• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111.

Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111.

Торги не відбулися

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період уточнення: 29.08.2022 12:35 - 26.09.2022 00:00
Відповідь надана

щодо змісту форми цінової пропозиції

Номер: c95c9420127e47bca3cdab56d8fc4c93
Дата опублікування: 03.09.2022 22:32
Опис: форма тендерної пропозицыї (Додаток 3) містить Найменування предмета закупівлі: КОД CPV за ДК 021:2015 45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111. за текстом цієї ж самої форми існує фраза: Ми, (назва «Учасника», адреса), надаємо свою пропозицію щодо участі у електронних торгах на закупівлю: послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, згідно з вимогами «Замовника». для недопущення разночтіння, будь ласка, приведить до відповідності текст Додатку3, дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику закупівлі, так це технічна помилка, тому не беріть до уваги "Ми, (назва «Учасника», адреса), надаємо свою пропозицію щодо участі у електронних торгах на закупівлю: послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, згідно з вимогами «Замовника». Закупівля проводится згідно 45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111.
Дата відповіді: 05.09.2022 08:11
Відповідь надана

Дискримінаційна закупівлі, некомпетентна та корумпована уповноважена особка

Номер: a54cb2277f454133945d2394efaf2ebc
Дата опублікування: 29.08.2022 13:03
Опис: Що не закупівлі, то одна дискримінація. ПРиберіть усе, бо матимете клопіт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашого запитання: «Що не закупівлі, то одна дискримінація. ПРиберіть усе, бо матимете клопіт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!» слід зазначити наступне. Відповідно до норм кримінального законодавства Ваше запитання розцінюється як погроза, Погроза – вид психологічного насильства; залякування, обіцянка заподіяти кому-небудь шкоду, зло. Погроза оприлюднення компрометуючих відомостей (істинних або неправдивих) називається шантажем. Спроба отримання чужого майна шляхом загрози називається вимаганням. Психологічне насильство – це будь-яке зловживання, яке є емоційним, а не фізичним. Він може включати в себе будь-яке слово від словесного зловживання та постійну критику до більш витончених тактик, таких як залякування, маніпуляції та відмову будь-коли бути задоволеними від дій інших. Три загальні закономірності зловживань – агресія, заперечення та мінімізація. Звинувачення, осуд та перехід на особистості – це кілька ідентифікаторів словесного зловживання, які можуть вплинути на жертву емоційно. Самостійність та емоційне самопочуття жертви змінюються і навіть зменшуються через словесне зловживання, як результат – це жертва, якою емоційно зловживають, що призводить до серйозних психологічних наслідків. Також це передбачає тактику промивання мізків, яка також може потрапити під визначення «психологічне насильство», але останнє полягає саме в маніпуляції з емоціями жертви. Потерпілий може відчувати, що на їх емоції зловмисники впливають настільки, що неможливо більше визнати свої почуття щодо проблеми, яку переслідувач намагається контролювати. В результаті систематично зменшуються самовизначення та незалежність потерпілого. Враховуючи зазначене вище та ознаки кримінального правопорушення - погрози, безпідставний «тендерний тролінг» втретє, усі зазначені питання з погрозами та публічними образами з усіх тендерів передано до правоохоронних органів, з метою притягнення до кримінальної відповідальності.
Дата відповіді: 31.08.2022 18:05
Відповідь надана

