-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111.
Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111.
Торги не відбулися
385 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2022 12:35 - 02.10.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111» Код ДК 021:2015:45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації
Номер:
2089e4bed3cf4c6189033123cc714b0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-29-003888-a.b2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Встановлення систем охоронної сигналізації в КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111» Код ДК 021:2015:45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації
Скарга:
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2022 №70 року (далі — Документація), ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» на участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пункту 23 Додатку №1 Тендерної документації: «23) Акт технічного обстеження (огляду) об’єкту (в якому погоджено обсяги робіт/послуг), обов’язково має бути підписаний Замовником. Акт, складається та погоджується з Замовником перед подачею пропозиції, в «Період уточнення». Враховуючи відсутність штатних спеціалістів з даного профілю у КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР, а також те, що встановлення охоронної сигналізації буде проводитися у закладі охорони здоров'я, який буде працювати у звичайному режимі, то учасники мають відвідати заклад з метою обстеження та для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт та коригування їх у разі необхідності, в період уточнення наполегливо рекомендується відвідати об’єкт потенційному Учаснику. Виїзд фахівця здійснюється для огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів (огляд проводиться в присутності представника Замовника), за результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбиткою печатки та представника Учасника. У разі, якщо під час огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів виявиться необхідність у виконанні додаткових обсягів і видів послуг/робіт, які не враховано в даних технічних вимогах, Учасник включає їх до закупівлі та при укладенні договору, яке відображається в Акті обстеження, однак при цьому ціна тендерної пропозиції не збільшується.»
ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що має бути документально зафіксовано у вигляді акта обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимозі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях.
Замовником було встановлено замалий проміжок часу, оскільки оголошення було опубліковано Замовником 29.08.2022 року, для його вичитки також учасникам необхідний час, а закінчення періоду уточнень – 04.09.2022 00:00, отже на проведення огляду учасники мали лише чотири робочі дні, а саме: 30-31.08.2022 року та 01-02.09.2022 року.
Також, для нас дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми зареєстровані у місті Києві. Від нашого місця розташування до розташування замовника відстань складає 504 кілометри. Орієнтовний час прибуття складає більше семи годин. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір.
Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим, також існують проблеми з паливом для автомобілів (що в свою чергу створюють ще додаткові витрати для учасників).
Також, обмеження внаслідок поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» продовжують діяти, їх ніхто не відміняв. Зараз продовжено дію карантину через коронавірус до 31 серпня 2022 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №630 від 27 травня 2022 року «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Вимагаємо вилучити вимогу про обстеження (огляду) об’єкту (в якому погоджено обсяги робіт/послуг) у період уточнень як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення від 29.03.2021 №6298.
Додатково зазначаємо, що ми маємо великий досвід надання послуг що є предметом закупівлі по всій території України без проведення попереднього огляду до визнання нас переможцями та укладанням договору.
Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційну, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, та просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу з тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації: «На підтвердження можливості постачання запропонованого товару, Учасник у складі пропозиції надає: лист від виробника та/або постачальника обладнання, в якому зазначено, що Учасник має право на поставку, монтаж та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості. Даний лист має містити повну назву запропонованого обладнання, технічні характеристики відповідного обладнання з зазначенням основних технічних характеристик (обов'язково мають бути зазначені всі технічні характеристики, що вказані в таблицях даного Додатку). Лист має містити твердження, що запропоноване обладнання повністю відповідає вимогам, які визначені даною тендерною документацією (з обов’язковим зазначенням назви та ідентифікатора даної закупівлі). Лист має містити інформацію, що Замовник даної закупівлі має право перевірити запропоноване обладнання на відповідність зазначеним характеристикам, та згоду, що у випадку зазначення виробником та/або постачальником недостовірної інформації, щодо технічних характеристик запропонованого обладнання, виробник та/або постачальник буде нести кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.»
ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до чинного законодавства України, підприємства здійснюють свою господарську діяльність відповідно до отриманої ліцензії, яка поширюється на всю територію України.
