Протягом 2022 р. (до 31.12.2022 р.) – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 6) умови оплати відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 7) очікувана вартість предмета закупівлі 180 000,00 грн. з ПДВ (сто вісімдесят тисяч грн 00 коп.) 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) до 12.09.2022 року до 16 год. 00 хв. 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); до 15.09.2022 року до 16 год. 00 хв. 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. 1%

Торги відмінено

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2022 14:11 - 12.09.2022 16:00
Відповідь надана

Уточнення по ТД

Номер: d204b1e6bf2843eea846a8d81ae3c5e3
Дата опублікування: 07.09.2022 09:46
Опис: Доброго дня. Уточніть будь ласка, скільки часу надається Виконавцю на виконання замовлення згідно заявки, та скільки таких заявок може бути в продовж терміну виконання договору. Дякую
Відповідь: «Шановний Учасник! Для своєчасної комунікації з пасажирами, а саме інформування про роботу залізниці та її оновлення (рух, додатки, правила користування, тощо) встановлюється час на виконання робіт друкарських послуг: 1 лист А4 з терміном виконання протягом 30 хв; 2000 одиниць до 3 днів; 100 одиниць до 1 години. Час виконання не залежить від години доби. В місяць може бути надано більше 30 заявок на виконання робіт з обсягом від 1 одиниці до 2000 одиниць, але в межах місячної норми згідно Технічного завдання»
Дата відповіді: 09.09.2022 13:28