ШАНОВНА УО

Номер: aa12f59acd264b10bff0520daf560020
Дата опублікування: 29.08.2022 12:59
Опис: Шановна УО. ЧИМ ви КЕРУВАЛИСЯ, КОЛИ ПИСАЛИ ДАНУ НЕСІНІТНИЦЮ, "Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну (на протязі трьох років) замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен підтвердити можливість прибуття на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність обладнання яке було встановлено, (на підтвердження надати лист та/або довідку у довільній формі)."??? Може треба на курси піти, якщо невистачає знань????? Що не закупівля, то одні вершки..... Приберіть усек гівно із документації!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашого запитання: «Шановна УО. ЧИМ ви КЕРУВАЛИСЯ, КОЛИ ПИСАЛИ ДАНУ НЕСІНІТНИЦЮ, "Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну (на протязі трьох років) замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен підтвердити можливість прибуття на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність обладнання яке було встановлено, (на підтвердження надати лист та/або довідку у довільній формі)."??? Може треба на курси піти, якщо невистачає знань????? Що не закупівля, то одні вершки..... Приберіть усек гівно із документації!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!» слід зазначити наступне. Ваше запитання може бути розцінено, як суб’єктивна думка вжите в формі образи, що принижує честь і гідність, а тому можно прийти до висновку про порушення особистих немайнових прав та наявності підстав для відшкодування моральної шкоди, що відповідатиме засадам справедливості, добросовісності та розумності. Крім того, відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 277 ЦК України фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї та (або) членів її сім'ї недостовірної інформації, має право на відповідь, а також на спростування цієї інформації. Спростування недостовірної інформації здійснюється особою, яка поширила інформацію. Стосовно «Може треба на курси піти, якщо невистачає знань?????» пропонуємо Вам направити фахівців з публічних закупівель на навчання з метою вивчення ділового спілкування та етики, а також вдосконалення знань в галузі юриспруденції. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас надати докази наявності вказаної Вами інформації (порушень) у наших тендерних вимогах (принт-скрін екрану, веб-посилання, інші докази) з посиланням на норми чинного законодавства. Крім того, у зв’язку з безпідставним «тендерним тролінгом» втретє, усі зазначені питання з погрозами та публічними образами з усіх тендерів передано до правоохоронних органів, з метою притягнення до відповідальності щодо безпідставного затягування торгів, «тендерного тролінгу» та погроз.
Дата відповіді: 31.08.2022 17:47
Відповідь надана

ШО ЦЕ?