Законодавством не встановлено обов’язку для виробників та / або постачальників обладнання уповноважувати підприємства, які працюють у відповідності до чинного законодавства України та приймають участь у закупівлях правами на поставку, монтаж та налаштування обладнання у відповідній кількості.
Також повідомляємо, що у разі наявності необхідного обладнання на складі в учасника, закупленого раніше ніж вийшли торги, виробники та / або постачальники відмовляються надавати листи подібного змісту.
Також у даній вимозі Замовником зазначено, що лист має містити інформацію, що Замовник даної закупівлі має право перевірити запропоноване обладнання на відповідність зазначеним характеристикам, та згоду, що у випадку зазначення виробником та/або постачальником недостовірної інформації, щодо технічних характеристик запропонованого обладнання, виробник та/або постачальник буде нести кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
З цього приводу повідомляємо, що Замовник може перевірити дану інформацію у відкритих джерелах через мережу інтернет на офіційних сайтах виробників обладнання, яке буде запропоноване Учасниками у складі пропозицій, а також дана інформація міститиметься у технічній документації, яка буде передана Замовнику у період постачання разом із товаром.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, містить дискримінаційні вимоги, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
3. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації: «Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну (на протязі трьох років) замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен підтвердити можливість прибуття на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність обладнання яке було встановлено, (на підтвердження надати лист та/або довідку у довільній формі)»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас як до потенційного Учасника так і для інших Учасників, які не зареєстровані та / або не знаходяться у розташуванні міста Дніпро та його околиць з наступних підстав:
Відповідно до чинного законодавства України, підприємства здійснюють свою господарську діяльність відповідно до отриманої ліцензії, яка поширюється на всю територію України.
Замовник встановленням даної дискримінаційної НАВМИСНО та ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежив участь учасників, які розташовані за межами міста Дніпро та його околиць, бо за 2 (дві) години доїхати з інших міст та областей не зможе жоден із учасників.
Відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони (надалі – Інструкція) Затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України 23.06.2017 №533 передбачені регламенти технічного обслуговування засобів охоронного призначення.
П.5 Інструкції передбачено, що проведення робіт з технічного обслуговування засобів охоронного призначення здійснюється регламентоване або заявочне (сервісне) технічне обслуговування засобів охоронного призначення.
П. 7 Інструкції передбачено, що регламентоване обслуговування проводиться в обсязі та з періодичністю встановленими даною інструкцією та регламентами, а заявочне (сервісне) обслуговування – згідно із заявками.
Отже, виходячи із наведеного вище, Замовнику після встановлення обладнання передбаченого даною закупівлею, необхідно буде укласти договір із організацією, яка буде обслуговувати встановлене обладнання відповідно до даної процедури закупівлі.
Організація, яка візьме на себе договірні зобов’язання щодо обслуговування засобів охоронного призначення повинна буде повідомляти у період гарантійного терміну переможця даної закупівлі, який встановлював дане обладнання про вихід із ладу обладнання та на період проведення ремонтних робіт та / або заміни обладнання, повинні встановлювати на даний період своє підмінне обладнання відповідно до регламентів.
Отже, учасникам які будуть виконувати монтаж відповідно до даної процедури закупівлі не потрібно прибувати на об’єкт на протязі 2 (двох) годин.
