-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А
Торги відмінено
947 581.86
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
Період оскарження:
01.09.2022 11:31 - 07.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правомірна дискваліфікація та порушення у закупівлі
Номер:
e82d8df72f2546589e714ad33ec3a6f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-003115-a.b1
Назва:
Не правомірна дискваліфікація та порушення у закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо звернути вас увагу на наступне:
1. Стосовно Сертифікатів на обладнання: Оскільки учасник не пропонує вам обладанння аналогічного, а погоджується діяти у суворій відповідності до проекту та технічного завдання, вимога щодо надання сертифікатів є безпідставною, та необгрунтовною, у тому що учасник пропонує Ваше ж обладнання можна переконатись відкривши кошторис. Також слід зазначити, що відповідно до п4. Статті 22, ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», сертифікати на обладнання на офіційному сайті виробника обладнання у відкритому доступі, тобто ви не мали права зазначити цю вимогу.
2. Стосовно огляду об’єкту, навіть з причини дискваліфікації чітко видно, що вам потрібен не огляд чи недопущення… (вся та ахінея, що ви написали), а потрібен акт огляду, який підписати не можливо, що порушує п. 1,2,3,4,5 та скоріше за все 6, принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», та може дуже зацікацити уповноважені органи з розгляду подібних питань та прокуратуру.
Тепер по пунктах:
2.1 Учасник може надати виписку офіційно завірену оператором сотового зв’язку де буде видно скільки разів учасник намагався вийти на контакт із Замовником (поки телефон був відключений) .
2.2 У ході розгляду уповноваженим органом зазначеної інформації, ви не думали про те, що можна взяти виписку коли взагалі цей ваш вказаний телефон працював? І якщо виявиться непрацездатність зазначеного номеру, це вже надання заздалегідь не правдивою інформації, що регулюється трошки іншими законами та іншими статтями.
2.3 Стосовно адрес та такого іншого, у воєнний час не є нормальним їздити по місту і шукати уповноважену за для підписання «папірця», якщо ми повинні були вас найти, то треба було й зазначати- «за для підписання акту обстеження ви можете приїхати у наше село, та запитати у місцевих жителів, де та як когось знайти»
Тим більш, що учасник прогарантував, що не надання попірця не спричинить подорожчення, й усі роботи будуть виконані відповідно до ТЗ за ті гроші що пропонуються.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз
Та якщо відкинути усю лірику, закупівля на єтапі викладення є незаконною, оскільки тендерна документація містить наступну інформацію: «Очікувана вартість предмета закупівлі: 947581,86 грн (дев’ятсот сорок сім тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 86 копійок) з ПДВ»,у цей же час, закупівля розміщена на прозорро має ціну 947 581,86 грн БЕЗ ПДВ. Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначеням питомої ваги критеріїв. Опис метидики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом електронного аукціону. Відповідно до зазначеного замовником критерію оцінки та ціни, учасники зазначають ціну без ПДВ. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ. Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною методикою призводить до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ) цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у т.ч. ПДВ)може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушуються основні принципи публічних закупівель, визначені статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. Замовник зазначенням на майданчику ціни без ПДВ, повністю дискредитує автоматичну методику оцінки майданчику, та вводить в оману учасників закупівлі.
Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів, Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: частиною 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бюджетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України та прокуратура.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 310.pdf 22.09.2022 15:46
Дата подачі:
20.09.2022 11:00
Вирішення:
Шановний учаснику! Стосовно пункту 1 вимоги. Пунктом 3.3 оголошення про проведення
спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник повинен надати до початку аукціону в
електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції сертифікати відповідності на
обладнання, яке буде встановлюватися. В результаті розгляду пропозиції учасника дані
документи відсутні. Крім того, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
передбачено, що якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі
пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник
повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з
посиланням на відповідні норми законодавства України. Відповідно, учасником дану довідку
не надано.
Також, згідно пункту 7 розділу І «Загальні положення» Правил пожежної безпеки для
навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених Наказом Міністерства
освіти і науки України 15.08.2016 № 974 застосування аварійно-рятувальної, протипожежної
та спеціальної техніки і обладнання для запобігання пожежам та їх гасіння, ліквідації
наслідків надзвичайних ситуацій можливе лише за наявності сертифіката відповідності.
Стосовно пункту 2 вимоги. Пунктом 3.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
передбачено, що Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному
(сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції з метою недопущення непередбачених
витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції
здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який
підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами
капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час.
Учасник повинен надати довідку про огляд об’єкту та ознайомлення з проектнокошторисною документацією по об'єкту за підписом представника Замовника та
представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності). В результаті
розгляду пропозиції учасника виявлено, що учасником надано довідку від 13.09.2022 № 9 в
якій зазначено, що візуальний огляд об’єкту був здійснений за адресою: Україна, 53012,
Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок
101-А, але нажаль не було нічого підписано, з причини того, що вказаний у системі номер
телефону - виключений, іншого номеру телефону Замовник вирішив не надавати, тобто
способу комунікації в учасників із Замовником не має. В свою чергу хочемо зазначити, що
заклад освіти працює з понеділка по п’ятницю з 08-00 год до 17-00 год (вчителі працюють
дистанційно з закладу освіти), та крім того на роботі цілодобово присутній технічний
персонал, який працює за гнучким графіком роботи, з урахуванням вихідних, що виключає
відсутність доступу та відповідно причини для непідписання довідки про огляд об’єкту
закладом освіти. Крім того, в пункті 1.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі
зазначено місцезнаходження замовника: Україна, 53001, Дніпропетровська обл.,
Криворізький р-н, село Глеюватка, вул. Кірова Олександра, будинок 2а (Відділ освіти,
молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради працює в звичайному
режимі, працівники постійно присутні на робочому місці). Дана інформація зазначена і в
розділі «Інформація про замовників» в електронній системі публічних закупівель Prozorro. В
даному розділі також зазначена електронна адреса контактної особи яка є одним із засобів
комунікації. Тому, на нашу думку, достатньо можливостей для здійснення зв'язку з
замовником.
Статус вимоги:
Відхилено