-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Завершена
550 635.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 753.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 753.18 UAH
Період уточнення:
23.08.2022 18:19 - 27.08.2022 18:03
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
d19b48003bab416c91aa3ebc1a38dd41
Дата опублікування:
24.08.2022 13:52
Опис:
Вимога: керівник робіт 5 групи допуску по електричній безпеці.П. 15 Ліцензійних умов розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, Кадрові вимоги», визначені наступні вимоги щодо виконавців робіт:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто, для отримання Ліцензії та для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, підприємство, установа, організація чи фізична особа підприємець повинна мати та надати документи (посвідчення), які підтверджують напрям підготовки та кваліфікацію таких працівників, які повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами, а саме, електромонтер не нижче 3-го розряду, налагоджувальник не нижче 4-го розряду, а не 5-тої групи електробезпеки).
Зважаючи на те, що предметом закупівлі є «Встановлення сигналізаційного обладнання» , не зрозуміло навіщо Замовник у тендерній документації встановлює вимогу щодо щодо наявності 5-ої групи з електробезпеки, яка передбачається Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 (надалі-Правила).
Відповідно пп. 3.2.7. Правил Керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу III - в електроустановках до 1000 В.
Згідно пп. 2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.
Пп. 2.3.3. Правил предбачає, що роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III.
П’яту ж групу з електробезпеки, відповідно правил отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання (пп. 6.10.6 Правил) Тобто п'яту групу надають посадовим особам.
Отже, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі керівник робіт повинен мати четверту групу електробезпеки і виконавці третю групу електробезпеки. Вимога щодо наявності п’ятої групи електробезпеки для працівників є неправомірною.
видаліть дану вимогу та внесіть відповідні зміни
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005, роботи за предметом закупівлі – «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання. Успенівський опорний заклад загальної середньої освіти Успенівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Успенівка, вул. Кишенівська, 69» відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Враховуючи викладене, для належного виконання робіт учасник повинен підтвердити можливість створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що вимагає наявність у учасника працівників відповідної групи допуску. Таким чином, дана вимоганіяким чином не порушує права Учасників, а є необхідноювимогою для проведеннякапітального ремонту системипожежноїсигналізації, системикеруванняевакуюванням, системицентралізованогопожежногоспостерігання на об’єкті.
Дата відповіді:
25.08.2022 11:15
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
144d228ff97f41b397221260085c5b86
Дата опублікування:
24.08.2022 13:46
Опис:
Вимога: довідка (або електронна довідка) про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), за визначеною законодавством формою, видана уповноваженим на це органом та дійсна на момент подання.Шановний Замовнику, даний документ повинен надавати ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі, аж ніяк не учасник. Більше того, ще й ПЕРЕМОЖЕЦЬ у ВІДКРИТИХ ТОРГАХ. Ви проводите Спрощену процедуру закупівлі! Ви порушуєте норми ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі, а саме частину 3 " 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель". Більш того, при визначенні переможця процедури закупівлі, електронна система автоматично формує запит про відсутність заборгованості в учасника. Видаліть дану вимогу
Відповідь:
Розглянувши ваше звернення, щодо встановлення вимоги про надання довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) зазначаємо, що оголошуючи дану закупівлю, Замовником виконано вимоги ст. 5 ЗУ «ПРО публічні закупівлі» а саме дотримано принципів здійснення публічних закупівель та не створено дискримінації учасникам. Керуючись ч.3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюючи дану вимогу Замовник має на меті лише мати гарантію, що потенційний учасник-переможець має змогу виконати роботи якісно та в строки, передбачені оголошенням закупівлі, оскільки учасниками виконуються дані роботи власними силами.