Отже на підставі зазначеного вище, вважаємо дану вимогу необґрунтованою, дискримінаційною та такою що обмежує коло потенційних учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси як учасника, який має бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, містить дискримінаційні вимоги, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі та задля уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації Учасників, запобіганню корупційним діям і зловживанням, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2022-08-29-003888-а.pdf 09.09.2022 10:31
- 10. Договор 130921-04.pdf 09.09.2022 10:31
- Скарга на тд UA-2022-08-29-003888-а.docx 09.09.2022 10:31
- 11. Договор 130921-02.pdf 09.09.2022 10:31
- 9. Договір №96 від 01 серпня 2022 року.pdf 09.09.2022 10:31
- 4. Указ Президента України від 14.03.2022 р. №133-2022.pdf 09.09.2022 10:31
- 2. Указу Президента України від 24.02.2022 № 64-2022.pdf 09.09.2022 10:31
- 1. Постанова Кабінету Міністрів України №630 від 27 травня 2022.pdf 09.09.2022 10:31
- 7. рішення від 29.03.2021 №6298.pdf 09.09.2022 10:31
- 5. Указ Президента України від 18.04.2022 № 259-2022.pdf 09.09.2022 10:31
- 3. Указу Президента України від 17.05.2022 № 341-2022.pdf 09.09.2022 10:31
- 6. Указ Президента Укравїни від 12.08.2022 № 573_2022.pdf 09.09.2022 10:31
- 8. Рішення від 27.10.2017 № 7587.pdf 09.09.2022 10:31
- рішення від 13.09.2022 №5801.pdf 13.09.2022 14:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 №5972.pdf 23.09.2022 11:32
- рішення від 22.09.2022 №5972.pdf 26.09.2022 13:57
- Додаток_3._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_45312200-9_Встановлення_систем_охоронноi_сигналiзацii_в_КНП_ДЦПМСД_№_5_ДМР_за_адресою_м._Днiпро,_вул._Велика_Дiiвс_ка,_111.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_10._Витяг_з_iнтернет_сторiнки_Google_щодо_вiдстанi_вiд_с._Гал_чин_до_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_6._Перелiк_переможних_лотiв_ТОВ_ОХОРОНА-СИСТЕМИ_БЕЗПЕКИ_з_15.01.2020_по_12.09.2022.docx 16.09.2022 12:47
- Додаток_14._Акт_огляду_обeкта_Вiнниця.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_19._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Встановлення_обладнання_для_захисту_вiд_блискавок.pdf 16.09.2022 12:47
- Вiдповiд__АМКУ.docx 16.09.2022 12:47
- Додаток_36._Програма_щодо_протидii_поширенню_коронавiрусноi_iнфекцii_(COVID-19)_на_час_надання_послуг_(спецiал_не_навчання_на_курсах_цiл_ового_призначення_керiвникiв,_посадових_осiб,_фахiвцiв,_вiдповiдал_них_осiб_.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_29._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_ДК_0212015__50410000-2_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуговування_вимiрювал_них,_випробувал_них_i_контрол_них_приладiв_(П.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_4._Квалiфiкацiйнi_вимоги_щодо_встановлення_охоронноi_сигналiзацii_Замовника.doc 16.09.2022 12:47
- Додаток_7._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуговування_вимiрювал_них,випробувал_них_i_контрол_них_приладiв_(послуги_з_технiчногообслуг.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_8._Витяг_з_iнтернет_сторiнки_Google_щодо_вiдстанi_вiд_с._Дачне_до_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_1._Витяг_з_офiцiйного_сайту_Прозорро._Розяснення_щодо_порядку_оскарження_в_публiчних_закупiвлях.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_2._Скарга_ТОВ_ОХОРОНА-СИСТЕМИ_БЕЗПЕКИ..docx 16.09.2022 12:47
- Додаток_27._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Послуги_з_цiлодобового_спостереження_за_спрацюванням_засобiв_пожежноi_сигналiзацii_та_технiчне_обслуговування_установки_поже.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_26._Акт_огляду_об'eкта_Департаменту_промисловостi_та_розвитку_пiдприeмництва_виконавчого_органу_Киiвс_коi_мiс_коi_ради.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_28._Акт_огляду_обeкта_Державний_навчал_ний_заклад_Центр_професiйноi_освiти_технологiй_та_дизайну_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_33._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з__Виведення_сигналу_вiд_приймал_но-контрол_ного_приладу_системи_пожежноi_сигналiзацii_для_ННЦ_ПТО_НАПН_Украiни,_за_адресами_С.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_24._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_ДК_0212015__50410000-2_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуговування_вимiрювал_них,_випробувал_них_i_контрол_них_приладiв_(.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_20._Акт_огляду_обeкта_Житомир.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_38._Договiр_№_130921-04.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_25._акт_огляду_об'eкта_Керуюча_компанiя_з_обслуговування_житлового_фонду_печерс_кого_району_м.Киeва.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_23._Акт_огляду_обeкта_Пуща-Водиц_кий_психоневрологiчний_iнтернат.