Номер: 469ee66e66c14a89bd38a88c75506cf0
Дата опублікування: 29.08.2022 12:51
Опис: 27) Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. НАШО??? Візьміть і завантажте ії із прозоро. У нас в Україні електронний документообіг!!! Приберіть дане непорозуміння!!!
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашого запитання: «27) Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. НАШО??? Візьміть і завантажте ії із прозоро. У нас в Україні електронний документообіг!!! Приберіть дане непорозуміння!!!» слід зазначити наступне. Відповідно до ч. 5 ст. 17 закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Таким чином, законодавство не забороняє вимагати оригінали документів у Переможця. Також слід зазначити, що відповідно до закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії». Враховуючи, що Вами не доведено та не надано жодних документальних підтверджень з посиланням на норми чинного законодавства щодо заборони надання оригіналів документів, Ваше запитання може бути розцінено як «тендерний тролінг». Тролінгом у публічних закупівлях називають діяльність недоброчесних суб’єктів господарювання, які за допомогою оскаржень умов тендерних документацій та рішень замовників намагаються впливати на процедури закупівель Закон України «Про публічні закупівлі» прямо забороняє "зловживання правом на оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника", у зв’язку з чим до даного закону було внесено зміни щодо порядку оскарження тендерних процедур. Зокрема, тепер у випадку скарги на умови тендерної документації потрібно надати документальне підтвердження чи інші докази. Суб’єкт оскарження також несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми зі скаргою. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас надати докази наявності вказаної Вами інформації (порушень) у наших тендерних вимогах (принт-скрін екрану, веб-посилання, інші докази) з посиланням на норми чинного законодавства. Крім того, у зв’язку з безпідставним «тендерним тролінгом» втретє, усі зазначені питання з усіх тендерів передано до правоохоронних органів, з метою притягнення до відповідальності щодо безпідставного затягування торгів, «тендерного тролінгу» та погроз.
Дата відповіді: 31.08.2022 17:46
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 37fc89890b5a4754b1b10f9232e3cfe3
Дата опублікування: 29.08.2022 12:50
Опис: Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «23) Акт технічного обстеження (огляду) об’єкту (в якому погоджено обсяги робіт/послуг), обов’язково має бути підписаний Замовником. Акт, складається та погоджується з Замовником перед подачею пропозиції, в «Період уточнення». Враховуючи відсутність штатних спеціалістів з даного профілю у КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР, а також те, що встановлення охоронної сигналізації буде проводитися у закладі охорони здоров'я, який буде працювати у звичайному режимі, то учасники мають відвідати заклад з метою обстеження та для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт та коригування їх у разі необхідності, в період уточнення наполегливо рекомендується відвідати об’єкт потенційному Учаснику. Виїзд фахівця здійснюється для огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів (огляд проводиться в присутності представника Замовника), за результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбиткою печатки та представника Учасника. У разі, якщо під час огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів виявиться необхідність у виконанні додаткових обсягів і видів послуг/робіт, які не враховано в даних технічних вимогах, Учасник включає їх до закупівлі та при укладенні договору, яке відображається в Акті обстеження, однак при цьому ціна тендерної пропозиції не збільшується. » Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашого запитання: «Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «23) Акт технічного обстеження (огляду) об’єкту (в якому погоджено обсяги робіт/послуг), обов’язково має бути підписаний Замовником. Акт, складається та погоджується з Замовником перед подачею пропозиції, в «Період уточнення». Враховуючи відсутність штатних спеціалістів з даного профілю у КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР, а також те, що встановлення охоронної сигналізації буде проводитися у закладі охорони здоров'я, який буде працювати у звичайному режимі, то учасники мають відвідати заклад з метою обстеження та для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт та коригування їх у разі необхідності, в період уточнення наполегливо рекомендується відвідати об’єкт потенційному Учаснику. Виїзд фахівця здійснюється для огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів (огляд проводиться в присутності представника Замовника), за результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбиткою печатки та представника Учасника. У разі, якщо під час огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів виявиться необхідність у виконанні додаткових обсягів і видів послуг/робіт, які не враховано в даних технічних вимогах, Учасник включає їх до закупівлі та при укладенні договору, яке відображається в Акті обстеження, однак при цьому ціна тендерної пропозиції не збільшується. » Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.» слід зазначити наступне. Ваша вимога стосовно вищезазначеного запитання є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав. Частиною першою статті 5 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Наша вимога щодо ознайомлення учасника з об'єктом охорони (візуальний огляд) спрямована на те, щоб учасник мав змогу особисто здійснити огляд об'єкта, ознайомитись с умовами та обсягом надання послуг, оцінити свої технічні, кадрові та фахові можливості з метою прийняття зваженого рішення щодо участі у даному тендері. Крім того, слід зауважити, що встановлення охоронної сигналізації буде проводитися у закладі охорони здоров'я, який буде працювати у звичайному режимі, то учасники мають відвідати заклад з метою обстеження та для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт та коригування їх у разі необхідності, визначення можливості/неможливості встановлення охоронної сигналізації під час роботи закладу, зокрема під час надання медичної допомоги пацієнтам. Після здійснення представником Учасника візуального огляду об’єкту Замовник надає акт огляду за підписом уповноваженого представника Замовника. При цьому звертаємо увагу, що під час ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни пропозиції, яка подається таким Учасником.. Стосовно «Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання», це є тільки припущенням Учасника, яке не доведено жодними доказами. Відповідно до ухвали Конституційного Суду України від 17 лютого 2009 року № 5-у/2009, від 27 січня 2010 року № 2-у/2010, ухвали Великої палати Конституційного Суду України від 13 листопада 2018 року № 69-у/2018, від 19 березня 2019 року № 11-у/2019 припущення не може вважатися аргументом чи належним обґрунтуванням тверджень. Також, ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Таким чином, суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника щодо здійснення візуального огляду об'єкту та надання на підтвердження скан-копії акту огляду порушує законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Отже дана вимога жодним чином не дискримінує учасників, а навпаки спрямована на те, щоб допомогти учаснику прийняти зважене рішення щодо участі у тендері. Враховуючи вищевказані обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів. Крім того, Вами не доведено та надано жодних документальних підтверджень чи інших доказів стосовно вищезазначеного Вами вище, а отже Ваше запитання може бути розцінено як «тендерний тролінг». Тролінгом у публічних закупівлях називають діяльність недоброчесних суб’єктів господарювання, які за допомогою оскаржень умов тендерних документацій та рішень замовників намагаються впливати на процедури закупівель Закон України «Про публічні закупівлі» прямо забороняє "зловживання правом на оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника", у зв’язку з чим до даного закону було внесено зміни щодо порядку оскарження тендерних процедур. Зокрема, тепер у випадку скарги на умови тендерної документації потрібно надати документальне підтвердження чи інші докази. Суб’єкт оскарження також несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми зі скаргою Враховуючи вищезазначене, просимо Вас надати докази наявності вказаної Вами інформації (порушень) у наших тендерних вимогах (принт-скрін екрану, веб-посилання, інші докази) з посиланням на норми чинного законодавства. Крім того, у зв’язку з безпідставним «тендерним тролінгом» втретє, усі зазначені питання з усіх тендерів передано до правоохоронних органів, з метою притягнення до відповідальності щодо безпідставного затягування торгів, «тендерного тролінгу» та погроз.
Дата відповіді: 31.08.2022 17:44