-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Завершена
550 635.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 753.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 753.18 UAH
Період оскарження:
23.08.2022 18:19 - 27.08.2022 18:03
Вимога
Відхилено
Вимога щодо акту огляду
Номер:
87bf32a403d34dcc988c2687cbf344a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-009751-a.b1
Назва:
Вимога щодо акту огляду
Вимога:
Згідно умов оголошення «Учасник, до аукціону, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті, за наслідком якої складається акт огляду, який надається разом з тендерною пропозицією. Учасник повинен відвідати об’єкт за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час з 9:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником закладу. Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу та Замовника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.08.2022 09:27
Вирішення:
На вашу вимогу щодо надання стосовно надання акту-огляду повідомляємо наступне: відповідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом від 01.11.2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» виданий Міністерством розвитку громад та території України, з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 року №67, системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги до цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм. Настановою визначено, що СПЗ повинні відповідати проектній документації , яка пройшла експертизу (експертну оцінку). Таким чином, необхідність огляду об’єкта та ознайомлення Учасників із документацією обумовлена тим, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати перелік робіт, а також проектно-кошторисну документацію, яка обов’язково повинна відповідати проекту, який знаходиться у Замовника. У разі, якщо запропоновані Учасником роботи не будутьві дповідати проекту, то такі роботи не будуть відповідати вимогам чинного законодавства України. Враховуючи вище викладене, Замовник не вважає вимоги дискримінаційними оскільки оглянути об’єкт та ознайомитись із документацією може будь-який Учасник. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша нформація.
Статус вимоги:
Відхилено