• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція ВРП 330 кВ (інв.№10001), 110 кВ (інв.№10002) ПС 330/110/35/6 кВ ПС 330 кВ "Суми", вул. Березовий Гай,2, м. Суми, Сумська область, з відновленням пошкодженого обладнання, зруйнованого в результаті військової агресії РФ (1 черга будівництва)» 45454000-4 Реконструкція

Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням

Завершена

105 526 935.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 055 269.35 UAH
Період уточнення: 19.08.2022 17:13 - 25.08.2022 12:00
Відповідь надана

дані для розрахунку пропозиції

Номер: fd9713aecc68450da7f8685de05a9c66
Дата опублікування: 25.08.2022 11:39
Опис: В п. 4.8.4 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: "Замовником також надаються в робочому стані (нові або відремонтовані) контролери SEL та обладнання для шаф 117, 118, 20, 62, 63, 64, 65 згідно акту дефектів на АСКТП" Просимо: 1. Надати дефектні акти 2. Надати перелік обладнання, що надається замовником
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що: 1. Замовником надаються в робочому стані (нові або відремонтовані) контролери SEL та нове обладнання для шаф. 2. Обладнання, яке постачається Замовником вказане у завданні на проєктування об’єкта.
Дата відповіді: 26.08.2022 10:38
Відповідь надана

Щодо збільшення строку подання тендерних пропозицій.

Номер: 6a873b3d4cfb4d70b3cc4c327802a663
Дата опублікування: 25.08.2022 10:06
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, враховуючи необхідність у здійсненні більш детального аналізу обсягів робіт, для підготовки рентабельної та конкурентоспроможної тендерної пропозиції, звертаємось до Вас з проханням збільшити строк подачі тендерної пропозиції на 14 календарних днів. Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник продовжить термін подачі пропозиції на 7 календарних днів. Відповідні зміни будуть внесені в Оголошення.
Дата відповіді: 25.08.2022 17:11
Відповідь надана

Стосовно одержання інформації необхідної для розрахунку ціни

Номер: cd833405f97c4a6eb39ec027dae4ff46
Дата опублікування: 24.08.2022 19:05
Опис: Прошу надати принципові і монтажні схеми існуючих панелей які підлягають заміні. Дана інформація потрібна для прорахунку вартості пропозиції. В випадку негативної відповіді прошу повідомити чи буде така інформація надана переможцю торгів.
Відповідь: Замовник надасть матеріали та інформацію щодо існуючих панелей які підлягають заміні. Відповідні зміни будуть внесені Замовником в Оголошення.
Дата відповіді: 25.08.2022 17:11
Відповідь надана

Щодо терміну виконання робіт та кількості обладнання

Номер: 2bd8d01c8a5942b3b622403077da1bda
Дата опублікування: 24.08.2022 18:35
Опис: 1)Згідно проєкту Договору розділу 16.1 зазначено, що строк постачання устаткування до 30.11.2022 року. По інформації від офіційного представника виробника товару повідомляємо, що строк поставки основного устатквання, а саме мікропроцесорні пристрої/модулі регістрації RPV311 та RA332 (виробництва General Electric), складає 25 тижнів з дати оплати авансу. Просимо переглянути терміни виконання робіт та постачання устаткування. 2)Згідно із завданням на проектування п.12.6.3 тендерної документації акзано, що шаф з пром.клемниками повинно бути 7 шт. Згідно з нульовою відомістю "Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-003-004" п.6 їх 5 шт. Просимо уточнити та вказати точну кількість шаф, що підлягають закупівлі.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що: 1. Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в терміни виконання робіт та постачання устаткуання. 2. Не зважаючи на те, що завданням на проєктування передбачено 7 шаф, кількість шаф за попередніми розрахунками складає 5 шт., але остаточну кількість шаф та їх наповнення необхідно визначити проєктом.
Дата відповіді: 25.08.2022 17:10
Відповідь надана

Технічний опис шаф, що підлягають закупівлі

Номер: a4cbb137e97e46e988a6c4b4e3ff5603
Дата опублікування: 24.08.2022 10:22
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас роз'яснити, що являють собою шафи вказані в: Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-003-004, поз.6 "Комплект шаф пром клемників (5 шаф)" За можливості просимо уточнити назву шафи за проектом. Дякуємо!
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що дані шафи необхідно передбачити виконавцю робіт під час проєктування, що входить до обсягу даної закупівлі. Шафи розміщуються в існуючому ГЩК для організації кабельних зв’язків від обладнання ВРУ 110 кВ до нового БРП. Вимоги до шаф описані в пункті 12.6.3 завдання на проєктування від 28.06.2022 реєстраційний номер № 07/74.1, яке є частиною тендерної документації у додатку 3 до Оголошення. Кількість шаф за попередніми розрахунками складає 5 шт., але остаточну кількість шаф та їх наповнення необхідно визначити проєктом.
Дата відповіді: 25.08.2022 07:02
Відповідь надана

Строк виконання робіт

Номер: 3b1a46dc9410402781a76365aa218cd9
Дата опублікування: 23.08.2022 16:18
Опис: У зв'язку з великим обсягом робіт та тривалим строком постачання обладнання в період воєнних дій, просимо внести зміни до тендерної документації в частині зміни строку виконання робіт до 30.06.2023 року.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник не вважає за доцільне збільшення терміну виконання робіт
Дата відповіді: 24.08.2022 13:54
Відповідь надана

вихідні дані для розрахунку пропозиції

Номер: 1bb2ef5290094f66be7bf36381422fbb
Дата опублікування: 23.08.2022 14:46
Опис: Для підготовки пропозиції прошу надати існуючий план розміщення панелей в зруйнованій будівлі релейних панелей, а також план території прилеглої до будівлі релейних (на плані прошу позначити саму будівлю). Дана інформація потрібна для прогнозування затрат на демонтаж і будівництво.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що у наданні зазначених документів відсутня необхідність, оскільки очікуваною вартістю закупівлі демонтаж панелей не передбачений.
Дата відповіді: 24.08.2022 13:54