Дата відповіді:
25.08.2022 11:15
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
71a790e4a0a24c7cac0ec5b677c2e989
Дата опублікування:
24.08.2022 13:39
Опис:
Вимога: Також, працівники, які будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі, повинні пройти медичний огляд, надати довідку про проходження повного курсу вакцинації або негативні результати ПЛР-тестів або довідку CITO TEST (експрес тест) про негативний результат COVID-19, довідку у довільній формі про відсутність (наявність) у працівників непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Зазначені документи повинні буди видані не раніше дати оголошення вказаної закупівлі. Повідомляємо Вам, що дійсно відповідно до статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов’язковим профілактичним щепленням також від інших відповідних інфекційних хвороб. У разі відмови або ухилення від обов’язкових профілактичних щеплень у порядку, встановленому законом, ці працівники відсторонюються від виконання зазначених видів робіт. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням від інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я. На початку жовтня 2021 року Міністерство охорони здоров’я України своїм наказом від 04.10.2021 № 2153, зареєстрованим у Мін’юсті 07.10.2021 за № 1306/36928 (далі — Наказ № 2153), затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обов’язковій вакцинації проти COVID-19. Згідно з наказом, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби обов’язковій вакцинації від COVID-19 підлягають працівники: • центральних органів виконавчої влади та їхніх територіальних органів; • місцевих державних адміністрацій та їхніх структурних підрозділів; • закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності. Тобто на сьогодні перелік установ / організацій та працівників, що підлягають обов’язковій вакцинації від COVID-19, обмежений. Слід зазначити, Міністерством економіки України на офіційному сайті розміщено лист-роз’яснення ПОСИЛАННЯ (https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=d2b45c37-686f-4a1c-bf57-2cea2f94ff00&title=ListroziasnenniaSchodoNepravomirnostiZastosuvanniaRobotodavtsemDoPratsivnikaZakhodivPrimusuTa-aboDistsiplinarnogoStiagnenniaZaVidmovuVaktsinuvatisiaVidKoronavir) щодо неправомірності застосування роботодавцем до працівника заходів примусу та / або дисциплінарного стягнення за відмову вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19, у якому зазначено, що у роботодавця відсутні правові підстави примушувати працівників вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19 та / або притягати їх до дисциплінарної відповідальності за відмову вакцинуватися від цієї хвороби. Не слід забувати та ПОРУШУВАТИ: 1. Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». У статті 39-1 «Право на таємницю про стан здоров’я» даного закону сказано, що пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта. 2. Частину 1 статті 286 Цивільного кодексу України – фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні. Таким чином, фізична особа має право на таємницю про стан здоров’я, а також захист про її нерозголошення. 3. Статтю 32 Конституції України – ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Тільки згода самої особи дає можливість розпоряджатися інформацією про неї, за винятком випадків збирання інформації при проведенні слідства, дізнання та оперативно-розшукових заходів. В разі порушення прав учасника та даних законодавчих статей, Відповідальна особа Замовника буде нести кримінальну відповідальність по наступним статтям Кримінального кодексу: 1. Стаття 145 Кримінального кодексу України передбачає кримінальну відповідальність за умисне розголошення лікарської таємниці особою, якій вона стала відома у зв’язку з виконанням професійних чи службових обов’язків, якщо таке діяння спричинило тяжкі наслідки. 2. Стаття 132 Кримінального кодексу України розголошення службовою особою лікувального закладу, допоміжним працівником, який самочинно здобув інформацію, або медичним працівником відомостей про проведення медичного огляду особи на виявлення зараження вірусом імунодефіциту людини чи іншої невиліковної інфекційної хвороби, що є небезпечною для життя людини, або захворювання на синдром набутого імунодефіциту (СНІД) та його результатів, що стали їм відомі у зв’язку з виконанням службових або професійних обов’язків, також тягне за собою кримінальну відповідальність. А тому, з огляду на вищевикладене зазначаємо, що учасники та ]хні працівники не входять до організацій, представники яких підлягають обов’язковій вакцинації проти COVID-19, а тому постає питання до Замовника, а саме: «Яким нормативно правовим законодавчим документом Ви керуєтеся вимагаючи від Учасника інформацію, що стосується даних про вакцинацію працівників чи їх ПЛР-тестів і тд?». Окрім того у Вас, як у Замовника відсутні повноваження вимагати та перевіряти дані документи (якщо такі повноваження є, то надайте їх). А тому, просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства, за для уникнення порушень чинних Законів та Конституції України, шляхом видалення з документації вищевказаної вимоги. Також, звертаємо увагу на те, що ви вимагаєте щоб ці документи були видані не раніше дати оголошення вказаної закупівлі! Це яким таким чином потрібно було вгадати коли ви будете проводите цю процедуру закупівлі, щоб пройти ці тести чи вакцинацію?! Це взагалі абсурд.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що КЗпП України та ЗУ «Про охорону праці» визначено, що працівник зобов’язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди. З таких обставин, наявність медичних оглядів працівників Учасника прямо визначена відповідними нормативними актами. Крім того, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня 2021 року №677 «Деякі питання формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби», враховуючи оновлюючу статистику захворювань даним вірусом по Одеській області, яка свідчить про досить високий рівень захворюваності і постійно зростаючий ризик зараженості і розповсюдження даного вірусу та беручи до уваги той факт, що об’єкт, на якому плануються виконуватись роботи є учбовим закладом, вимога щодо наявності у працівників учасника документів, що підтверджують відсутність хвороби є необхідною нормою для запобігання поширенню коронавірусної інфекції.
Дата відповіді:
25.08.2022 11:15