• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень на 2, 3, 4 поверхах та підвалу, в будівлі Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико – санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради по вул. Софії Ковалевської, 53-А, м. Дніпро

Торги відмінено

1 295 244.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 476.22 UAH
Період уточнення: 05.09.2022 16:29 - 09.09.2022 00:00
Відповідь надана

вимога про наявність у учасників будь-якої кількості працівників, більшою за визначеною Ліцензійними вимогами, є незаконною та дискримінаційною

Номер: 00c286f9447542e7a765f5479c93c58a
Дата опублікування: 08.09.2022 17:03
Опис: рекомендуємо уповноваженій особі ознайомитись з матеріалами кримінальної справи, порушеної щодо її "колеги", фахівця з проведення закупівель комунальної установи «Любомирівський психоневрологічний інтернат» , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, (цитуємо матеріали справи): "у фахівця з проведення закупівель ОСОБА_1 та директора Інтернату ОСОБА_3 виник умисел на отримання неправомірної вигоди від директора ТОВ «Алькос» ОСОБА_4 , за своєчасне проведення оплати за поставлені товари по вже укладеним договорам, не перешкоджанню проведення вказаної оплати, не перешкоджання у прийнятті поставлених товарів, а також за можливість у подальшому бути переможцем процедур закупівель, які будуть проводитися Інтернатом. При цьому в обов`язки ОСОБА_1 входило внесення відповідної інформації та копій документів ТОВ «Алькос» до оголошень на сайті державних закупівель «Прозоро», спілкування з ОСОБА_4 та оголошення йому вимог «співпраці». Покарання, що загрожує ОСОБА_1 у разі визнання його винним у вчиненні кримінального правопорушення, у якому він підозрюється - позбавлення волі на строк від п`яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, з конфіскацією майна." Посилання на реєстр судових рішень https://reyestr.court.gov.ua/Review/104866304 Те, що встановлена уповноваженою особою вимога про наявність у учасників будь-якої кількості працівників, більшою за визначеною Ліцензійними вимогами, є незаконною та дискримінаційною, неодноразово доводилось рішеннями АМКУ. Одне з останніх - по закупівлі UA-2022-02-04-013542-b. Ознайомтесь з практикою АМКУ з цього питання, вивчіть Кримінальний кодекс, бо коли прийдеться відповідати, щоб ви не казали, що не знали про те,що ваші дії незаконні і за це належить нести кримінальну відповідальність.
Відповідь: Шановний Заявник. Наразі вирішується питання щодо перегляду документації спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 09.09.2022 12:09
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: ddd891fd2c6c4fdbabfb9f889627daf0
Дата опублікування: 08.09.2022 16:40
Опис: Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів, Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: частиною 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бюджетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо кількості електромонтерів та підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України
Відповідь: Шановний Заявник. Наразі вирішується питання щодо перегляду документації спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 09.09.2022 12:09
Відповідь надана

посвідчення з охорони праці на кошторисника

Номер: 597f492c2fe24590b151b1536d4f67a8
Дата опублікування: 06.09.2022 23:28
Опис: Для підтвердження кваліфікації працівників зазначених в довідці учасник повинен надати копії або оригінал посвідчень та/або протоколи перевірки знань з електробезпеки, відповідно присвоєної групи (не нижче 3-ї групи електробезпеки); копії або оригінал посвідчень та/або протоколи на працівників, про проходження навчання під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07. В довідці серед інших вимагається зазначити інформацію щодо кошторисника. Яка 3-я група з електробезпеки може у нього бути? Так само як і навчання на висоті. Внесіть зміни, виключивши необхідність надання зазначених документів на працівників, які будуть зазначені в довідці, та які при цьому не повинні проходити навчання та перевірку знань з видів робіт, що ним не виконуються.
Відповідь: Документи, що підтверджують кваліфікацію, надаються на працівників відповідно до видів робіт, які виконує той чи інший працівник.
Дата відповіді: 07.09.2022 14:10
Відповідь надана

ТОВ "ВЕТО"

Номер: e8bcec4c6a5f49d4b295827ef9bbc738
Дата опублікування: 06.09.2022 23:21
Опис: Уповноважена особа, нащо ви займаєте свій і наш час та розлого пояснюєте, що вам потрібно саме 10 електромонтерів і жодним менше? Напишіть відверто- дана закупівля прописана під певного участника, а саме ТОВ "ВЕТО". А оскільки у ТОВ "ВЕТО" немає 10 працівників, які здобули саме кваліфікацію "електромонтер ОПС", а половина з них працює монтажниками і лише за наказом суміщують посаду електромонтера, саме тому ви і не вимагаєте кваліфікаційні посвідчення на працівників щодо здобутої в навчальному комбінаті професії.
Відповідь: Вимоги до Учасників щодо наявності працівників відповідної кваліфікації сформовані виходячи із обсягів робіт по предмету закупівлі з метою вчасного, повного, якісного виконання даних робіт.
Дата відповіді: 07.09.2022 14:02