-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінетів №410, 212, 217, 219 в приміщенні КНП "Міська дитяча поліклініка" по проспекту Незалежності , 109 в м.Чернівці (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
199 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 996.70 UAH
Період уточнення:
19.08.2022 11:28 - 25.08.2022 00:00
Відповідь надана
Календарний графік
Номер:
fa7a18a734f84d21b901b6e640d2c590
Дата опублікування:
24.08.2022 17:21
Опис:
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка в календарному графіку ви вимагаєте скласти графік виконання робіт по кабінетах у відповідності до видів робіт та обсягів. Але в технічному завданні у Вас обсяги та види робіт узагальнені. Підкажіть будь-ласка як скласти графік робіт по кабінетах, якщо в технічному завданні у вас вказані загальні види робіт та обсяги.
Дякую.
Відповідь:
Для цього Замовником в оголошенні до спрощеної закупівлі було запропоновано кожному Учаснику до початку підготовки своїх пропозицій відвідати об'єкт виконання робіт (надання послуг) та оцінити для себе весь обсяг та об'єм робіт по кожному кабінету для успішного складання Календарного графіку виконання робіт заявленого Замовником.
Дата відповіді:
24.08.2022 18:22
Відповідь надана
Кошторисна документація
Номер:
20e31aaae9254a4babf684a35a90ed8c
Дата опублікування:
24.08.2022 13:39
Опис:
Доброго дня.
-Підкажіть будь-ласка, чи потрібно враховувати при подачі тендерної документації витрати на технагляд?
-Якою має бути договірна ціна, тверда чи динамічна?
Відповідь:
Доброго дня,1) на законодавчому рівні здійснення технічного нагляду при поточному ремонті, не передбачено, оскільки поточний ремонт це послуги, а не капітальні роботи, тобто не потрібно враховувати2) Ціна пропозиції (договірна ціна) є тверда та повинна бути розрахована відповідно до чинних будівельних норм. (згідго Додатку 5)
Дата відповіді:
24.08.2022 15:29
Відповідь надана
-
Номер:
ce89c8bfb1c4468b9bfb195cf160cad9
Дата опублікування:
22.08.2022 14:03
Опис:
Тобто якщо у нас, як у потенцінийного Учасника є виконаний договір предметом якого виступає не поточний ремонт приміщень, а капітальний ремонт приміщень, то це для вас як для Замовника буде вважатись невідповідністю критерію підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, і ми як Учасник будемо відхилені, ми все правильно зрозуміли?
Відповідь:
Згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону "Про публічні закупівлі" поточний ремон важається послугою , тобто предмет закупівлі є послугою , а ви пропонуєте , у складі своєї пропозиції та на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів -- надати договір по виконанню робіт, що вже є невідповідністю, щодо визначення предмету закупівлі. Виконання робіт і надання послуг відрізняються не тільки за своєю суттю, але й регулюються різними главами Цивільного кодексу України.
Дата відповіді:
22.08.2022 15:42
Відповідь надана
Огляд об'єкта
Номер:
c09f87a5e43e4e04933d62c9eb9ca065
Дата опублікування:
22.08.2022 12:33
Опис:
Доброго дня, підскажіть будь-ласка чи обов'язково виїзжджати на об'єкт для огляду; чи потрібно складати Акт огляду? Чи це суто по бажанню Учасника?
Відповідь:
Шановний Дописувачу, висловлюємо Вам свою повагу та вдячність за проявлений інтерес до Закупівлі. Кожен Учасник торгів, за бажанням, може відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт. Для розробки Учасником календарного графіку виконання робіт з розбивкою та зазначенням фактичних видів робіт по кожному кабінету ( при умові, що сумарний обсяг та об’єм робіт по чотирьом кабінетам повинен відповідати вказаному обсязі та об’єму робіт технічного завдання ( згідно Додатку 5)), Замовник рекомендує провести попередній огляд кабінетів підриємства. Складання Акту огляду на розсуд потенційного Учасника закупівлі.
Дата відповіді:
22.08.2022 14:06
Відповідь надана
-
Номер:
ed5fe3e74fdd4b758366d3f2aaa85c34
Дата опублікування:
19.08.2022 14:09
Опис:
Доброго дня, підскажіть будь-ласка
1) Пункт 2.1. Додатку 2 Кількість працівників учасника повинна дозволяти виконувати роботи належної якості та у визначені терміни. Учасник повинен мати у ШТАТІ не менше 1 виконавця робіт (виконроб) та не менше 4 працівників будівельних професій: -електрик -штукатур - маляр - столяр.
Далі ви вказуєте в Пункті 2.2. До довідки надати документи, що підтверджують працевлаштування працівників зазначених в довідці (копію наказу про працевлаштування та/або копії трудової книжки (першої та сторінки на якій здійснено запис про працевлаштування) та/або трудовий договір, та/або ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИЙ ДОГОВІР, якщо це найманий працівник) або інші документи.
Учасник може надати цивільно-правові договори на зазначених вище працівників (електрик -штукатур - маляр - столяр -виконроб) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
2) Пункт 3.1. Додатку 2 Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів), які є аналогічними за наступними критеріями: - за предметом закупівлі (поточний ремонт приміщень в медичних установах). Чи можливий варіант надати договір, предметом якого є капітальний ремонт приміщень в мед.установі для підтвердження досвіду?
3)Одним із пунктів Додатку 2 інші документи є - проект календарного графіку виконання робіт (на підставі розробленого Замовником зразка календарного графіка із вказаними в послідовності строками виконання робіт) і також календарний графік виконання робіт (відповідно до зразка вказаному у Додатку 4). Тобто потрібно надати ДВА календарних графіка, один згідно зразка у Додатку 4, а інший це не календарний графік,а ПРОЕКТ календарного графіку ще й на підставі розробленого вами як Замовника зразка, поясніть будь-ласка що ви мали на увазі під проектом графіка та виправте помилку якщо вона наявна.
Відповідь:
Шановний Дописувачу, висловлюємо Вам свою повагу та вдячність за проявлений інтерес до Закупівлі. Щодо питання 1. , повідомляємо , що Замовник та Учасник закупівлі повинен дотримуватись та керуватись вимогами чинного законодавства України, тому при наданні документів, що будуть підтверджувати факт працевлаштування працівників зазначених в довідці, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, потрібно враховувати вимоги до рівня відповідальності по кожній посаді окремо, ідеться про систематичне виконання обов’язків, які належать до конкретної посади, спеціальності чи трудової функції в діяльності компанії, тому Замовник вважає , що для посади "Виконроб" цивільно-правового договору буде недостатньо, так як він організовує процес роботи, дає вказівки та контролює виконання робіт.
Щодо питання 2.,повідомляємо, що Замовник вважає ,що з метою дотримання вимог ст. 16 Закону, прийнято рішення про конкретизацію кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (поточний ремонт приміщень в медичних установах) .Вищезазначена вимога про надання аналогічних договорів за даним предметом закупівлі не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Щодо питання 3., Замовник не вважає , що присутня помилка у даній вимозі, а саме Учаснику просто потрібно розробити календарний графік виконання робіт з розбивкою загального обсягу робіт по кожному кабінету окремо , з врахуванням послідовності і термінів виконання заявлених Замовником у ЗРАЗОКУ- ПРОЕКІ календарного графіку виконання робіт згідно Додатку 4 до оголошення про спрощену закупівлю.
Дата відповіді:
22.08.2022 13:55