• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція ВРП 330 кВ (інв.№10001), 110 кВ (інв.№10002) ПС 330/110/35/6 кВ ПС 330 кВ "Суми", вул. Березовий Гай,2, м. Суми, Сумська область, з відновленням пошкодженого обладнання, зруйнованого в результаті військової агресії РФ (1 черга будівництва)» 45454000-4 Реконструкція

Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням

Завершена

105 526 935.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 055 269.35 UAH
Період оскарження: 19.08.2022 17:13 - 25.08.2022 12:00
Вимога
Відхилено

Про скасування результатів закупівлі

Номер: 9cb781920c0e4deaa2eb4980a9f963cb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-19-008578-a.b3
Назва: Про скасування результатів закупівлі
Вимога:
Про скасування порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівля «Реконструкція ВРП 330 кВ (інв.№10001), 110 кВ (інв.№10002) ПС 330/110/35/6 кВ ПС 330 кВ "Суми", вул. Березовий Гай,2, м. Суми, Сумська область, з відновленням пошкодженого обладнання, зруйнованого в результаті військової агресії РФ (1 черга будівництва)» 45454000-4 Реконструкція» здійснювалась замовником з урахуванням дії на період воєнного стану Постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану“ (зі змінами) із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Таким чином відповідно до порядку проведення спрощених закупівель, а саме абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Проте Замовник вважає за доцільне надати відповідь враховуючи право учасника на захист своїх прав та інтересів, відповідно до частини 20 статті 14 Закону. У відповідь на Вимогу (UA-2022-08-19-008578-a.a1) Учасника ТОВ «СТРУКТУМ» щодо скасування порушень законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо наступне: 1. Щодо субпідрядника ТОВ «МІРА ЕНЕРГО». Учасник, для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв як наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід, може залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому вимоги, вказані в статті 17 Закону стосуються лише процедур закупівель – відкриті торги, до яких не відноситься дана спрощена закупівля. Замовник в свою чергу в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановив такий кваліфікаційний критерій, як наявність досвіду виконання аналогічних договорів до учасника, яким ТОВ «МІРА ЕНЕРГО» не являється, а отже не потрібує документального підтвердження наявності відповідного досвіду. Підтвердження кваліфікації працівників субпідрядників ТОВ «МІРА ЕНЕРГО» та керівників інших субпідрядних організацій умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі також не вимагалось. 2. Щодо, як ви вважаєте та зазначили у Вимозі «корупційних зв’язків» між ТОВ «УКРМОНТАЖЕНЕРГО» та ТОВ «МІРА ЕНЕРГО». Всі вимоги Замовника, вказані в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, застосовуються лише до Учасника, з яким, в разі визнання останнього переможцем укладається договір. Відповідно до умов договору учасник координує діяльність своїх субпідрядника(-ків), відповідає за якість та своєчасність виконання ними тих видів робіт, до виконання яких він (вони) залучається (-ються). Залучення учасником таких осіб не змінює його зобов'язань перед Замовником, і учасник залишається відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення Договору. Отже втручання в господарську діяльність інших організацій чи перевірку їх зв’язків Замовник вважає недоцільним і недопустимим. Термін яким ви називаєте «корупційних зв’язків» в українському законодавству називається «афілійована особа», враховуючи, що ТОВ «МІРА ЕНЕРГО» не приймало участь в торгах, як окремий суб’єкт подачі пропозиції, то до нього не можуть застосовуватися ті чи інші норми законодавства .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміна умов оплати

Номер: 79cf3f17f22049c3adcf969b00b79686
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-19-008578-a.c2
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
Шановний Замовнику! Ігнорування запропонованих змін в частині порядків розрахунків за устаткування та проектні роботи ставить під сумнів можливість реалізації даного проекту в умовах нинішньої ринкової кон'юнктури в терміни, наведені в тендерній документації. Після проведення переговорів з постачальниками імпортного устаткування, ми пересвідчилися, що запропоновані умови оплати єдиний реальний вихід для можливості замовлення та своєчасної поставка обладнання для проекту . В іншому випадку даний проект неможливо виконати у встановлені терміни. Отже відхилення Вами запропонованих нами змін в частині порядку розрахунків за устаткування та проектні роботи, безумовно призведе до зриву строків виконання проекту. Тому ще раз акцентуємо Вашу увагу на необхідності впровадження змін до умов оплат за устаткування, які дадуть можливість своєчасної поставки валюто-залежного імпортного устаткування, з метою зниження валютних ризиків та пришвидшення проведення робіт. Також зміни до умов оплати за проектні роботи вкрай необхідні у тому числі у зв’язку з необхідністю здійснення 100 % передплати експертизи та в виконані великого обсягу проектних робіт в стислі терміни. Для можливості реалізації даного проекту, наполягаємо на внесенні змін в порядок розрахунків за устаткування та проекті роботи, які відображають реальну ринкову ситуацію, наступним чином : Розрахунки за устаткування проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати в розмірі 80 % (вісімдесяти відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Остаточного розрахунку за устаткування (обладнання) протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування (обладнання), з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування (обладнання), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Розрахунки за проектні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання проектних робіт, в розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від вартості проектних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Остаточного розрахунку за виконані проектні роботи (стадія П) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи стадії «П» та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання проектних робіт стадії «П» на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Остаточного розрахунку за виконані проектні роботи (стадія Р) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи стадії «Р», з врахуванням суми отриманого авансу на виконання проектних робіт стадії «Р» на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вимогу UA-2022-08-19-008578-a.c2. повідомляємо, що Замовник не вважає за доцільне вносити запропоновані зміни в Оголошення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна умов оплати

Номер: ca9d24d91e5f4bb88a68a2f5745c27e0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-19-008578-a.a1
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
У зв’язку зі стислими термінами реалізації проекту, з метою ефективного використання часового ресурсу, вбачаємо за доцільне та пропонуємо змінити умови оплати наступним чином: 1. Так як розробка стадії «П» і її подальша експертиза займає не менше 2 місяців, то відкладення отримання попередньої оплати на виконання будівельних робіт до отримання Експертного звіту призведе до відтермінування проведення робіт, а до їх вартості включена вартість матеріалів, які мають бути проавансовані та закуплені наперед, пропонуємо змінити розрахунки за будівельні роботи, наступним чином: Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі 50 % (п’ятдесять відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 банківських днів з дати підписання Договору, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. 2. Так як для виконання проекту необхідна своєчасна поставка валюто-залежного імпортного устаткування, з метою зниження валютних ризиків та пришвидшення проведення робіт, пропонуємо змінити розрахунки за устаткування наступним чином: Розрахунки за устаткування проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати в розмірі 80 % (вісімдесяти відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Остаточного розрахунку за устаткування (обладнання) протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування (обладнання), з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування (обладнання), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. 3. У зв’язку зі стислими термінами реалізації проекту та необхідністю в короткі строки виконати великий обсяг проектних робіт стадій «П» та «Р», пропонуємо змінити розрахунки за проєктні роботи наступним чином: Розрахунки за проектні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання проєктних робіт, в розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості проєктних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Остаточного розрахунку за виконані проєктні роботи (стадія П) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи стадії «П» та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт), з врахуванням суми отриманого аванса на виконання проєктних робіт стадії «П» на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Остаточного розрахунку за виконані проєктні роботи (стадія Р) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи стадії «Р», з врахуванням суми отриманого аванса на виконання проєктних робіт стадії «Р» на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вимогу UA-2022-08-19-008578-a.a1. повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в Оголошення в частині розрахунків за будівельні роботи. Порядок розрахунків за устаткування та проектні роботи залишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.08.2022 13:53