• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції з логотипом філії

Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» UA-P-2022-09-06-003585-b «Затверджено» м. Київ 06.09.2022 року Уповноважена особа: Шатохін Д.О.____________ 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 ЄДРПОУ: 41022900 Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 79810000-5 - Друкарські послуги (Послуги з виготовлення поліграфічної продукції з логотипом філії) Поділ на лоти (частини предмета закупівлі): відповідно додатку 1 оголошення. Подання по лотам не передбачено. 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Відповідно до додатку 1 оголошення 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Кількість (обсяг робіт, послуг) - 1 послуга – відповідно додатку 1 оголошення; Місце поставки товарів (місце виконання робіт чи надання послуг): Україна – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Протягом 2022 р. (до 31.12.2022 р.) – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 6) умови оплати відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 7) очікувана вартість предмета закупівлі 180 000,00 грн. з ПДВ (сто вісімдесят тисяч грн 00 коп.) 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) до 12.09.2022 року до 16 год. 00 хв. 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); до 15.09.2022 року до 16 год. 00 хв. 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. 1%

Торги відмінено

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2022 14:11 - 12.09.2022 16:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення про обрання переможця

Номер: f7f52cc567f8407ea021bad1d7575ad8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-006383-a.c2
Назва: Оскарження рішення про обрання переможця
Вимога:
ТОВ "Спринт-Сервіс", за результатом розгляду Замовником поданої скарги на дискваліфікацію, своєчасно надало документи, які підтверджують відповідність пропозиції умовам закупівлі. Просимо скасувати рішення про обрання переможця та переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ "Спринт-Сервіс"
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.09.2022 14:27
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 63324d2eae514d10922ce41e363ea492
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-006383-a.a1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Вважаємо, що рішення про дискваліфікацію нашого підприємства є необґрунтованим, упередженим та безглуздим з наступних підстав. Інформація про час роботи офісу (!) ТОВ "Спринт-Сервіс", яка отримана Замовником з відкритих джерел (сервіс Google Maps) не має нічого спільного з зобов'язаннями, які приймає на себе учасник в частині вимог п.5,6 тендерної документації. Більш того, в умовах комендантського часу, який встановлений у м.Києві, часи роботи офісу взагалі не можуть бути 24/7. Згідно логіки Замовника наступний учасник має бути дискваліфікований з тих самих причин, а останній учасник - взагалі не існує, якщо інформації про нього не має у згаданому сервісі. Якщо в адміністративну будівлю філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» відвідувачу не можно потрапити в нічний час це теж свідчить, що Замовник не працює в режимі 24/7? Залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів контролю та запобіганню корупції на предмет перевірки наявності у діях Замовника корупційної складової.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Враховуючи заяву учасника про можливість виконати зобов’язання, зокрема в частині роботи 24/7, Замовник може переглянути своє рішення. Просимо офіційно підтвердити можливість та готовність виконати договір на умовах даного оголошення. Лист звернення додається. Відповідь просимо надати офіційним листом до 27.09.2022 11:00 на pk_inshi@uz.gov.ua. В разі не надходження відповіді замовник буде вважати відхилення правомірним
Статус вимоги: Задоволено