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_9._Акт_огляду_обeкта_Одеса.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_12._Витяг_з_iнтернет_сторiнки_Google_щодо_вiдстанi_вiд_Черкас_до_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Вiдповiд__на_АМКУ.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_40._Витяг_з_вiдкритих_даних_щодо_податковоi_заборгованостi_ТОВ_ОХОРОНА-СИСТЕМИ_БЕЗПЕКИ_Код_ЕГРПОУ_43193268.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_11._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Послуги_по_монтажу_та_пусконаладцi_системи_пожежноiсигналiзацii_та_оповiщення_про_пожежу_в_примiщеннях_гуртожитку_Державного.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_31._Акт_огляду_об'eкта_Державна_наукова_установа_Iнститут_модернiзацii_змiсту_освiти._м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_21._Акт_огляду_обeкта_Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_17._Витяг_з_iнтернет_сторiнки_Google_щодо_вiдстанi_вiд_Гайсин_до_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_15._Акт_огляду_обeкта_Вiнниця_2.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_22._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Послуги_з_технiчного_обслуговування_системи_вiдеоспостереження.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_35._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Капiтал_ний_ремонт_системи_пожежноi_сигналiзацii,_системи_оповiщення_про_пожежу_та_управлiння_евакуацieю_людей_в_Центрi_кул_.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_18._Витяг_з_iнтернет_сторiнки_Google_щодо_вiдстанi_вiд_с._Джулинка_до_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_5._Технiчнi_та_якiснi_вимоги_до_закупiвлi_охоронних_послуг_Замовника.docx 16.09.2022 12:47
- Додаток_37._Сертифiкат_SIC.COVID-FREE2020_Система_протидii_COVID-19._Спецiал_нi_вимоги_для_органiзацiй_з_урахуванням_рекомендацiй_ISOPAS_450052020_Occupational_health_and_safety_management_-_General_guidelines_f.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_30._Акт_огляду_об'eкта_Державний_навчал_ний_заклад,_Черкас_ке_вище_професiйне__училище.pdf 16.09.2022 12:47
- Додаток_39._Договiр_№_130921-02.pdf 16.09.2022 12:48
- Додаток_13._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Автоматична_система_пожежогасiння_ОБEКТ_Шляхiвс_кий_опорний_заклад_загал_ноi_середн_оi_освiти_I-III_рiвнiв_iменi_Героя_Соц.pdf 16.09.2022 12:48
- Додаток_34._Акт_огляду_об'eкта_Навчал_но-наукового_центру_професiйно-технiчноi_освiти_Нацiонал_ноi_академii_педагогiчних_наук_м._Киiв.pdf 16.09.2022 12:48
- Додаток_32._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Капiтал_ний_ремонт_iз_здiйснення_заходiв,_пов'язаних_iз_забезпечення_пожежноi_безпеки_(система_пожежноi_сигналiзацii._Систем.pdf 16.09.2022 12:48
- Додаток_16._Витяг_з_офiцiйноi_сторiнки_закупiвел_ного_майданчика_щодо_закупiвлi_послуг_з_Реконструкцiя_покрiвлi_будiвлi_дитячого_садка_№_4_по_вул._Пролетарс_ка,_4_в_м._Гайсин,_Вiнниц_коi_областi.pdf 16.09.2022 12:48
- Протокол № 86 від 28.09.2022 Уповноваженої особи шодо внесення змін до тендерної документації..docx 28.09.2022 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2022 11:45
Дата розгляду скарги:
22.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2022 14:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.09.2022 13:58
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2022 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо виконання рішення № 5972-р/пк-пз від 22.09.2022 Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та внесення змін до тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
2bc9b4f5d2fa4a3c8345dd79d55c44c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-29-003888-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Додатком 1 передбачені вимоги, а саме: «На підтвердження можливості постачання запропонованого товару, Учасник у складі пропозиції надає: лист від виробника/постачальника обладнання, в якому зазначено, що Учасник має право на поставку, монтаж та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості. Даний лист має містити повну назву запропонованого обладнання, технічні характеристики відповідного обладнання з зазначенням основних технічних характеристик (обов'язково мають бути зазначені всі технічні характеристики, що вказані в таблиці 1 даного Додатку). Лист має містити твердження, що запропоноване обладнання повністю відповідає вимогам, які визначені даною тендерною документацією (з обов’язковим зазначенням назви та ідентифікатора даної закупівлі). Лист має містити інформацію, що Замовник даної закупівлі має право перевірити запропоноване обладнання на відповідність зазначеним характеристикам, та згоду, що у випадку зазначення виробником/постачальником недостовірної інформації, щодо технічних характеристик запропонованого обладнання, виробник/постачальник буде нести кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.».
Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:
- виключити даний пункт з Додатку 2, що містить вищезгадані умови про надання листів, сертифікатів від компаній виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу сигнал. 1.docx 31.08.2022 17:43
Дата подачі:
29.08.2022 12:53
Вирішення:
Доброго дня шановний Учаснику!
Ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашої вимоги:
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Додатком 1 передбачені вимоги, а саме: «На підтвердження можливості постачання запропонованого товару, Учасник у складі пропозиції надає: лист від виробника/постачальника обладнання, в якому зазначено, що Учасник має право на поставку, монтаж та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості. Даний лист має містити повну назву запропонованого обладнання, технічні характеристики відповідного обладнання з зазначенням основних технічних характеристик (обов'язково мають бути зазначені всі технічні характеристики, що вказані в таблиці 1 даного Додатку). Лист має містити твердження, що запропоноване обладнання повністю відповідає вимогам, які визначені даною тендерною документацією (з обов’язковим зазначенням назви та ідентифікатора даної закупівлі). Лист має містити інформацію, що Замовник даної закупівлі має право перевірити запропоноване обладнання на відповідність зазначеним характеристикам, та згоду, що у випадку зазначення виробником/постачальником недостовірної інформації, щодо технічних характеристик запропонованого обладнання, виробник/постачальник буде нести кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.».
Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:
- виключити даний пункт з Додатку 2, що містить вищезгадані умови про надання листів, сертифікатів від компаній виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження» слід зазначити наступне.
Просимо уважно ознайомитися з Додатком 2 вимогами нашої Тендерної документації, а не Додаток 1 як Вами зазначено, в якому вказано: «лист від виробника та/або постачальника обладнання, в якому зазначено, що Учасник має право на поставку, монтаж та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості», однак з якої тендерної документації взято відривок Вашого тексту Замовнику невідомо, Замовник зазначив альтернативу: або від виробника, або від Постачальника, ніяким чином не обмеживши коло осіб, які можуть надати зазначені документи.
Стаття 675 Цивільного кодексу України визначає: «Товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Гарантія якості товару поширюється на всі комплектуючі вироби, якщо інше не встановлено договором». Тобто нормами чинного законодавства визначено надання гарантії продавцем.
Відповідно до ч.2 ст. 22 закону України: «У тендерній документації зазначаються такі відомості 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)», таким чином законодавством (тендерним законодавством) прямо передбачено надання сертифікатів Замовнику.
Крім того, ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», таким чином Замовником дотримані усі норми чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас надати докази наявності вказаної Вами інформації (порушень) у наших тендерних вимогах (принт-скрін екрану, веб-посилання, інші докази) з посиланням на норми чинного законодавства. Крім того, у зв’язку з безпідставним «тендерним тролінгом» втретє, усі зазначені питання з погрозами та публічними образами з усіх тендерів передано до правоохоронних органів, з метою притягнення до відповідальності щодо безпідставного затягування торгів, «тендерного тролінгу» та погроз.
Уповноважена особа
Фахівець з публічних закупівель
КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР Яна ТОМЧУК
Статус вимоги:
Відхилено