-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт "Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області"
Завершена
31 543 204.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157 716.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 157 716.02 UAH
Період оскарження:
02.09.2022 22:00 - 14.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
п. 5.1.2. Критерії та методика оцінки:
Номер:
30526963eca64f9989d13593e5a28b29
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-02-009233-a.a1
Назва:
п. 5.1.2. Критерії та методика оцінки:
Вимога:
Шановний замовник в п. 5.1.2. Критерії та методика оцінки:
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
• Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо
учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без
ПДВ.
• Нецінові критерії оцінки:
✓ Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва
будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20
відсотків;
✓ Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію
складає 10 відсотків.
№п/п Найменування критерію Вартісний еквівалент або
питома вага (%)
1.
Обсяг виконаних (реалізованих)
на об’єктах будівництва
будівельно-монтажних робіт
20 %
Опція 1 Понад 75 млн. гривень 20%
Опція 2 Понад 50 млн. грн. до 75 млн. грн.
включно
15%
Опція 3 Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн.
включно
10%
Опція 4 Понад 25 млн. грн. до 35 млн. грн.
включно
5 %
Опція 5 Понад 15 млн. грн. до 25 млн. грн.
включно
2%
Опція 6 До 15 млн. грн. включно 0%
2. Наявність кваліфікованих
працівників 10%
Опція 1 Від 40 працівників 10%
Опція 2 Від 25 до 39 працівників включно 6%
Опція 3 Від 10 до 24 працівників включно 3%
Опція 4 До 9 працівників включно 0 %
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за
приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних
закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною
формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага критерію оцінки обсяг виконаних будівельно-монтажних
робіт, запропонованих учасником;
F2 - питома вага критерію оцінки наявність кваліфікованих працівників,
запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію “ціна”.5.1.2.1. Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно –
монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до
органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в
довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики)
або звітністю за формою № 1-кб (місячна) з наданням підтверджуючої
інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). До
уваги береться лише обсяг за 2020-2021 роки.
5.1.2.2 Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим
розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників
податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум
нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за четвертий квартал
2021 року або Звітом із праці (форма 1-ПВ) за грудень 2021 року. До уваги
беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами
(контрактами).
5.1.3. Відповідно до ч.3 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Критеріями оцінки
є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк
виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка
управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони
навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із
предметом закупівлі..
Із урахуванням особливостей предмета закупівлі, Замовником поряд із
критерієм оцінки «ЦІНА» встановлено нецінові критерії оцінки.
Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться
автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики
оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування
електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в
електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну
та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до
найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під
час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель
відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний
аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
5.1.4. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить
загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, та складає
вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх
своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
(витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види
робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не
врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником
окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його
ціні тендерної пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.
Вважаю що дана умова дискримінаційна так у нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, але їх кількість менша за 50 осіб. Тому підприємство як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час оцінки ваги інших критеріїв скаржник матиме нижчу питому вагу, ніж великі компанії, які мають 40 і більше працівників, що є грубою дискримінацією.
При огляду критеріїв «Наявність кваліфікованих працівників» та «Обсяг виконаних будівельно-монтажних робіт власними силами» належать до кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону. Та частиною 3 статті 29 Закону такі критерії оцінки не передбачені.
Тому визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Аналогічно і вимоги по Обсяг виконаних (реалізованих)
на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт є дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити вимоги викладені в п. . 5.1.2 як дискримінаційні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2022 17:22
Вирішення:
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому, на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.09.2022 18:04