• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А

Торги відмінено

947 581.86 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
Період уточнення: 01.09.2022 11:31 - 07.09.2022 00:00
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 4bc1ce0fa6e34d79b63c700c782447b2
Дата опублікування: 02.09.2022 12:19
Опис: Вимога: 3.21.Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Надайте будь ласка пояснення, чи не буде вважатися помилкою, та не призвиде до дискваліфікації надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого акредитованим органом НААУ, замість сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018, оскільки дані сертифікати є тотожними. Якщо ж не може, надайте обгрунтування чому?
Відповідь: «Шановний Учаснику! Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання довідки про огляд об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Дата відповіді: 05.09.2022 11:38
Відповідь надана

огляд

Номер: 63f59ed8458e4993b3deaa1b7b060ea0
Дата опублікування: 02.09.2022 12:16
Опис: Вимога: З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Учасник повинен надати довідку про огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об`єкту за підписом представника Замовника та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності).Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу
Відповідь: «Шановний Учаснику! Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання довідки про огляд об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Дата відповіді: 05.09.2022 11:34
Відповідь надана

дискримінація

Номер: a61757ea17664fa9b588591fe43c00d2
Дата опублікування: 02.09.2022 12:14
Опис: Вимога: 3.3. Довідку в довільній формі про те що виконавці робіт пройшли перевірку знань з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві та 3.4. Копії протоколів, посвідчень, допусків: перевірка знань з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві у надаються при підписанні договору. Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на те, що вказане навчання: "з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим" входить до курсу "Загальний курс Охорони праці". Окремо таких навчань не існує! ТОж як учасники зможуть надати Вам такі навчання з таким формулюванням, як вказано у вас? Відповідь - НІЯК! Внесіть зміни до вимоги, вкажіть просто "надати документи про проходження перевірки знань з Загального курсу охорони праці".
Відповідь: «Шановний учаснику! Дякую за запитання. Замовником внесені зміни до пункту 3.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі який викладено в новій редакції: «3.5. Оригінали або належним чином завірені копії посвідчень працівників (працівника) про проходження навчання з питань пожежної безпеки та про проходження навчання загального курсу з охорони праці.»
Дата відповіді: 05.09.2022 11:32