• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень на 2, 3, 4 поверхах та підвалу, в будівлі Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико – санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради по вул. Софії Ковалевської, 53-А, м. Дніпро

Торги відмінено

1 295 244.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 476.22 UAH
Період оскарження: 05.09.2022 16:29 - 09.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Виключення порушень вимог нормативно - правових актів України

Номер: e8420239c3f6432ebc6247f52a9f06a6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-05-009159-a.b2
Назва: Виключення порушень вимог нормативно - правових актів України
Вимога:
Шановний Замовнику! Дуже дякуємо Вам за своєчасне внесення змін до тендерної документації у відповідності до попередньої вимоги. Але ці зміни не повні, а залишення у пункті 7.7. «Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.» оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель необхідності наявності 10 посад електромонтерів ОПС для виконання обсягу робіт, що передбачений закупівлею, веде до суттєвих порушень не тільки вимог нормативних актів України, що стосуються протипожежної безпеки а і інших документів, починаючи від КЗоТ, охорони праці та закінчуючи бухгалтерським обліком. Звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016р. щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, вимогами щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) не просто так вказана кількість необхідних посад НЕ МЕНЬШ НІЖ, адже потрібна кількість електромонтерів ОПС регулюється виключно керівником підприємства, якій укладає договір на проведення робіт та несе за це персональну адміністративну та кримінальну відповідальність перед законодавством України ( Ви ж не укладає договір з кожним з 10 електромонтерів???!!!). Скажіть, будь ласка, яким чином керівник зобов’язаний розподіляти обсяги робіт електромонтерів виходячи з діючіх нормативно – правових актів України, якщо після проведення закупівлі та закінчення усіх тендерних процедур на проведення робіт залишається приблизно 79 днів ( до 20.12.2022 р), з яких 22 – вихідні та неробочі, усього 57 днів, це складає 456 робочих часів. Розподіляємо цю кількість годин на 10 електромонтерів – 45, 6 часів. Помножуємо на мінімальну заробітну плату на годину, що встановлена в України ( 39,26 грн. на годину), отримуємо 1790,26 грн. Враховуючи, що розмір мінімальної заробітної плати в України складає 6500 грн. на місяць ( тобто приблизно за 22 робочих дня), електромонтер отримає 1790, 26 грн. за 57 днів??? Середньо місячна норма робочих годин в Україні складає у середньому 165, 58. Враховуючи відпустки, лікарняні та ротації з одного на інший обїект на норму робочих годин не вийдеш ніяк. І це лише один зразок, що стосується порушення норми робочого часу, а також е вимоги щодо охороні праці, гігієни труда, бухгалтерського обліку та інше, що стосуються виключно компетенції керівника підприємства при укладанні договору та які порушуються Вами у пункті 7.7. оголошення. Тому, аби не давати привід звертатися до АМКУ України та інших контролюючих органів, вимагаємо привести Вашу тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства України, а саме: пункт 7.7., стосовно кількості електромонтерів та налагоджувальників викласти у такої редакції: Обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016р: - електромонтер охоронно -пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду - не менше 2-х працівників; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менш 1-го працівника. З повагою……
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Ретельно та уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 15 Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 (надалі – Постанова) для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, законодавчо встановлена мінімальна кількість працівників, яку повинен мати виконавець. Якщо враховувати різні обсяги робіт одночасно на кількох різних об’єктах, що знаходяться у різних місцях, то цієї кількості працівників може виявитись не достатньою для якісного та вчасного виконання робіт. З цією метою законодавчо було прописана лише мінімальна кількість працівників не обмежуючи виконавців мати іншу кількість, більшу ніж встановлено Постановою. Суб’єкти господарювання здійснюють свою підприємницьку та внутрішню фінансову, організаційну, трудову, господарську діяльність самостійною та на власний ризик (стаття 1 Закону України «Про підприємництво»). Враховуючи вищевикладене та відсутність обґрунтування з посиланням на статтю Закону України «Про публічні закупівлі», яка зазнала порушення з боку Замовника, відсутня необхідність вносити зміни до Оголошення за Вашою вимогою.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Виключення порушень вимог нормативно - правових документів України

Номер: f28b7e4323a042f094e6597de80f996d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-05-009159-a.b1
Назва: Виключення порушень вимог нормативно - правових документів України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, як представники організації, що вже більш ніж 15 років займаємся питаннями монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень розуміємо, що Ви не є професіоналами у цих питаннях, бо Ваше завдання це у першу чергу надання первинної медико – санітарної допомоги людям, особливо під час бойових дій у Державі, тому дозвольте Вам допомогти та дещо відкоригувати тендерне завдання. У першу чергу це стосується пункту 7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.» оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Так, пунктом 7.7. передбачається обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – не менше 10-ти працівників; - інженер з налагодження й випробувань не менше –2-х працівників; Звертаємо Вашу увагу, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016р. щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, вимогами щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги), посада інженера з налагодження й випробувань зовсім не передбачена. Відповідно до вищевказаної Постанові КМУ передбачена посада «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». Зважаючи на наш багаторічний досвід у галузі протипожежної безпеки ми уперше стікаємось з необхідністю наявності 10 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації. А скажіть будь ласка, чому ні 20 або 30? Або обсяги робіт у Вас пов’язані з наданням послуг по всій Україні? За виконання обсягів робіт, що вказані у додатку № 2 тендерної документації відповідає безпосередньо організація, що отримала ліцензію відповідно Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016р. Також незрозуміло, що Ви мали на увазі щодо надання учасником документу, якій передбачений пунктом 7.11. оголошення - «копії Дозволу Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки Держгірпромнагляду»? , якщо у учасника є Ліцензія за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), що видана Державної архітектурно – будівельної інспекцією України та Декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована у Держпраці України? Тому, з метою запобігання порушень вимог Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016р. та інших нормативно - правових документів України вимагаємо : Пункт 7.7. оголошення у частини наявності електромонтерів ОПС та інженера викласти у наступної редакції: Обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду - не менше 2-х працівників; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду –1-го працівника. Пункт 7.11. з оголошення виключити. З повагою……
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Ретельно та уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. 1. Щодо вимоги до Учасників по наявності працівників відповідної кваліфікації: відповідно до пункту 7 Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 (надалі – Ліцензійні умови) зазначено: «Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. У разі коли для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат набирає працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість, ступінь вищої освіти та напрям підготовки таких працівників повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами». Тобто, цей законодавчий акт встановлює саме мінімальну кількість працівників для здійснення цього виду господарської діяльності без врахування конкретної ситуації та об’єктів, на яких повинні виконуватись роботи. Також, звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови, визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам. Натомість, у певних випадках, учасник не позбавлений можливості залучити додаткових працівників на договірних засадах для виконання робіт визначених у закупівлі. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник може встановити кваліфікаційний критерій – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Виходячи із змісту цієї норми, законодавчо встановлена лише загальна норма, без встановлення мінімальних або максимальних вимог такого критерію. Таким чином, Замовник, виходячи із строків виконання робіт та об’ємів робіт предмету закупівлі з метою вчасного, повного, якісного виконання робіт, може конкретизувати вимоги цього критерію. Враховуючи викладене, Замовник, вказавши певну кількість працівників відповідної кваліфікації, які повинні бути наявні у Учасника, не встановлює вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників закупівлі. 2. У пункт 7.7 Оголошення, з урахуванням вимог Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852, будуть внесені зміни в частині заміни посади «інженер з налагодження й випробувань» на «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду» та відповідні зміни будуть оприлюднені у електронній системі закупівель. 3. Пункт 7.11 Оголошення буде виключений та відповідні зміни будуть оприлюднені у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні