• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт "Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області"

Завершена

31 543 204.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157 716.02 UAH
Період уточнення: 02.09.2022 22:00 - 08.09.2022 00:00
Відповідь надана

Додаткові витрати

Номер: f36ada522bd54431bbf1d7100ea82296
Дата опублікування: 06.09.2022 14:55
Опис: Пункт 5.5.3 Тендерної документації визначає, що На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 45000,00 гривень (сорок п’ять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник-переможець має право ознайомитись з даним договором. Вимагаємо від Замовника видалити зазначене положення Тендерної документації. Підготовка Тендерної документації та оголошення цієї закупівлі є функцією Замовника і будь-які додаткові витрати, понесені щодо цього, не можуть покладатися на учасників Закупівлі. Це порушує вимоги Закону "Про публічні закупівлі" та призводить до додаткових збитків в Учасників. Окрім того положення, що ці витрати можуть покладатися призводять до подвійного тлумачення та можливого дискримінаційного ставлення до компанії, в залежності від особи переможця. Просимо чітко розяснити законодавчі підстави такого положення з посиланням на положення Закону "Про публічні закупівлі". Просимо надати вичерпне розяснення у яких випадках на думку Замовника такі витрати покладаються на Учасника, а в яких не покладаються. Просимо додати до тендерної документації скан копію такого договору, щоб усі учасники могли чітко розуміти чиї послуги ними будуть фінансуватися, та в чому саме вони полягають!
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Зазначена умова не є імперативною, тобто учаснику-переможцеві надається право, а не обов’язок щодо здійснення такої оплати. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання в постанові Верхового Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:58
Відповідь надана

Сертифікати ДСТУ ISO

Номер: 4f8e9e7cf7814c1a895e893ced314a55
Дата опублікування: 06.09.2022 14:45
Опис: Пункт 3.6.10 Тендерної документації містить вимогу "Учасники зобов’язані надати в складі пропозиції наступні документи: - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, - Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, - Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 1) Просимо Замовника надати детальне обгрунтування необхідності кожного із цих сертифікатів при виконанні робіт, які є предметом закупівлі. В тому числі просимо розяснити, яким чином впровадження на підприємстві Системи енергетичного менеджменту або протидії корупції вплине на якість виконання земляних робіт? 2) Звертаємо увагу засовника, що вказані вище вимоги щодо сертифікатів означають, що учасник має впровадити відповідні системи ISO національного рівня. А тому просимо розяснити, чи вважатиме Замовник належним підтвердженням надання сертифікату, який посвідчує впровадження такої системи міжнародного рівня? Якщо так, просимо внести відповідні зміни у Тендерну докцументацію. Чи вимагається від учасника надання підтвердження акредитації/нотифікації сертифікаційного центру, який видав сертифікат, у відповідній галузі та щодо відповідної системи?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначена вимога обумовлена Замовником тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління, що відповідає національним стандартам. Так, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною. Аналогічно із іншими видами сертифікатів відповідності. Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018. А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі по зазначеній підставі.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:58
Відповідь надана

Проектна документація

Номер: ac4530353f14468290c094f997136394
Дата опублікування: 06.09.2022 14:28
Опис: Згідно з п. 2.1.6. Тендерної документації Учасник має право в період звернення за роз’ясненнями ознайомитись із проектною документацією. Учасник надає лист, в якому зазначає, що він ознайомився із проектною документацією. Якщо Учасник з проектною документацією не ознайомився, він надає лист, в якому зазначає, що з проектною документацією не ознайомлювався та погоджується із ризиками неволодіння інформацією про весь обсяг робіт. Відповідно до ч. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Станом на 06.09.2022 Замовником не виконано вимоги зазначеного положення Настанови. А з урахуванням вказаного вище п. 2.1.6. Тендерної документаці, оскільки Замовник вбачає ризики для учасника в неознайомленні із проектною документацією, вимагаємо від Замовника надати у складі Тендерної документації Затверджену проектну документацію у відповідності до абз. 3 ч. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Проектна документація є значною в об’ємі та через граничні обмеження об’єму завантажуваного документа вона не може бути надати в системі. У зв’язку із чим, встановлена вимога про ознайомлення учасниками із проектною документацією.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:58
Відповідь надана

Огляд об’єкта будівництва

Номер: d615db77a9d541859e5f569638d86da4
Дата опублікування: 06.09.2022 14:20
Опис: Згідно із вимогами Тендерної документації «Учасники закупівель повинні до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями здійснити огляд об’єкта будівництва та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції). Акт огляду повинен містити підпис Замовника торгів. Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що витрати пов’язані з відвідування об’єкту будівництва учасник бере на себе.» Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Підтвердженням дискримінаційності даної вимоги є практика Антимонопольного комітету України, зокрема згідно рішенні від 29.05.2020 року, №10669-р/пк-пз. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на Ваше розуміння та чесні наміри!
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об’єкті будівництва (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків та запитань Замовником вносяться необхідні зміни у технічне завдання в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:58
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: 9b3e69a8b62b4b8c80b1760bf9006c01
Дата опублікування: 06.09.2022 14:16
Опис: Відповідно до п.2.1.1 Тендерної документації Учасники закупівель повинні до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями здійснити огляд об’єкта будівництва та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції). Акт огляду повинен містити підпис Замовника торгів. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога Тендерної документації є незаконна і дикримінаційна. Наша компанія як потенційний учасник сьогодні ознайомилася з оголошенням про закупівлю. І як ми, так і інші компанії, які виявлять цей тендер, маємо мати можливість розпочати підготовку і подати пропозиції незалежно від того, закінчився строк на уточнення, чи ні. Така вимога штучно обмежує конкуренцію, адже на уточнення у цьому тендері є лише 5 днів! За які компанія має знайти тендер, ознайомитися з документацією та приїхати на об'єкт до Замовника. Просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вказані вище вимоги
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об’єкті будівництва (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків та запитань Замовником вносяться необхідні зміни у технічне завдання в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:57
Відповідь надана

оплата коштів

Номер: 5a3f3e6bef5a47e3b20d84714d5674c3
Дата опублікування: 05.09.2022 16:31
Опис: Шановний Замовник підкажіть щодо оплати згідно вимог Постанови КМУ № 590 від 9 червня 2021 р Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» чи входять роботи «Капітальний ремонт "Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області" чи відноситься фінансування даної закупівлі до захищених видатків першої черги та чи не буде обмеження у використанні коштів отриманих у Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що фінансування по об’єкту на 2022 рік відсутнє. Крім того, зазначені роботи не входять до захищених видатків першої черги. За наявності фінансування оплата буде здійснюватися в зальному порядку.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:57
Відповідь надана

Джерелом фінансування виконання робіт

Номер: 8d8e23a78a9745fbb5b45433fbbdd789
Дата опублікування: 05.09.2022 16:31
Опис: Шановний Замовник прошу вказати хто буде Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році по даному договорі.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що фінансування по об’єкту на 2022 рік відсутнє. Фінансування об’єкту буде здійснюватися залежно від змін в законодавство щодо правового режиму воєнного стану.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:57
Відповідь надана

додаток 3

Номер: 8cce4ff3264d4928831c9ce737190c09
Дата опублікування: 05.09.2022 16:28
Опис: Шановний Замовник у договіорі є постлання на додаток 3 (план фінансування), що є невідємним додатком до договору. Прошу долучити відповідний додаток до ТД.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що план фінансування розробляється Замовником та Підрядником прід час укладання договору. На даний час фінансування по об’єкту відсутнє, тому надання плану фінансування є недоцільним.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:57
Відповідь надана

яка відстань перевезення самоскидои

Номер: ed66b9f17ba64157a78fd52fe1dd0186
Дата опублікування: 05.09.2022 15:25
Опис: Шановний замовник прошу уточнити яка відстань перевезень самоскидом та вкажіть точки завантаження та розвантаження.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що відповідно до умов технічного завдання відстань перевезень до 10 км. Щодо точок завантаження та розвантаження то їх обирають Підрядники самостійно виходячи із відповідних розрахунків.
Дата відповіді: 08.09.2022 18:56